Ysakay
Üye
KVK dan Cihaz Değişimi Talep Etme...
Merhabalar.
Turkcellden aldıgım bir N97 im var ve telefonumu ilk başta şarj olmama donma kapanma ve kapanınca açılmama sorunlarıyla servise gönderdim.
1.den geldiğinde sarj sorunu çözülmüştü ( batarya değiştirmişler ) ama diğer sorunlar devam ediyordu birdaha gönderdim.
2.den geldiğinde hiç birşey yapılmamısdı mağazadan bile çıkmadan tekrar gönderdim
3.den geldiğinde denedim olmuş gibiydi ama şimdide gene donuyor kapanıyor ve ayrıca dokunmatiği ara ara çalışmıyor.
Ben şimdi KVK dan cihaz değişimi talep edicem ama birkaç sorum var:
1-faturamı bulamıyorum.Faturasız talep edebiliyormuyum?
2-Telefonun kutusunu isterlermi?
Yardımlarınızı Bekliyorum
Turkcellden aldıgım bir N97 im var ve telefonumu ilk başta şarj olmama donma kapanma ve kapanınca açılmama sorunlarıyla servise gönderdim.
1.den geldiğinde sarj sorunu çözülmüştü ( batarya değiştirmişler ) ama diğer sorunlar devam ediyordu birdaha gönderdim.
2.den geldiğinde hiç birşey yapılmamısdı mağazadan bile çıkmadan tekrar gönderdim

3.den geldiğinde denedim olmuş gibiydi ama şimdide gene donuyor kapanıyor ve ayrıca dokunmatiği ara ara çalışmıyor.
Ben şimdi KVK dan cihaz değişimi talep edicem ama birkaç sorum var:
1-faturamı bulamıyorum.Faturasız talep edebiliyormuyum?
2-Telefonun kutusunu isterlermi?
Yardımlarınızı Bekliyorum
dostum ne alakası var bunun nokia ile her cihaz arıza yapabilir.