Haber LG Kullanıcıları Şikayetçi!

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Tırnak atan var mı cidden yav :ehe hahah :D :kop2:
 


Invoke

Invoke

Üye
Valla bilmiyorum, XZ ile çıktı dragontrail muhabbeti ama nerede yazıyor dragontrail olduğu? Normal kullanırken, masada dururken çiziliyor XZ3.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Tırnaklarımı kesmeyip mağazada bir G4'ü tırnaklicam :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve El~PisToLeRo
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Valla bilmiyorum, XZ ile çıktı dragontrail muhabbeti ama nerede yazıyor dragontrail olduğu? Normal kullanırken, masada dururken çiziliyor XZ3.

Forumda dragontrail diyenler oldu simdi baktım shatterproof glass yazıyor.Basit bir sekilde çizilmesi kötü olmus ekran neyse de gövde de cam olunca daha büyük sıkıntı.
 
0MG90

0MG90

Üye
Invoke

Invoke

Üye
Yok ya o kadarda değil

Doğrudur diyeceğim bizzat kullanmadığım için ama ne olursa olsun arkayı da cam yapıyorsan -ki bence gayet iyi duruyor ve kaliteli de his veriyor- gorilla glass mı koyuyorsun muadilini mi koyuyorsun sağlam bir şey koyacaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
Hasand.

Hasand.

Üye
Xperia Z2-Z3'ün arka camı öyle kolay çiziliyor ki...
hiçte çizik yok bende kullanıyorum z3 ve z1 kirılmaz jiletin li ve sılıkon kılif ile kullanıyorum ama biraz dikkat ediyorum
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Valla bilmiyorum, XZ ile çıktı dragontrail muhabbeti ama nerede yazıyor dragontrail olduğu? Normal kullanırken, masada dururken çiziliyor XZ3.

z1 in ekranı da xreality + triluminous mudur nedir yalan dolan özellikle dolu ancak 10 yıllık tüplü tv daha canlı gösteriyor :D

---
Deri sonuçta bir kumaş ve yıpranması daha kolay ancak normal bir insan bu şekle getiremez. Çeşitli yerlerde gördüm, otobüste insanların elinde gördüm hepsi tertemizdi.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
z1 in ekranı da xreality + triluminous mudur nedir yalan dolan özellikle dolu ancak 10 yıllık tüplü tv daha canlı gösteriyor :D

---
Deri sonuçta bir kumaş ve yıpranması daha kolay ancak normal bir insan bu şekle getiremez. Çeşitli yerlerde gördüm, otobüste insanların elinde gördüm hepsi tertemizdi.
yok z1 kulanıyorum ama ekrani tuplu tvden daha güzel gösteriyor
g4daha yeni cihaz bakalım 1 -2yıl sonra deri kapagi ne olacak bellı degil
 
Luck Star

Luck Star

Üye
yok z1 kulanıyorum ama ekrani tuplu tvden daha güzel gösteriyor
g4daha yeni cihaz bakalım 1 -2yıl sonra deri kapagi ne olacak bellı degil

1-2 Yıl dayanmayacağı açık tabii plastik cihazların 1-2 yıl sonra ne hale geldiğini de bilirsiniz umarım. Z1 tercih etmenize ise üzüldüm renkler soluk.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
1-2 Yıl dayanmayacağı açık tabii plastik cihazların 1-2 yıl sonra ne hale geldiğini de bilirsiniz umarım. Z1 tercih etmenize ise üzüldüm renkler soluk.
ayrıca z3 ve z1 kullanıyorum xperıa cıhazlar daha guzel bana gore
 
0MG90

0MG90

Üye
Doğrudur diyeceğim bizzat kullanmadığım için ama ne olursa olsun arkayı da cam yapıyorsan -ki bence gayet iyi duruyor ve kaliteli de his veriyor- gorilla glass mı koyuyorsun muadilini mi koyuyorsun sağlam bir şey koyacaksın.
Ben bazen baya sert davranıyorum telefona ama tırnaklarımla çizdiklerim hariç çizik yok. Bak sana karşı geldim hemen Sony fan oldum sandılar beğeni gelmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Luck Star

Luck Star

Üye
Renkler ve zevkler tartışılamaz tabii ki ancak bana göre değil. Z3 dışındaki cihazlar ne tasarım ne de kasa/ekran oranı açısından iyi değildi. Donanım özellikleri desen aynı. Arka camı tırnak sürtünmesinde bile çizilebiliyordu. Ayrıca sağlam gibi gözüksede olur olmaz anlarda ön ve arka cam aynı anda kırılabiliyor. Tamir işlemi görürse tamamıyla su dayanıklılığı gidiyor. Bu yüzden hiç bir zaman düşünmedim.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Ben bazen baya sert davranıyorum telefona ama tırnaklarımla çizdiklerim hariç çizik yok. Bak sana karşı geldim hemen Sony fan oldum sandılar beğeni gelmiş.
övulecek abartı özl. Yok her şey açık sony bır numara benım gozumde
 
Invoke

Invoke

Üye
hiçte çizik yok bende kullanıyorum z3 ve z1 kirılmaz jiletin li ve sılıkon kılif ile kullanıyorum ama biraz dikkat ediyorum

Arkadaşın Z3'ünün arkası çizik çizik ve hor kullandığını da söyleyemem.

Konuyu LG-Sony tartışmasına çevirmek istemezdim sadece örnek vereyim dedim.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Arkadaşın Z3'ünün arkası çizik çizik ve hor kullandığını da söyleyemem.

Konuyu LG-Sony tartışmasına çevirmek istemezdim sadece örnek vereyim dedim.
tmm anladım
 
bb_onur

bb_onur

Üye
Ben yeni aldim telefonu bi ekran kilidinde sorun cikariyor
 


Üst Alt