DiaBLoS
Admin
Melek yorumların için teşekkürler .
Elimin altında internet var . Ne mutlu ve şanslıyım ki çok rahat bir askerlik yapıyorum .
Elimden geldiğince de girmeye çalışıyorum . Sivil hayattaki aktifliğimden eser olmasa da , yine asker olmama rağmen iyi olduğumu düşünüyorum ...
Başlık da enterasan olmuş : Kaybolmayan sakız reklamı aklıma geldi

Elimin altında internet var . Ne mutlu ve şanslıyım ki çok rahat bir askerlik yapıyorum .

Elimden geldiğince de girmeye çalışıyorum . Sivil hayattaki aktifliğimden eser olmasa da , yine asker olmama rağmen iyi olduğumu düşünüyorum ...
Başlık da enterasan olmuş : Kaybolmayan sakız reklamı aklıma geldi









