telefonum n86 ses paketleri yüklü. Yani mesajları türkçe kadın okuyor. Ama uygulamalar için ses kayıtları yok. Sentezleyici de açık. Komut doğrulaması da açık.ama ne hikmetse rehberden sesli birini aramak istesem yada uygulamayı ses li çalıştırayım diyorum, kayıtlı ses etiketi yok hatası veriyor. Format çözüm olabilir ama bilgilerimi yedeklebileceğim bir bilgisayarım yok.