komando04
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tuketici haklarina sikayet et ustune para bile alirsin
şikayet var.com'a da yaz bütün derdini.. o zaman işte daha iyi oluyor işler..
Anlattıklarından anlaşıldığına göre bataryada ciddi bir sıkıntı var.
Koskoca Nokia veya KVK için cihazdaki bataryayı değiştirmek o kadar zor olmasa gerek.
Cihaz değişmese bile en azından bataryasının değiştirilmesi gerekir diye düşünüyorum.
Umarım hakkını sonuna kadar arar ve çözüm bulursun.
Geçmiş olsun kardeşim.
Al faturanı, belgelerini eline git tüketici haklarına. Bak nasıl yeni telefon veriyorlar sana. Üstüne sağlam gönderdiğim telefonu çizmişler, harita gibi olmuş dersen üstüne para alabilirsin.
çok teşekkürler kardeşim linki bulabilirsen bekliyorum çok teşekkürlerbi mail adresi adresi vereceğim bulabilirsem oraya mail atıyorsun agızna geleni sayıyorsun geri dönüş yapıp onaylıyorlar yüzde seksen 920 değişim yaptırdım daha önce c7 yaptırmıştım. dört kez aynı sorundan servise girdiyse her türlü değişmek zorundalar nokiayayı önce arıyorsun durumu bildiriyorsun kvk işine glemiyor bunu yapmıyor cihazı servise verdikten sonra nokiayıyı arıyorsun tekrar verdim diyorsun sonra her allahın günü arıyorsun sinirlenip küfür ediyorsun falan derken değişim %50 olacaktır şayet ki benim tecrübeme dayanarak yapmıcaklar cihazı servisten alınca kvk müdürünün yanına çıkıyorsun servis formlarını önüne yığıyorsun güzelce derdini anlatıyorsun anlayışlı biriyse yardımcı oluyorbu kadar basit kardeşim allah kolaylık versin
- - - Eklendi - - -
bu arada tüketici haklarından bahsedilmiş öyle bişey var ama uygulanmıyor ben verdim dilekçeyi daha sürüyordu cihazı değişim yaptırdım ne bi geri dönüş var ne bişey var. o iş en son çaresiz kalırsan yaparsın. sen istanbuldasın galiba en son çare nokia binasına gidebilrisin ben aradığımda ordaki kadınla tartışıp adresi almıştım gitmeden değiştiler ama
çok teşekkür ederim kardeşim Allah razı olsun inşallsahÖncelikle geçmiş olsun.bende 2007 senesinde kvk ile bir sorun yaşamıştım.o zamanlar bir arkadaşım Nokia 6280 hediye etmişti.cihazı ekran probleminden dolayı Antalya kvk servisine verdim.cihazı 9 ay kullandım.kvk 30 iş günü içerisinde yapamadı.bende 31.günde direk tüketici Haklarına gittim.orada cihaz ile ilgili ne kadar evrak varsa hepsini teslim ettim.T.H avukatı 3 tane dilekçe yazdı.bu dilekçeleri kvk,Nokia ve bağlı bulunduğun ilçenin hakem heyetine iletmemi istedi.ben kvk ve hakem heyetine dilekçeyi elden teslim ettim.nokia ya ise fax çekerek ilettim.bu işlemler tamamlandıktan sonra kvk beni arayıp cihazımın onarım işleminin tamamladığını ve servise gelip teslim almamı söyledi.bende kvk ya sizinle tüketici haklarında görüşmek dileğiyle diyerek tlfnu kapattım.aradan 1,5 ay kadar geçti-geçmedi kararla ilgili yazı geldi.hakem heyeti cihazı ayıplı ürün olarak tescil etmiş ve cihazın yenisi ile değiştirilmesine aynı cihaz temin edilemiyorsa bir üst model yada cihaz bedeli iadesi kararını vermiş.cihaz bana hediye geldiği için ücret iadesi alamadım.kvk da cihazın aynısını temin edemediği için bir üst model cihaz gönderdiler.yani arkadaşım demek istediğim eğer haklı isen hakkını her türlü alırsın.yeterki adımları doğru at ve konunun sana düşen kısmını yerli yerinde yap.gerisi çorap söküğü gibi gelir.ben kvk dan hakkımı aldım.umarım senin sorununda en kısa zamanda çözüme kavuşur.şimdiden kolay gelsin...
Serdar cihazın son durumu nedir
Elindeki servis forumunda, cihazın görüşünü ile ilgili bir not düşüldü mü? Yani kasada deformeler var vs. gibi!
abi cihaz kvkda şu an 4.cü kez verdim nokia birini saymıyor neymiş arıza tespit edilmemiş birinde,halbuki cihaz her aldığımda aynıydı hiç düzelmedi
Elindeki servis forumunda, cihazın görüşünü ile ilgili bir not düşüldü mü? Yani kasada deformeler var vs. gibi!
evet abi ben ilk önce farketmedim yazmışlar cihazda çizikler var istenirse ücretli değişim yapılır diye.bu arada anakart değişecekmiş abi sorunsuz dedikleri bir cihazın anakartını değiştiriyorlar.ve ben yazdırdım çiziklerin onlardan kaynaklandığını
abi bugün aradılar anakartını değiştireceklermiş cihaz bu şekilde değişim yapılıyormuş bende kabul etmedim ama hayırlısı olsun bakalım arka panelinde çiziğinin onlardan kaynaklandığını kabul ettirdim zaten bakalım ne olacak nokia ya cihazın birebir yenisini istediğimi mail olarak attımSerdar bu durumda adamların eline koz vermiş oldun. Sen çiziklerin onlardan kaynaklandığını yazdırsan bile, onların bunu kabul edeceklerini sanmıyorum, çünkü bir önceki verdiğin servis formunda cihazın temiz göründüğü ile ilgili not almışlardır. O şeklide sana verdiklerinde kabul etmemen gerekiyordu. Süreci birlikte izleyelim bakalım, bildiğimiz konularda sana yol göstermeye çalışırım inşallah.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?