enessrsy
Üye
Telefon açık akşam fakat bütün arka plan görevleri, 3G, wifi, konum vs. ne varsa bütün gün kapalı durumda. Yine de aylardır çözemedim problemi. Mesela 1-2 saat önce şarjdan aldım %82 idi 5-6 dakikalık görüşme yaptım, whatsapp'ta toplamda 2 dk kaldım %70'e düştü 10 dakika içinde.akşamları açık mı bırakıyorsun wifi falan açık kalıyor olmasın akşamları ben genelde akşamları kapatırım yukarda zaten belirtmiştim 1-2 defa açık bıraktım onda da fazla sarj yemedi onun dışında sabahleyin açıp öglene kadar %20 oluyorsa bir sroun var demek telefonda amber yüklümü
onu bilmiyorum benimde deneme yapmadan bir şey diyemiyecegim ancak ben mesela deminki yazıyı yazdıktan sonra fabrika servise bindim 20dk tel kurcaladım şimdi bakıyorum sarjı yüzde 20 bende de senin gibi önceden amber yokken vardı ancak amberdan sorna pilimde baya gelişme oldu bu arada sende amber yüklü degil miTelefon açık akşam fakat bütün arka plan görevleri, 3G, wifi, konum vs. ne varsa bütün gün kapalı durumda. Yine de aylardır çözemedim problemi. Mesela 1-2 saat önce şarjdan aldım %82 idi 5-6 dakikalık görüşme yaptım, whatsapp'ta toplamda 2 dk kaldım %70'e düştü 10 dakika içinde.
bende yüzde 1 fazla gösterdi ve telelefon kullandıgım için fazla sürmedi 30dk falan azalmaya başladı ve şuan son durum yapayım telefonun sarjı %10 iken 5 tane resim çekip nova 3 ve bir kaç uygulama indirip daha sonra 15dk nova 3 oynayıp takıldım sarjım şuan %5 de baya gelişme var bende sarj konusundakapatıp açmamın sebebi şarj seviyesini ya düşük gosteriyo yada yukek açıkken bazen 1saat hep aynı gösteriyor pil programlarıda aynı gösteriyor Bi sorun var gibi
sarj degerini kendi ayarlardan mı giriyorsun ben insider ve kendi proramanı kullanıyorum sorun yok bende senin dediğin kadar hiç sorun yaşamadım bir ara tekrar deneme yaparımhatta şimdi şarjım %85di kapatıp açtım %76 gösterdi böyle benimki 10 eksik 10 fazla gösteriyor
bilmiyorum diğer kullanıcılarda aynı sorunlar var aslında ancak bende böyle bir şey yok bende sorun olabilir belki iler günlerde bakalım aynı devam edicek miayarlardan şarj seviyesine bakıyorum Bi program kullanmıyorum amberi yüklemeden böyle oldu amberlede devam ediyo
servise vermeden önce diger kullanıcılar ilede bir konuş bence onlarda da aynı sorun varmı yokmuwindowsphonede Bi yazıda zamanla şarj oldukça düzelir diye yazı vardı düzelmezse servise vercem mecbur
biraz daha bekle 1 hafta kadar bende paylaşım yaparım bu benim 2 sarjım amberdan sonra bakalım ilerde nasıl değişim olucak sende denemeler yap bakalım nelerle karışılaşıcanBi konu açtım yazdımda fazla ilgi çekmedi sanırım
Amber'i OTA'dan önceki gün yükledim, bir süre denemem lazım sanırım verdiğiniz bilgilere göre. teşekkürler.onu bilmiyorum benimde deneme yapmadan bir şey diyemiyecegim ancak ben mesela deminki yazıyı yazdıktan sonra fabrika servise bindim 20dk tel kurcaladım şimdi bakıyorum sarjı yüzde 20 bende de senin gibi önceden amber yokken vardı ancak amberdan sorna pilimde baya gelişme oldu bu arada sende amber yüklü degil mi
peki sizin denemelerde neler yapıyorsunuz ne akdar gidiyor amber sürümü birde yazarsanız belki farkı olabilir çünkü yazılımlar sarjı etkiliyor bu arada ben dün tekrar denedim bu sefer 1 gün gitit sarjı ancak baya bir şey yaptım sıralamak gerekirse 25 de gece 1 saat sabah telefona programalr falan kuram ve novigasyonla dolaşma tolam 1 saat gündür ara ara 15dk kullanım akşam nova 3 ve the dark oyunu indirme ve 1 saat oynama daha sonra internette gezme falan akşam 11 gibi sarjı bittti fena degil bencebu kadarıda çok oluyor diyeceksiniz o yüzden resim ekliyecegim 5-6 saat kullanımda arada 4-5 tane resim çektim onun dışında pek bir şey yapmama ragmen sarjım %100 dü bende dedim ne olluyor bir sorun mu var diye reset attım resimleri restten sorna çektim %98 gösteriyor bu kadar uzun gitmesinden bahsediyordum size bunun gibi bir olay yaşan varmı hiçYok ben nsu üzerinden yüklemiştim
bununla yapılan kalibrasyonda her hangi bir değişikli oldumu sende benim şuan telefonda sorun yok dediğin gibi bir şey yapmadan 2 gün gidiyor şuan kullanmak istemiyorumdaBence gayet normal yani Windows phone oyunlarda ve müzik dinlerken gerçekten yiyebileceği en az şarjı yiyor, tüketimi hızlandıran internet ama şu da bir gerçek ki Lumia cihazların bataryaları maalesef kalibre edilmeden geliyorlar eğer kalibre eder ve wi-fi ve konum kapatıp arka planda çalışan uygulamaları minimuma indirirseniz 2 gün hatta 2.5 gün dahi gidiyor. Bu arada Amber'in özelliklerinden olan göz atma ve çift tıklama da pilin ömrünü yiyor bunu biliniz.
Pil kalibrasyonu nasıl yapacağım diyorsanız bu uygulama yardımcı olacaktır ama kalibre etmesi pili 1.5 saat sürüyor;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Farkediyor evet ama memnun isen yapmana gerek yokbununla yapılan kalibrasyonda her hangi bir değişikli oldumu sende benim şuan telefonda sorun yok dediğin gibi bir şey yapmadan 2 gün gidiyor şuan kullanmak istemiyorumda
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?