lg l7 p705 tempel run

evren01

Üye
    Konu Sahibi
lg l7 p705 tempel run
Arkadaşlar tempel runu çok fazla kasıyor telefondan mı kaynaklanıyor yoksa oyundan mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.
 

avast

Üye
kardes donanımsal sorun yoksa bi onbellek temizle wipe data wipe cache falan yap
 

evren01

Üye
    Konu Sahibi
aşırı derecede donma oluyor oynanmıyor ne yapacam tamda bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.

- - - Eklendi - - -

Ve telefon daha 2 haftalık ne gibi donanımsal sıkıntı olabilir ki
 

irememre

Üye
aşırı derecede donma oluyor oynanmıyor ne yapacam tamda bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.

- - - Eklendi - - -

Ve telefon daha 2 haftalık ne gibi donanımsal sıkıntı olabilir ki

Cok ilginc ben gayet rahat oynuyorum jelly beana yukselttin mi telefonu
 

evren01

Üye
    Konu Sahibi
o nedir tam bilmiyorum lg pc suite kurdum çalışmadı oda telefondan güncellemelere giriyorum güncelleme yok diyor nasıl ne yapacam bilmiyorum malesef
 

irememre

Üye
o nedir tam bilmiyorum lg pc suite kurdum çalışmadı oda telefondan güncellemelere giriyorum güncelleme yok diyor nasıl ne yapacam bilmiyorum malesef

O zaman forumdan biray araştirin lakin benim jelly bean a gecmeden önce de kasmiyordu o oyun
 
oyun demo gibi bişey zaten kaldığın yerden başlayamıyorsun her defasında sil baştan oynamak işkence btün altınları topla bütün oyuncuları dene aynı yerde saymaktan öteye gidemezsin

yinede format atarak tekrar dene
 
Açıkçası nedenini bilemedim diğer arkadaş kasmıyor diyor ve senin telefonun lakin kasıyor. Güncelleme yaptınız mu yoksa olduğu gibi duruyor mu? Hangi sürüm desiniz onu söylerseniz yardımcı olalım..
 

muellif

Üye
Çok ilginc Black kasmıyor o oyunda
 

irememre

Üye
sanırım telefonunuza virüs blasti veya onun gibi bişey