Lumia 920 yere düşürdüm sorun..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alpd

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 yere düşürdüm sorun..
Merhaba arkadaşlar bugün lumia 920 cihazımı yere düşürdüm. çok çok ufak arka kasada çizikler oluştu asıl sorun telefonun hoparlörü cızırtı yapmaya başladı , karşı tarafı ararken telefon çalma sesinde fena halde belli oluyor. Telin cepkask ı var fakat sikayetvar okuyunca 30-50 gün içinde teslim alamadıklarını yazıyorlar. Yarın istanbul genpa etiler servise götürme niyetindeyim. sizin tavsiyeleriniz nedir? teşekkürler
 


gokhan_oznur06

gokhan_oznur06

Üye
servis en sağlam olanı tabi yeni cihaz olduğu için onlarında çabuk yapabileceğini sanmıyorum yada çok sağlam ama işi bilen servis yani tek çözüm ne olursa olsun
 
casper659

casper659

Üye
Çok geçmiş olsun. Bence en iyi çözüm yetkili servise gitmen. Zaten birçok telefoncu bu cihazları tanımıyor. Dolayısıyla onlara gitmen cihazın kobay olarak kullanılması anlamına gelir. Ama karar senin tabi. Bende Lumia 820 cihazımı ilk aldığım zaman 2 ci gün yaklaşık 2 metreden betona düşürdüm camının üzerine düştü. Ama hiçbir yerinde ne çizik var nede bir başka sorun. Ama ne üzülmüştüm gitti gitti lumiya gitti diye :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
7
Görüntüleme
954
bulutsuzgece
YsF_90
Cevap
27
Görüntüleme
8K
csll
Cevap
6
Görüntüleme
1K
StartTheGame


Üst Alt