@avast G3 alma hacı. Menüde sağ sol yaparken ayarlara girip çıkarken bile o bir anlık yaşanan gecikmeyi hissediyorsun ki o da eskidi zaten.
Z3'de de aynı G2'de olduğu gibi ekranda turuncu leke çıktı arkadaşta. Kasa da bayağı açıktı. Başta kağıt girecek kadar açıkken, gittikçe ayrılıp gelmiş. Neyse ama garantiden sıfır gibi geldi 2 hafta içinde.
Bence 5S ile G3'ü direk ele.
Z5C için küçüklüğüne veya başka bir yerine lafın varsa tamam ama 2GB Ram mesele değil, bence. İstediğin kadar uzun vadeli düşün, ben sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.
6P ile 5X'e de baktın mı?