Kaybolmayan Yönetici İstiyoruzz :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Melek yorumların için teşekkürler .:)
Elimin altında internet var . Ne mutlu ve şanslıyım ki çok rahat bir askerlik yapıyorum . :)
Elimden geldiğince de girmeye çalışıyorum . Sivil hayattaki aktifliğimden eser olmasa da , yine asker olmama rağmen iyi olduğumu düşünüyorum ...

Başlık da enterasan olmuş : Kaybolmayan sakız reklamı aklıma geldi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: jejep, Mehmet, buketcik ve 2 diğerleri


Necmati

Necmati

Üye
Vesselάm;3370369' Alıntı:
Yöneticilerin Msn'lerini Titretip Kaçalım :hmmm


----------Eklendi @ 13:02:57 ---------- Yazıldı @ 13:02:19 ----------

DiaBLoS™;3370372' Alıntı:
Melek yorumların için teşekkürler .:)
Elimin altında internet var . Ne mutlu ve şanslıyım ki çok rahat bir askerlik yapıyorum . :)
Elimden geldiğince de girmeye çalışıyorum . Sivil hayattaki aktifliğimden eser olmasa da , yine asker olmama rağmen iyi olduğumu düşünüyorum ...

Başlık da enterasan olmuş : Kaybolmayan sakız reklamı aklıma geldi :D
sana birşey diyeni Ben Banlarım :zzz:

:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eyvallah Android im .
Sıkı bağla ki bir daha açılmasın . :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Melek yorumların için teşekkürler .:)
Elimin altında internet var . Ne mutlu ve şanslıyım ki çok rahat bir askerlik yapıyorum . :)
Elimden geldiğince de girmeye çalışıyorum . Sivil hayattaki aktifliğimden eser olmasa da , yine asker olmama rağmen iyi olduğumu düşünüyorum ...

Başlık da enterasan olmuş : Kaybolmayan sakız reklamı aklıma geldi :D
Rica ederim Ali ne demek :D O kadar da olsun dimi ama sonucta askersın kıı cok rahatsınn valla :D Başlık o reklama istisasen zaten :ehe

Yöneticilerin Msn'lerini Titretip Kaçalım :hmmm
Oradan daa cevrımdısı takılmaya baslarlar :d:
Yumurta kabuğu intihar şovu yapacak
O kım :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Telefondan işletelim :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
Necmati

Necmati

Üye
Oradan daa cevrımdısı takılmaya baslarlar :d:


Yok yav aniden yapcaz.. :naughty:


----------Eklendi @ 13:24:21 ---------- Yazıldı @ 13:23:57 ----------

DiaBLoS™;3370385' Alıntı:
Eyvallah Android im .
Sıkı bağla ki bir daha açılmasın . :ehe
:d::d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vesselάm;3370422' Alıntı:

Bu konu ıle bu cvba bagdastırma kuramadımm :hmmm

sapıkmıyızz Mert bızz adımızz sapıgaa cıkacakk :d:
Vallah neden bilmiyorum herkes bana sapık diyor :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
heee :D koyayım mı foto yu Necmi :D:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Üyelerin hepsi görsün mü fotoyuu :D:D
 
Necmati

Necmati

Üye
Vesselάm;3370508' Alıntı:
Engell çakarlarrr :d:


:ehe Naptınn küçükken Mert :d:




Yaa görüyorsunuzz dimi konuyaa bii Ali geldi öbür yöneticilerr nerdeee :dry:
çaktırmaa :naughty:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
Necmati

Necmati

Üye
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve Reşwan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt