şimdi hocam uygulama konusunda bence yersizsin mesela bana göstersene en büyük ve yaygın Oyunların yada Oyun yapan firmaların kaç oyununun Mac Os platformunda olduğunu?? bir elin parmağı kadar yok neden..? piyasanın yüzde 80 i Windows kullanılmayan bir işletim sistemine kimse oyun kodlamaz şimdi gelelim android ve İos olayına ah be hocam 10 yıllık android market ve 10 yıllık Apple stor ile 3 yıllık windows marketi bir tutuyorsan birşey diyemem ama olamz diye birşey yok mesela benim bilader bu güne kadar kaç cihaz aldı ise hep ekranını kırdı gel dedim ilk çıktı 820 aldık buna şimdi bana dua ediyor bilader kaç yıllır kullanıp bu kadar hor kullanım ekranını kıramadığım tek telefon bu diye

yani cihaz var cihaz var ben bir cihaz çıkınca şak hemen pek almam genelde 2. çeyrek yada 3. çeyrek ürünleri alırım neden?? ilk çeyrek parti malların yüzde 70 i nde hata çıkar

mesela benim lumia 920 3. çeyrek ürün özellikle 3. çeyrek aldım ilk çıktığında ilk partiden almadım bu türk cihazlarda buna dikkat edin aaa yeni çıkmış diye hemen atlamayın.. lg ile sana mutlu ol diyecem ama malesef yiğidi vur hakkını yeme android'in en iyi derlenmiş halini malesef Samsung yapıyor gerisi tümü hikaye ha samsung ta fazladan kendi şeylerini katıyor ama en azından diğerlerinden daha stabil ve samsung u günahım kadar sevmem

neyse sana bence piyango vurmuş allaha şükür elimdeki cihaz 3. katlardan düştü -40 derece derin donduruculara girdi iphone 4 lerle 5 lerle 1 yaşında bebe eline verilip fayanslara çarpıldı yerlere zımpara gibi sürtüldü yani her türlü işgenceyi gördü ama bak 3.5 yılı devirdi hiç tık demedi cihazıda görsen aldım alalı ne kılıf ne ekran koruyucu yok 3 aylık cihaz sanırsın.. işim gereğide çok pis cihaz kullanırım
