Faturalı Vodafone Taahütlü ve Ayıplı Cihaz.

Sponsorlu Bağlantılar

mert_ozcan

mert_ozcan

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Taahütlü ve Ayıplı Cihaz.
Arkadaşlar merhabalar herkese.
25 Haziran 2015 tarihinde vodafone kocaeli filiz a.ş isimli bayiden taahhütlü olarak Htc Desire 816g marka cihaz aldım..Cihaz eve geldikten yalnızca saatler sonra problemler yaşatmaya başladı..Video çekimlerinde telefonun ekranı tamamen pembe yeşil ve mor çizgilerle kaplanıyor ve çekim o şekilde devam ediyor..En büyük sorunda cihaz menüdeyken kendi kendine çalışmaya başlıyor a'dan z'ye ne kadar uygulama varsa hepsini kendiliğinden açıyor ve hiç bir şekilde müdahele edilmiyor yalnızca ekran kilitlenince duruyor tekrar açınca 20-30 saniye sonra aynı olaylar tekrarlanıyor.Telefon komple kapatılıp açılınca 8-9 saat normal bir şekilde kullanılıyor ve tekrar sorunlar başlıyor..
Bayiye geri gittiğinde yapacağı bir şey olmadığını ben sadece telefonu satarım gerisine karışmam havasıyla istersen servise yollarım dedi ve 26 haziran günü cihaz teleservice'e gönderildi yaklaşık 20 gün sonra telefonun ekranı değiştirilmiş ve yedek parça değişimi yapılmış şekilde 16 Temmuz günü teslim aldım aldığım günün akşamı arızalar yeniden aynı şekilde başladı araya ramazan bayramı girdiği için mecburen bekleyip 20 Temmuz'da ikinci kez teleservice'e gönderildi cihaz..Yine ekran dokunmatik parça değişimi yapılarak geri yollandı ve 3 Ağustos tarihinde teslim aldım..Cihaz hiç bir şekilde tamir edilmemiş olduğu için aynı arızaları 04 Ağustos sabahı tekrar yaptı..((Bütün bu süreç boyunca ne satıcı bayi ne vodafone ne teleservice ne de Htc Türkiye cihazı hiç bir şekilde kabul etmiyor herkes yetki bizde değil onda diyerek birbirine atıyor))

En son 3.kez arıza verdiğinde vodafone'a ağır bir mail yolladım ve mahkemeye vereceğimi söyledim ertesi sabah Vodafone Kocaeli Bölge Müdürlüğü'nden bir beyefendi benimle görüşmek istediğini belirtti telefonla arayıp şehir dışında olduğumu söyledim telefonla ilgili bilgileri alıp ertesi gün (07 Ağustos) beni tekrar arayıp her şeyi hallettiğini telefonu acil olarak aldığım bayiye geri götürmem gerektiğini telefonun tekrar servise yollanacağını sonrasında gerekli işlemleri yapıp telefonumun birebir yenisiyle değişim yapılıp yeni cihaz yollanacağını söyledi..Artık cihazı kullanmak istemediğimi farklı bir cihaz istediğimi söylediğimde cihaz geldiği anda bayiye talimat verdiğini istediğin modelle değiştirebilmen için gerekli maddi kolaylığı da sağlayacaklar dedi.Bunun üzerine 08 Ağustos C.tesi günü telefonu bayiye teslim ettim ve servise 3.kez yollandı.
Şimdi teleservice sitesine girip takip kısmına baktığımda telefonunuz tamire alınmıştır elektronik onarım yapılacaktır yazısı gördüm..
Artık bu iş yeterince uzadı bu dakikadan sonra ne yapmam gerekli?? Bugün 17 ağustos telefonu aldığım günden bugüne kadar toplamda 24 saat dahi kullanamadım fakat bugün telefonun 2.taksidi faturalandırıldı..

Yarın beni arayan müdür ile iletişime geçip durum hakkında son kez görüşme yapmak istiyorum..

Bu durum ve cihaz ayıplı ürün konusuna girmezmi arkadaşlar?nasıl bir yol izlemeliyim ? İlk önce Bimer ve BTK 'ya şikayet dilekçesi yazıp peşinden gerekirse cumhurbaşkanına yazın kısmından da dilekçe yollayıp ayıplı cihaz elime geçtiği anda da tüketici mahkemesine dava açmak istiyorum..İşleyiş ve yapmam gereknler konusunda yardımcı olursanız sevinirim
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
3. defa sorun tekerrür ettiyse, zaten cihazın sana sıfırını vermek zorunda.
 


Üst Alt