Kaybolmayan Yönetici İstiyoruzz :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Ben bu siteye yeni moderatörler gerekiyor gerekmiyorda olabilir :D
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Mesela Baran admin olmalı
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
:kop:Cidden söylüyorum Mert Moderatörlük senin hakkın ve sen moderatör olmalısın sende o ışık var ben sende o cevheri gördüm :d:


Dipnot=Benim gözlerim fazla iyi görmez :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konusunu bile açma zaten :D
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
:kop:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
dogru mod olmadan onceki aktıflık ıle olduktan sonra degişimi fark ediyoruz hatta yazı degişikligi bile düzgünlgü şaşiırdım bazılarınıkıne ama güzel yanı .evet isyan edelim :heyo2: :ehe .
hasan abi ozan abi nerde yorumu gorsem eyvah uyarı gitmiştir konuya diye düşünüyorum :D
bu konuda bile 2 kişinin yorumu var yanı gerisini biz düşünelim :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Benim Gözüm siyahda Zaten Negative banlanmış yerine Ozan diye bir admin :hmmm

















:d::d:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Buralardayım,takılıyorum ..
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
ağar abi takılıyorlar :)
 
PERSPECTİVE

PERSPECTİVE

Üye
Kaybolmayan yönetici, kaybolmayan üye kaybolmayan sakız...... Böyle böyle devamını getirebiliriz :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Buralardayım,takılıyorum ..
burada olmana sevındık :)
dogru mod olmadan onceki aktıflık ıle olduktan sonra degişimi fark ediyoruz hatta yazı degişikligi bile düzgünlgü şaşiırdım bazılarınıkıne ama güzel yanı .evet isyan edelim :heyo2: :ehe .
hasan abi ozan abi nerde yorumu gorsem eyvah uyarı gitmiştir konuya diye düşünüyorum :D
bu konuda bile 2 kişinin yorumu var yanı gerisini biz düşünelim :D

bak evet bu konuda gercekten haklısın :D ımm evet bende hasanın adını gorunce tırsıyorum :D
Kaybolmayan yönetici, kaybolmayan üye kaybolmayan sakız...... Böyle böyle devamını getirebiliriz :ehe

aynen gelır:D
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
haklı olsam ne yarar :D bekliyoruz daha yorumları bakalım :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bak evet bu konuda gercekten haklısın ımm evet bende hasanın adını gorunce tırsıyorum
Aksine bnim daha çok konuyu dağıtasim geliyor
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
uyarı almıyorsun galıba
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Biz de kaybolmayan üye istiyoruz!

Lakin bazıları parlayıp - sönüyor,
bazıları parlamadan sönüyor,
bazıları küsüp - kaçıyor,
bazıları vurup - kaçıyor,
bazıları çalıp - kaçıyor,
bazıları batıp - çıkıyor,
bazıları cıvık sakız gibi yapışıyor - hiç çıkmıyor,
bazıları bir arkadaşa bakıp - çıkıyor,

Bu liste de uzayıp gidiyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref', EroL, Reşwan ve 1 kişi daha
CoDeYs

CoDeYs

Üye
bazıları bir arkadaşa bakıp - çıkıyor,
ben oyleydım abime bakıp çıkıyordum ama şimdi baya ilerledim hatalarım olsada :)
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
Biz de kaybolmayan üye istiyoruz!

Lakin bazıları parlayıp - sönüyor,
bazıları parlamadan sönüyor,
bazıları küsüp - kaçıyor,
bazıları vurup - kaçıyor,
bazıları çalıp - kaçıyor,
bazıları batıp - çıkıyor,
bazıları cıvık sakız gibi yapışıyor - hiç çıkmıyor,
bazıları bir arkadaşa bakıp - çıkıyor,

Bu liste de uzayıp gidiyor...
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 
PERSPECTİVE

PERSPECTİVE

Üye
Biz de kaybolmayan üye istiyoruz!

Lakin bazıları parlayıp - sönüyor,
bazıları parlamadan sönüyor,
bazıları küsüp - kaçıyor,
bazıları vurup - kaçıyor,
bazıları çalıp - kaçıyor,
bazıları batıp - çıkıyor,
bazıları cıvık sakız gibi yapışıyor - hiç çıkmıyor,
bazıları bir arkadaşa bakıp - çıkıyor,

buyrun buradan yakın

Buyrun burdan yakın

Bu liste de uzayıp gidiyor...


buyrun buradan yakın :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Biz de kaybolmayan üye istiyoruz!

Lakin bazıları parlayıp - sönüyor,
bazıları parlamadan sönüyor,
bazıları küsüp - kaçıyor,
bazıları vurup - kaçıyor,
bazıları çalıp - kaçıyor,
bazıları batıp - çıkıyor,
bazıları cıvık sakız gibi yapışıyor - hiç çıkmıyor,
bazıları bir arkadaşa bakıp - çıkıyor,

Bu liste de uzayıp gidiyor...

:ehe:ehe:ehe:ehe Ata ya ama bız buradayız :D bız sızı cevrımıcı gormek ıstıyoruz ama hıı ;-(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt