kayıtlı sesetiketi yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
kayıtlı sesetiketi yok
hani sağ seçim tuşuna basınca sesle arama yapılıyor nokialarda. Bende bu hatayı veriyor.çözümü bilen varmı? Teşekkürler.
 


mstf_l

mstf_l

Üye
Telefon da bir konuşma dill yüklümü sesli komutlardan kontrol et bir
 
serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
telefonum n86 ses paketleri yüklü. Yani mesajları türkçe kadın okuyor. Ama uygulamalar için ses kayıtları yok. Sentezleyici de açık. Komut doğrulaması da açık.ama ne hikmetse rehberden sesli birini aramak istesem yada uygulamayı ses li çalıştırayım diyorum, kayıtlı ses etiketi yok hatası veriyor. Format çözüm olabilir ama bilgilerimi yedeklebileceğim bir bilgisayarım yok.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
telefonum n86 ses paketleri yüklü. Yani mesajları türkçe kadın okuyor. Ama uygulamalar için ses kayıtları yok. Sentezleyici de açık. Komut doğrulaması da açık.ama ne hikmetse rehberden sesli birini aramak istesem yada uygulamayı ses li çalıştırayım diyorum, kayıtlı ses etiketi yok hatası veriyor. Format çözüm olabilir ama bilgilerimi yedeklebileceğim bir bilgisayarım yok.

Daha önce sorunsuz kullanabiliyormuydun?
 
serkanoloji

serkanoloji

Üye
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]arkadaşlar bu sorun henüz çözülmedi. Konu günceldir.[/SIZE][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt