Öneri Lumia 920mi Galaxy S3mü

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
Hala 925e karşı 920 yi savunan var beyler beyler 920 sahibisiniz ditiye bu kadar savunmaya gerek yok ya iki zevkler ve renkler tartışılabilir tabiki kimisi uzaya giderken kimisi de taş devrinde kalmak isteyebilir taşlar ağır olur bilirsiniz :) özellikle vurgulandı çoğu otorite tarafından 920 in çok ağır olması ve kalın olması gibi eksileri bu telefonda giderildi denmişti. Yatarken sırt üstü telefonu kullanın bakalım 920 yi nasıl hissediyorsunuz bir sure sonra. İsterseniz badici olun ister herkul bir sure sonra canınız yanıyor. Ben 820 kullanırken ki yaşadıklarımdan yola çıkıyorum 920 yi oradan tahmin edebiliyorum. Biri demiş ki incelirse sağlamlığı düşer diye dostum ben inşaat mühendisiyim emin ol kalınlaştıkça kırılganlığı da artar yere düşerken ki momentumu da artar. Fizik dersi vermek istemiyordum ama yapacak bir şey yok. Lg g flex telefon yaptılar kavisli bir telefon ve üzerine basıyorlar dümdüz oluyor ama hiç bir hasar yok telefonda ve telefon ince. Mevzu incelik değil malzeme kalitesi bunu şu forumda uzun zamandır gezen herkesin biliyor olması gerekirdi. Ben 920 sahibi kim ile karşılaştıysam ilk akla gelen şey ağırlığı dediler. İlk başta buda bana normal geliyordu ama zamanla ağırlığının derdini daha iyi anladım. Tekrar soyluyorum zevk meselesi kimisi ağır ve kalın telefon sever kimsi ince ve hafif. Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven


4MaGuS

4MaGuS

Üye
Hala 925e karşı 920 yi savunan var beyler beyler 920 sahibisiniz ditiye bu kadar savunmaya gerek yok ya iki zevkler ve renkler tartışılabilir tabiki kimisi uzaya giderken kimisi de taş devrinde kalmak isteyebilir taşlar ağır olur bilirsiniz :) özellikle vurgulandı çoğu otorite tarafından 920 in çok ağır olması ve kalın olması gibi eksileri bu telefonda giderildi denmişti. Yatarken sırt üstü telefonu kullanın bakalım 920 yi nasıl hissediyorsunuz bir sure sonra. İsterseniz badici olun ister herkul bir sure sonra canınız yanıyor. Ben 820 kullanırken ki yaşadıklarımdan yola çıkıyorum 920 yi oradan tahmin edebiliyorum. Biri demiş ki incelirse sağlamlığı düşer diye dostum ben inşaat mühendisiyim emin ol kalınlaştıkça kırılganlığı da artar yere düşerken ki momentumu da artar. Fizik dersi vermek istemiyordum ama yapacak bir şey yok. Lg g flex telefon yaptılar kavisli bir telefon ve üzerine basıyorlar dümdüz oluyor ama hiç bir hasar yok telefonda ve telefon ince. Mevzu incelik değil malzeme kalitesi bunu şu forumda uzun zamandır gezen herkesin biliyor olması gerekirdi. Ben 920 sahibi kim ile karşılaştıysam ilk akla gelen şey ağırlığı dediler. İlk başta buda bana normal geliyordu ama zamanla ağırlığının derdini daha iyi anladım. Tekrar soyluyorum zevk meselesi kimisi ağır ve kalın telefon sever kimsi ince ve hafif. Teşekkürler
senin dediğin yönden bakanlarda vardır ancak kırılma testlerinde 925 in 920 den daha dayanıksız olduğu söyleniyor tabiki bu tamamen doğru değildir ancak 920 bana göre cidden güzel ağırlığı konusunda çok nadir şikayet çekerim oda başka bir telefon aldığımda bu arada muhavemet göstermek istiyorsak herşey için bir standart vardır onların altına inmek dayanıksızlaştırı ve üstüne çıkmakta israftır daha üstüne çıktığında çok aşırı bir fark olmaz çok az bir oynama yapar en iyisi standartta kalmaktır bu tarzda düşünürsek kalınlık ve ağırlık standardı nedir acaba burda önemli olan o onu bilemiyorum ben bilen biri varsa ona göre hesaplarız kendimizce formül türetip
 
Batu998

Batu998

Üye
Windows a parami verilir tabiki s3
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
hala almadıysan s3 derim wp hala gelişecek!
 
dakamon

dakamon

Üye
Senin ne aradığına bağlı kardeşim :)
 
ON9

ON9

Üye
konuyu açan arkadaş muhtemelen telefonu eskitti kurcalamaktan günler sonra yeni mesajlar. Uykunuz yok mudur acaba arkadaşlar. :sirit:21 gün önce açılmış konu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
lolaman

lolaman

Üye
Ben olsam 920 alırdım s3 çok donuyor diyorlar.Gerçi babamda 620 var o da çok donuyor şikayetçi babam :D
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Bende biraz olumsuzluklarından bahsedeyim.
1- Yetkili servis Teleservice çok kötü.
2-Güncellemeler söz verilen tarihte verilmiyor çok yavaş çalışıyorlar.
3- Bazı Lumia 920 perde on kameraya toz girme sorunu var ve sallayınca içinden ses geliyor (Servise kaçkez gitti geldi yapmadılar hala giriyor ve ses geliyor.)
4-Android mağazada bazı ücretsiz uygulamaları wp de ücretli görebilirsiniz.
5- Sistem gelişimi olarak yeşil muz alıyorsunuz onuda söyleyim yani tam keyfini çıkarmak için sararmasını bekleyeceksiniz.

Onun dışında donma kasma gibi sorunlar yok markette çoğu uygulama var. Seçim sizin.
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Ben olsam 920 alırdım s3 çok donuyor diyorlar.Gerçi babamda 620 var o da çok donuyor şikayetçi babam :D
Hayret ilk defa Windows Phone telefon donuyor mesajına denk geldim. Hiç güncelleme yüklemesi yaptınız mı? Gdr1 , Gdr2+Amber ? Bir de güncelleme yaparsanız telefonu sıfırlamanızı tavsiye ederim. (Şu zamana kadar hiç donma sorunu yaşamadım, bir kaç kez kendi kendine kapanıp açılma ile karşılaştım sadece)
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
bu arada donan bi wp cihazın vıdeosunu atında gorelım çok merak ettım gerçekten nandroıtten çok gordum ıphon4s kullanırkende oluyordu 7.0da wp rastlamadım habire kasıor dıorlar : )
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben olsam 920 alırdım s3 çok donuyor diyorlar.Gerçi babamda 620 var o da çok donuyor şikayetçi babam :D
620 donmaması lazım,sim kart tan kaynaklanan bir durum olabilir.eğer kesilmiş kart kullanıyorsa tabii
 
lolaman

lolaman

Üye
620 donmaması lazım,sim kart tan kaynaklanan bir durum olabilir.eğer kesilmiş kart kullanıyorsa tabii
Kesilmiş kart olması lazım
Hayret ilk defa Windows Phone telefon donuyor mesajına denk geldim. Hiç güncelleme yüklemesi yaptınız mı? Gdr1 , Gdr2+Amber ? Bir de güncelleme yaparsanız telefonu sıfırlamanızı tavsiye ederim. (Şu zamana kadar hiç donma sorunu yaşamadım, bir kaç kez kendi kendine kapanıp açılma ile karşılaştım sadece)
Güncellemeler tam babama dedim güncelliyor musun?Diye evet dedi ama çok donuyo dedi hiç memnun değilim samsung alsaydım keşke dedi.Bende şaşırdım biraz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Güncellemeler tam babama dedim güncelliyor musun?Diye evet dedi ama çok donuyo dedi hiç memnun değilim samsung alsaydım keşke dedi.Bende şaşırdım biraz.

Ayarlar > Telefon güncellemeleri: Güncellemeleri kontrol et. Eğer telefon güncel diyorsa sıfırlamak donma sorununu çözer gibime geliyor. Diğer klasörü yeterince dolmuş olabilir:) (Kendimden biliyorum 1.7 gb oldu şu anda) Wifi olmadığı için sıfırlamak işime gelmiyor benim. Birde mağazadan kaldırılan bir kaç uygulama var geri kurarama durumum var.
 

Warnings

Üye
Ayarlar > Telefon güncellemeleri: Güncellemeleri kontrol et. Eğer telefon güncel diyorsa sıfırlamak donma sorununu çözer gibime geliyor. Diğer klasörü yeterince dolmuş olabilir:) (Kendimden biliyorum 1.7 gb oldu şu anda) Wifi olmadığı için sıfırlamak işime gelmiyor benim. Birde mağazadan kaldırılan bir kaç uygulama var geri kurarama durumum var.
Maalesef aynı sorun şundan dolayı kaynaklanıyor hafıza 1 gb ve aşağısına düşünce cihaz olup olmadık yerde kendi kendine kasıyor ve kapanıyor :D ondan dolayı cihazlarda 1 gb hafıza Bırakmak Gerek Wp8 de :D
 
lolaman

lolaman

Üye
Telefonu nasıl sıfırlayacağız?
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Telefonu nasıl sıfırlayacağız?
Sıfırlamakda işe yarayabilir ama en granti çözüm Nokia'nın kendi uygulaması olan Nsu ile yapmak.

Cihazınızı PC'ye bağlayın, programı açın güncellemeler otomatik denetlenecektir ve en sön güncellemeyi yükle(Update) düğmesine basın ve sonra bekleyin.

Not: Bu programla yeni yazılım yüklenir, bu yüzden tüm kullanıcı verileriniz kaybolacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
60Samet09

60Samet09

Üye
920 ama bence 925 al kamerası süper
 
  • Beğen
Tepkiler: hajkhanx33


Üst Alt