Sidretül Münteha
Üye
sonunda gülücük yok demekki kızgın bir Zuhahaha
Yok yahuu o böyle hiç yapmazdıı gülücüğü gectımm böylee bii gülüşş yapmazdıı

Mutlaka yazı yazar sonunda gülücük atardı enteresannnn

sonunda gülücük yok demekki kızgın bir Zuhahaha


Yöneticiler kendi bölümleriyle sık sık ilgileniyor, symbian yöneticileri, İntifada, Janberg gibi daha bir çok moderatör nerdeyse her gün konu açıyor. İlla her köşede olacak diye bir şey yokNedved ise sürekli PC ile ilgili sorunlara yardımcı oluyor sağolsun
Özel hayatlarıda var
O yüzden sürekli aktif olmalarını bekleyemeyiz
![]()
Aynen
----------Eklendi @ 11:05:35 ---------- Yazıldı @ 11:03:58 ----------
Mehmet adlı moderatörde sürekli telefonunu bozmakla meşgul olduğu için burada aktiflik sağlayamıyor![]()



tıkandım gülmekten
Mehmet adlı moderatörde sürekli telefonunu bozmakla meşgul olduğu için burada aktiflik sağlayamıyor![]()
tıkandım gülmekten
![]()

Bende onu düşünüyorum hala ..Vesselάm;3370585' Alıntı:
Yok yahuu o böyle hiç yapmazdıı gülücüğü gectımm böylee bii gülüşş yapmazdıı
Mutlaka yazı yazar sonunda gülücük atardı enteresannnn![]()
O Hasan değildir bencee yaa kesınlıkle ole yapmazdıBende onu düşünüyorum hala ..

Yok yokkk takılmana gerek yok sağollGüzel bir konu olmuş herkezin kendince haklı sebepleri var öğrenci, iş güç, tasarım bu yoğunluk içinde genede çabalıyorlar sağolsunlar.adminlerin nezaketini özlediyseniz geçici olarak onlar gibi takılayım.
![]()
bizlee ilgilensinlerr magdururuzzzz 
bende dedim bir an Mert'i banlıyacaksın ve bu hasret bitcek sandımBenim arkadaşlar yahu
Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.

Benim arkadaşlar yahu![]()
Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.





bende dedim bir an Mert'i banlıyacaksın ve bu hasret bitcek sandım![]()

İki işi aynı anda yapabiliyor. Adam king yaBenim arkadaşlar yahu
Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.

Forum çökse bile benim şifre ayakta kalır.
Hadi bakalım dağılmasın konu.


tarftar seninle gurur duyuyor.DiaBLoS™;3370789' Alıntı:O halde , kaybolmayan yönetici DiaBLoS™ diyebiliriz![]()
iyi bakalımO halde , kaybolmayan yönetici DiaBLoS™ diyebiliriz![]()

Umarım abicikkgüzeL bir konu oLmuşeskiden çok fazLa zamanım oLduğu için tüm gün forumda oLurdum ...
ama çok yakında görüneceğim![]()

sabahtan beri gülmekten konuya ancak yazabildimne yazacağımıda unuttum zaten
![]()
her gulmende sanırım butona tıkladın pohaha 
