
Gereksiz bir yorum bana kalırsa.Bende ona güvenip jilatin takmadım gidip htc 8x Alcam
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Çizilmeye Çok dayanıklı gidip satocam bidaha Nokia almam
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

he almak ısıtyom da mıllet 920 dursun dıyo da ekran cızıldıkten sonra sogudum 1 hafta ıcınde alırımSen hala 8x e geçemedin mi aylardır
Nokia Lumia 1020 ile gönderildi.
hiç bir firma çizilmez demiyor çizilmeye dayanıklı diyor.sen cebinde bozuk para anshtar gibi metallerin olduğu yere koyarsan çizilir.Kusura bakma ama 6ay kullandım jelatinsiz gram çizik yoktu.He illa geçicem diyorsan güle güle kimse nokiada kal demez
8x çizilmeyecek sanki 
