konbara bitiyor.


Valla atasözünün anlamını düşünürsek sen benim için öldükten sonra çok değerli olursun gibi bir şey demek istemiş. Ama anlamını bilmeyip de kullanılan birçok atasözü var tabi
 
Kampusluleri ilgilendirmiyor değil mi?
 
Kampüslülere zaten 150 kontöre 50 normal kontör veriliyor. Bence bu kampanyadan kampüslüler faydalanamayacak.
 
EMİN ÇOLAŞAN kaynak sorduklarında kuşlar diyordu e bizimde aklımızda kaldı link olmayınca böyle bir söz söylemiş olduk.......benim memurum işini bilir....urfada oxford vardıda bizmi okumadık.............v...s..
 
eşşek ölünce BADEM gözlü olurmuş..
Böyle bir atasözü olmamakla beraber, (benzeri ve sanırım söylenmeye çalışılmış olan doğrusu) şu şekildedir. "Kör gözlü ölür Badem gözlü olur". Normalde sizin için değersiz olan bişeyin yitirilmesiyle değer kazanması manasına gelir. Hiç anlaşamadığınız, nefret ettiğiniz ve hatta sürekli kavga ettiğiniz sevgilinizden bilerek ve isteyerek ayrılmış olmanıza rağmen sonradan "Gözleri çok güzeldi, çok güzel bakardı" gibi söylemde bulunmak buna örnektir. Kız arkadaşınız yanlış kullanmış Zaten anlamın özüne bakınca da iyi bişeyden çok hakaret gibi olmuş

Bu arada konbara diğer tarifelerde devam edecek mi?
 

yaa ben hep ona beni takmamasından yakınırım oda yoq öle bişey takıorum falan gibisinden bişeyler sölio.. dedim yaa ona hep öle şeylerden yakınırım die bigün gene öle yakınırken oda öle söledi işte.. sonra sölediginin farkına vardı ama bi kere benim elime düştü o lafı burnundan getirdim

ayrıca bilgilendirme için tşk.ler(sölenen sözün dogrusunu sölediginiz için yane)
 

Mehmet

Emekli Yönetici
yine yaptı yapacagını türkcell
 
Konbarada kalan kontorler siliniyor mu peki ? Kullanamayacakmıyız?
 

ilo53

Üye
silinmez bence