lumia 820 alacağım ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
lumia 820 alacağım ama...
telefonun imei numarası kayıtlı değil wp8.1 yüklü
 
Son düzenleme:


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
bazı sitelerde tarayıcı sorun çıkartacaktır. uygulama dükkanı zaten erişilmiyor. win 10 uygulama üzerinden yükleniyordu ama stabil değildi. 8.1 de iyi sayılmaz alıyorsan 640Xl filan bak.nokia ya ımeı konusunda sorunları olan bir telefon
 

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
bazı sitelerde tarayıcı sorun çıkartacaktır. uygulama dükkanı zaten erişilmiyor. win 10 uygulama üzerinden yükleniyordu ama stabil değildi. 8.1 de iyi sayılmaz alıyorsan 640Xl filan bak.nokia ya ımeı konusunda sorunları olan bir telefon
makine dükkanda satıldığı için ilgimi çekti tablet niyetine kullanacağım n70in giremediği sitelere falan girerim wifi ile w10 yükleme konusunda link var mi bir de w10 da market açık mi
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
makine dükkanda satıldığı için ilgimi çekti tablet niyetine kullanacağım n70in giremediği sitelere falan girerim wifi ile w10 yükleme konusunda link var mi bir de w10 da market açık mi
kapalı diye biliyorum. wifi aracılığı ile yükleyebileceğini sanmıyorum zira sunucular kapalıdır. dişaridan harici yazılım bulup yüklemen gerekir diye düşünüyorum. hadi 10 u beğenmedin geri dönüş için dosyalrada lazım olacak. bulabilirsen 1520 filanda güzel büyük ekran batarya filan
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Pc ye oyun indirip
blututla telefona atılabilir
 
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
Onu bilmem
Sadece fikir yürüttüm
Symbian java oyunları pc ye indirip blututla telefona atıyorum
Wp ler de de vardır herhalde
böyle iş varsa kurarım operayı oyunla işim olmaz zaten benim
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
onda harici kurluyor muydu onu hatırlayamadım şimdi
 

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
alamadım maalesef
 
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
  • Beğen
  • Sevdim
Tepkiler: Dobraokuyucu ve DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
Bir dahakine alacağın telefonun
fiyatını yaz
Elimizi cebe atarız bakarız 3-5 kuruş
Telefon almanda yardımcı oluruz
Di mi @DarkredBlue61
yok hocam parasızlik değil ilan eskiymiş satıcı vatandaş lumia 1320 varmış elinde onu önerdi bakalım nasip . Şu anlık konuyu askıya alıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
çok müteşekkirim efendim beni şımartıyorsunuz ancak söylediğim gibi çok şükür ihtiyacım yok
 
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
ya bu telefoncular ne adi insanlarmiş be dün olur dediği malı bugün satıştan kaldırdık diyo almam ulan bende gider başka bisi alırım

özet : telefoncu telefonu satmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
GM23 7 bin lira olmus.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
GM23 7 bin lira olmus.
Gm 21 Pro Alacağim Gibi. İşlemci vs Daha İyi. 4K Video vs . 23 un avantajı Yeni Cihaz Olması Ekran Yenilkemesi Filanda Var Ama Yinede 21 Daha Mantıklı Bence. 23 de İndirme ve yükleme 150-50 Mbps Daha Düşük. En Önemlisi A53 İşlemci Düşük Kalabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu

Dobraokuyucu

Üye
    Konu Sahibi
Ben yine J710f e döndüm. Pahalı telefon almanın lüzumu yok
Mesaj birleştirildi:

Gm 21 Pro Alacağim Gibi. İşlemci vs Daha İyi. 4K Video vs . 23 un avantajı Yeni Cihaz Olması Ekran Yenilkemesi Filanda Var Ama Yinede 21 Daha Mantıklı Bence. 23 de İndirme ve yükleme 150-50 Mbps Daha Düşük. En Önemlisi A53 İşlemci Düşük Kalabilir.
kamerasi nasil bunlarin
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Ben yine J710f e döndüm. Pahalı telefon almanın lüzumu yok
Mesaj birleştirildi:


kamerasi nasil bunlarin
Samsung M21 Var Aynı Zamanda. Gm 21 İle Kıyaslayınca Gm de Netlikte vs de Bir Tık İyileşme Var Gibi Gördüm.Performans Olarak Arada Uçurum Var Desem Yeridir.

Uzun Zamandır Araştırdım Ettim Caspera Filan Baktımda Onun Yeni NEsil A Yada X Serisi Mi Ne Var Onlarda Güzel Ekran Yenilemeleri Filan İyi Fakat Pahalı.İYardımcı İşlemcileri A53 Filan Kullanılmışlar. Bana Göre Önemi Yok Ama Fiyat Düşük Olsa Kullanılır Alınabilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu

Benzer Konular

hançer
Cevap
0
Görüntüleme
93
hançer
Cevap
20
Görüntüleme
963
panorama_ömer16
Cevap
13
Görüntüleme
386
0sıfırcı
tekirium
Cevap
53
Görüntüleme
2K
0sıfırcı


Üst Alt