Lumia 920 grilla glas 2 yalanı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 grilla glas 2 yalanı
Telefonu bi çıkardım cebimden ekran çizilmiş bu kadar saçma bişi olamaz bide çizilmez cam var dye geçinir nokia !!

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


Rainesto

Rainesto

Üye
Ben jelatinsiz kılıfsız kullanıyorum hiç Bi çizik yok

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Anahtar,bozuk para vs turun de atraksiyonlara girip ayni cepte tasinirsa dogal olarakta cizilir hem tamamen cizilmez diye garanti verilmez dokunmatik camlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
Bende ona güvenip jilatin takmadım gidip htc 8x Alcam

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
ÇİZİLMEZ değil, çizilmeye karşı DAYANIKLI
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, Burak Altun, Rainesto ve 2 diğerleri
erhanercan

erhanercan

Üye
en buyuk düşmanı kumdur zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
beats

beats

Üye
Lumia 920, Gorilla Glass 2 değil sadece Gorilla Glass yani ilk üretimden ilk seri.

Gorilla Glass, Nokia'nın değil Corning'in ve çizilmez değil çizilmeye dayanıklı. Böyle şeyler için sabit konuları kullanmak daha faydalı olur, yazacağın mesajlar için konu açmana gerek yok. Konular:
İpucu - Nokia Lumia Kullanıcıları Kulübü - MaxiCep
İpucu - Windows Phone - Bilgileri Ve Sorunları Burada Paylaşalım - MaxiCep

Unutmadan :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
symbianbelle

symbianbelle

Üye
:sirit:.
htc 8x çizilmez cam garantisi veriyor... Okuduğunu anlamaya da çalışmalısın çizilmeye dayanıklı ile çizilmez arasındaki farkı nokiaya yık gitsin
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
620de jelatin kullanmıyorum anahtarla vs parayla aynı yere koyuyurum çizik yok
 
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
Çizilmeye Çok dayanıklı gidip satocam bidaha Nokia almam

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Bay H

Bay H

Üye
Çizilmeye dayanıklı ile çizilmez arasında oldukça büyük fark vardır. Bundan dolayı normal ekran camlarına göre Gorilla Glass çizilmelere daha DAYANIKLIDIR. Bu arada Nokia değilde farklı bir firmanın bir cihazını al bu hiç fark etmez daha çizilmez ekranı kullanan telefon piyasaya sunulmadı
 
SamilGoktas

SamilGoktas

Üye
Son zamanlarda dikkatimi çekti. Sürekli bu tarz konular açıyorsun. Öncelikle kimse seni zorlamadı bu telefonu alman için. Kimsede seni tutmuyor htc almaman için.
Bende ona güvenip jilatin takmadım gidip htc 8x Alcam

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Gereksiz bir yorum bana kalırsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
çizilmez ekran dıyo nokıa shoptakı adamlar mılletı kandırıyolar bu ne ya ıcım gıttı ekranın cızılıdıgnı gorunce jılatın takmadgıma pişman oldum !
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
alın ızleyın bıde boyle seylerı koyuyorlar !
 

bugracivcik

Üye
Çizilmeye Çok dayanıklı gidip satocam bidaha Nokia almam

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.


Sen hala 8x e geçemedin mi aylardır :D

Nokia Lumia 1020 ile gönderildi.
 

bugracivcik

Üye
1 aydır senin konuların var htc alsammı yok 920 çok kalın kaba duruyo felan hala niye geçmedin anlamıyorum

Nokia Lumia 1020 ile gönderildi.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
920 gorilla glas 2 deyil ki hem bende 625 var çakıyla oyun oynadım sıkıntı yok :D
bu arada :sirit:
 
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Konularını görüyorum gülünç geliyor :) hiç bir firma çizilmez demiyor çizilmeye dayanıklı diyor.sen cebinde bozuk para anshtar gibi metallerin olduğu yere koyarsan çizilir.Kusura bakma ama 6ay kullandım jelatinsiz gram çizik yoktu.He illa geçicem diyorsan güle güle kimse nokiada kal demez :D 8x çizilmeyecek sanki :D

 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim ve OnurYurdakul
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
en azından onda dıkkat ederım
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Ne kadar boş bir konu. Yıl olmuş 2014 hala telefonuna atarlanıp satmaya çalışanlar var :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan, PureFood, yeminli06 ve 5 diğerleri
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt