lumia 820 alacağım ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Bergström45

Üye
GM 21 Pro'nun daha iyi bir satın alma olabileceğine katılıyorum, özellikle de birinci sınıf özelliklere ihtiyacınız yoksa. Ancak yeni GM 23, ekran ve işlemci yükseltmeleri açısından daha umut verici görünüyor.
Biraz konu dışı ama güzel bir oyun paylaşmak istiyorum, scarab temple. Bu demo versiyonunu oynayabileceğiniz bir tür rulet ve bu arada ben bunda çok iyiyim. Belki başkaları da oynamak ister, o yüzden biraz yukarıda bıraktığım linke gidin.
 
Son düzenleme:


PALA.

PALA.

Üye
Mesajları okuduktan sonra aklıma bu geldi :hmmm :hmmm
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Düşünceli
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Baydırman
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
GM 21 Pro'nun daha iyi bir satın alma olabileceğine katılıyorum, özellikle de en üst özelliklere ihtiyacınız yoksa. Ancak yeni GM 23 ekran ve işlemci güncellemeleri açısından daha umut verici görünüyor
onlarında özellikleri biraz kırpılmış. yani 21 ve 22 pro iyi gibi. ha kötü yanları da var ama 21 de 4K Video Çekmesi Filan Güzel.Alacaktım Ama Piyasada Çift Hatlısını BUlmak Zor. 2 3 Tane Buldum Fiyatta Anlaştık Onlarda Tek Sim Çıktı :D G700 MOdeli Tek Sım Ama Çift İmei Var Cihazda + Çift Yuva vs. G701 İse Çift Simli İmeı lı ve. İnsanlarda Bi Cins Çift Diyorlar Ama Çıkmıyor. Öylede Kaldı. Bütçe Varsa 5 Bin Cıvarında Gm 24 Pro yada Gm Era 50 lere Casper X40 A40 Larada Bakılabilir. Bende Vestel V7 Kullanıyorum Ama Bunu Emekliy Ayıracağim Gİbi Ekranı Düşürüp Kırdım 2 3 Kere.İnsan Gibi Kullanmıyorum Bakalım Ufaktan Bakıyorum Denk Gelirse Cihaz Ona Göre Bakacağim Bende
 

Benzer Konular

hançer
Cevap
0
Görüntüleme
93
hançer
Cevap
20
Görüntüleme
973
panorama_ömer16
Cevap
13
Görüntüleme
410
0sıfırcı
tekirium
Cevap
53
Görüntüleme
2K
0sıfırcı


Üst Alt