Tavsiye Lumia 920 Dokunmatik Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

canfes

canfes

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Dokunmatik Sorunu
Arkadaşlar telefonumla ilgili şöyle bi sorun yaşıyorum. Şuan yüklü olan sistem cyan + gdr1. Telefon birden donuyor. Ses açma kamera tuş kilitleme tuşları çalışıyor. Arama geliyor mesaj geliyor fakat dokunmatik hiçbirşekilde çalışmıyor. Resetliyorum telefonu bazen düzeliyor ama genelde bi çok sefer resetlememden sonra çalışmaya başlıyor. Geçen sıfırladım. Nokia Recovery ile cyan yükledim. Donmalar yine var. Acaba donanımsal mı bi sorun vardır ? Şuan cyan + gdr yüklü donmalar bi hayli arttı
 


kartal-78

Üye
Bu sorun bendede var l920 çozum bulamadım bir sonraki güncelleme yi beklicez galiba
 

fraps34

Üye
wp8.1 ve wp8.1 gdr1 in hatasıdır. Bendede arasıra oluyor her seferinde resetlemek zorunda kalıyorum. Karşıdakinin aramasını cevaplayamıyorsun bile , stabilite denilen şey artık wpde kalmadı. Tarayıcıdan bile zırt pırt atmaya başladı.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben de Lumia 920 kullanıyorum ancak dediğiniz gibi bir sorun yaşamadım :hmmm
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Ben de Lumia 920 kullanıyorum ancak dediğiniz gibi bir sorun yaşamadım :hmmm
Sende PFD yüklümü özgür,bu sorunlar birkaç kez bana da oldu,şuan da cihaza flash attım bir müddet PFD yi kurmayacağım.Bakalım stabiliteye olumlu bir etkisi olacakmı?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sende PFD yüklümü özgür,bu sorunlar birkaç kez bana da oldu,şuan da cihaza flash attım bir müddet PFD yi kurmayacağım.Bakalım stabiliteye olumlu bir etkisi olacakmı?

Evet PFD yüklü, dokunmatikle ilgili bir sorun yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Evet bende hiç böyle bir sorun yaşamadım L920 kullanıcısıyım tek dokunmatikte yaşadığım sorun bazen ekran kilitliyken bi kaç kere açıp kapatınca ekranı dokunmatik işlemiyor sonra tekrar ekranı kilitleyip açıyorum düzeliyor hiç böyle sorun yaşamadım garantisi varsa Nokia suite da gozukuyorsa garantiye yoksa Nokia servisine veya bir güvenilir telefon servisine başvur derim
 

caner1010

Üye
Bende neredeyse 2 yıldır 920 kullanıyorum.Dokunmatikle ilgili herhangi bir sorun yaşamadım bugüne kadar
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bende neredeyse 2 yıldır 920 kullanıyorum.Dokunmatikle ilgili herhangi bir sorun yaşamadım bugüne kadar
Benim yaşadığım soruna tam olarak dokunmatik sorunu diyemem gerçi,sanırım benim tel de birkaç kez donma olmuştu.
 
canfes

canfes

Üye
    Konu Sahibi
Siteye cevap yazmaya girdim 22 defa res attım. Ne kadar can sıkıcı düşünün. Ne yapacağımı şaşırdım. Dikkatimi çeken birşey var. Res attığımda tarihi 1 ay geri saatide sabah 6 olarak gösteriyor. Ve birde batarya ile ilgili Bi sorun olabilir mi
 
ERsin YAvuz

ERsin YAvuz

Üye
ya aslında biraz bende var o sorun arada bende de oluyor dokunmatik işlemiyor ve tuş kilidine basıp açtığımda duzeliyor bu hem l820 de olmuştu şimdi l1520 de olmakta ama sık sık olmuyor bazen uzun bir sure dokunmadığım halde telefona algılamıyor can sıkıcı bi durum
 
  • Beğen
Tepkiler: StartTheGame
canfes

canfes

Üye
    Konu Sahibi
Şuan tekrar Nokia Software Recovery ile Cyan'a geri yüklüyorum. Bataryadan mı sistemden mi veya farklı bi sorun mu çözemedim. Ne zaman donacağı iç belli olmuyor. :(
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Pfd siz kullanıyorum tuşları kıltlyınce arada oluyor biri arayınca kendıne gelıordu uzun zamandır yaşamadım ole bişi ama
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Ben de 2 yıldır L920 kullanıcısıyım, camı dahi çatlak. :) Ama bende hiç dokunmatik sorunu yaşamadım. Sorunu yaşayan arkadaşlar ayarlardan dokunmatik ayarlarını değiştirip denesinler. Normalse yükseğe, yüksekse normale getirip denesinler derim.
 
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
Hayır kesinlikle sistemsel yada wpnin bi uyg. Ama sisteme itelemeyi tercih edrim kılıt ekran resmını bıng yaptım kalmadı ole Bi sorun bişiy ne yapsanda geçmez kilit ekranında olanından bahsedıorum ama bn bazengunde 2 kez olur baznen 2 ayda bir
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aynı sorunun bir değişik versiyonu bende var. Dokunmatik bazen algılamıyor. Kilit kapat aç yapınca düzeliyor.
Sıfırlama reset atmadım hiç.
Benim canım evladım:) (Sadri Alışık'ın efsane repliği aklıma geldi nedense)
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Aynen bende de oluyor. Cebimden çıkarıyorum dokunmatik çalışmıyor. Soft reset ile tekrar başlatıyorum düzeliyor. Ama çok seyrek oluyor bende.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bendede yok öyle sorunlar.sadece şarjda kullandığım zaman pır pır ediyor o.
Full artı full yüklü
 
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
Bendede yok öyle sorunlar.sadece şarjda kullandığım zaman pır pır ediyor o.
fu ll artı fu ll yüklü


Daha önceki Nokia telefonlarımda oluyordu o. Sahte şarj aleti yüzündendi ama
 
cyborg78

cyborg78

Üye
göründüğü kadarıyla lumıa'da caaarrt etti .d
atın onları boşa para vermeyin(:
 


Üst Alt