Bergström45
Üye
GM 21 Pro'nun daha iyi bir satın alma olabileceğine katılıyorum, özellikle de birinci sınıf özelliklere ihtiyacınız yoksa. Ancak yeni GM 23, ekran ve işlemci yükseltmeleri açısından daha umut verici görünüyor.
Biraz konu dışı ama güzel bir oyun paylaşmak istiyorum, scarab temple. Bu
Biraz konu dışı ama güzel bir oyun paylaşmak istiyorum, scarab temple. Bu
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
demo versiyonunu oynayabileceğiniz bir tür rulet ve bu arada ben bunda çok iyiyim. Belki başkaları da oynamak ister, o yüzden biraz yukarıda bıraktığım linke gidin.
Son düzenleme:
G700 MOdeli Tek Sım Ama Çift İmei Var Cihazda + Çift Yuva vs. G701 İse Çift Simli İmeı lı ve. İnsanlarda Bi Cins Çift Diyorlar Ama Çıkmıyor. Öylede Kaldı. Bütçe Varsa 5 Bin Cıvarında Gm 24 Pro yada Gm Era 50 lere Casper X40 A40 Larada Bakılabilir. Bende Vestel V7 Kullanıyorum Ama Bunu Emekliy Ayıracağim Gİbi Ekranı Düşürüp Kırdım 2 3 Kere.İnsan Gibi Kullanmıyorum Bakalım Ufaktan Bakıyorum Denk Gelirse Cihaz Ona Göre Bakacağim Bende