makine dükkanda satıldığı için ilgimi çekti tablet niyetine kullanacağım n70in giremediği sitelere falan girerim wifi ile w10 yükleme konusunda link var mi bir de w10 da market açık mibazı sitelerde tarayıcı sorun çıkartacaktır. uygulama dükkanı zaten erişilmiyor. win 10 uygulama üzerinden yükleniyordu ama stabil değildi. 8.1 de iyi sayılmaz alıyorsan 640Xl filan bak.nokia ya ımeı konusunda sorunları olan bir telefon
kapalı diye biliyorum. wifi aracılığı ile yükleyebileceğini sanmıyorum zira sunucular kapalıdır. dişaridan harici yazılım bulup yüklemen gerekir diye düşünüyorum. hadi 10 u beğenmedin geri dönüş için dosyalrada lazım olacak. bulabilirsen 1520 filanda güzel büyük ekran batarya filanmakine dükkanda satıldığı için ilgimi çekti tablet niyetine kullanacağım n70in giremediği sitelere falan girerim wifi ile w10 yükleme konusunda link var mi bir de w10 da market açık mi
xap dosyalarını apk kurar gibi kurabiliyor muyuz?Pc ye oyun indirip
blututla telefona atılabilir
Onu bilmemxap dosyalarını apk kurar gibi kurabiliyor muyuz?
böyle iş varsa kurarım operayı oyunla işim olmaz zaten benimOnu bilmem
Sadece fikir yürüttüm
Symbian java oyunları pc ye indirip blututla telefona atıyorum
Wp ler de de vardır herhalde
Bir dahakine alacağın telefonunalamadım maalesef
yok hocam parasızlik değil ilan eskiymiş satıcı vatandaş lumia 1320 varmış elinde onu önerdi bakalım nasip . Şu anlık konuyu askıya alıyorumBir dahakine alacağın telefonun
fiyatını yaz
Elimizi cebe atarız bakarız 3-5 kuruş
Telefon almanda yardımcı oluruz
Di mi @DarkredBlue61
Gm 23 Filan olabilir bakalımBir dahakine alacağın telefonun
fiyatını yaz
Elimizi cebe atarız bakarız 3-5 kuruş
Telefon almanda yardımcı oluruz
Di mi @DarkredBlue61
Oha o kaç paraGm 23 Filan olabilir bakalım
Gm 23 Filan olabilir bakalım
Gm 21 Pro Alacağim Gibi. İşlemci vs Daha İyi. 4K Video vs . 23 un avantajı Yeni Cihaz Olması Ekran Yenilkemesi Filanda Var Ama Yinede 21 Daha Mantıklı Bence. 23 de İndirme ve yükleme 150-50 Mbps Daha Düşük. En Önemlisi A53 İşlemci Düşük Kalabilir.GM23 7 bin lira olmus.
kamerasi nasil bunlarinGm 21 Pro Alacağim Gibi. İşlemci vs Daha İyi. 4K Video vs . 23 un avantajı Yeni Cihaz Olması Ekran Yenilkemesi Filanda Var Ama Yinede 21 Daha Mantıklı Bence. 23 de İndirme ve yükleme 150-50 Mbps Daha Düşük. En Önemlisi A53 İşlemci Düşük Kalabilir.
Samsung M21 Var Aynı Zamanda. Gm 21 İle Kıyaslayınca Gm de Netlikte vs de Bir Tık İyileşme Var Gibi Gördüm.Performans Olarak Arada Uçurum Var Desem Yeridir.Ben yine J710f e döndüm. Pahalı telefon almanın lüzumu yok
Mesaj birleştirildi:
kamerasi nasil bunlarin
