Lumia 920 Mikrofon Sorunu (mu)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Mikrofon Sorunu (mu)
Ya hani bizim 920'lerin üst kısmında kulaklık girişinin yanında mikrofon gibi duran bir şey var ya ben ona konuşup diğer telefondan dinleyince ses çok az geliyor.Alt tarafttaki hoparkörün yanındaki mikrofona konuşunca ses çok iyi geliyor.(Yani test amaçlı yaptım ikisine yakından konuştum) O üstteki şey mikrofon değil mi ya da benimki bozuk mu.Bilgilendirirseniz iyi olur.

- - - Eklendi - - -

hadi lütfen ya biliyorsanız bir şey yazın sen biliyorsudurn Ali Kemal abi
 


ardacumhur

ardacumhur

Üye
Sanırım üsttekiler arka plan sesi olarak değerlendiriliyor.Yani gürültü engelleme modu için oradan gelen sesler(ağzımızdan uzak,dış sesler olarak algılanıyor) kısılıyor,alttaki sesler yükseltiliyor(konuşmalarımız,önemli olan sesler).Bu sayede gürültü engellenmiş oluyor.BENCE!
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
hadş lütfen bi cevap verin
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sorun yok. Lumia920'de aktif gurultu önleyici sistem var. Konuşma esnasında alt tarafta bulunan microfondan gelen seslerle üstteki microfondan gelen sesleri karşılaştırıyor. Senin sesin üstteki mikrofona az gider o yüzden alt mikrofondaki seslerde senin sesin dışındakileri ortam sesi olarak algılayıp karşı tarafa göndermez.
 

moris600

Üye
Aksine lumıa 920 lerde sorun var teleservice yolladım yeni geldi cihazım parçası değişmiş şimdi ses net
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Aksine lumıa 920 lerde sorun var teleservice yolladım yeni geldi cihazım parçası değişmiş şimdi ses net

konuda bahsettigimiz olay senin sorununla aynı değil. Arkadaşımızın konuşma esnasında bir ses problemi yok.
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi


konuda bahsettigimiz olay senin sorununla aynı değil. Arkadaşımızın konuşma esnasında bir ses problemi yok.

çok sağolun rahatladım.evet konuşmada bir sıkıntı yok tesadüfen keşfettim sizi yordum akşam akşam sağ olun.İyi akşamlar.Herksese TEŞEKKÜRLER
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
çok sağolun rahatladım.evet konuşmada bir sıkıntı yok tesadüfen keşfettim sizi yordum akşam akşam sağ olun.İyi akşamlar.Herksese TEŞEKKÜRLER

sorun olmadığına göre konu :locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt