Kaybolmayan Yönetici İstiyoruzz :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi

sonunda gülücük yok demekki kızgın bir Zuhahaha

Yok yahuu o böyle hiç yapmazdıı gülücüğü gectımm böylee bii gülüşş yapmazdıı :D
Mutlaka yazı yazar sonunda gülücük atardı enteresannnn :hmmm
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Yöneticiler kendi bölümleriyle sık sık ilgileniyor, symbian yöneticileri, İntifada, Janberg gibi daha bir çok moderatör nerdeyse her gün konu açıyor. İlla her köşede olacak diye bir şey yok :D Nedved ise sürekli PC ile ilgili sorunlara yardımcı oluyor sağolsun :D Özel hayatlarıda var :D O yüzden sürekli aktif olmalarını bekleyemeyiz :)


Aynen :ehe

----------Eklendi @ 11:05:35 ---------- Yazıldı @ 11:03:58 ----------

Mehmet adlı moderatörde sürekli telefonunu bozmakla meşgul olduğu için burada aktiflik sağlayamıyor :ehe

:d::d::d::d: tıkandım gülmekten:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vesselάm;3370585' Alıntı:


Yok yahuu o böyle hiç yapmazdıı gülücüğü gectımm böylee bii gülüşş yapmazdıı :D
Mutlaka yazı yazar sonunda gülücük atardı enteresannnn :hmmm
Bende onu düşünüyorum hala ..
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Güzel bir konu olmuş herkezin kendince haklı sebepleri var öğrenci, iş güç, tasarım bu yoğunluk içinde genede çabalıyorlar sağolsunlar. :polis: adminlerin nezaketini özlediyseniz geçici olarak onlar gibi takılayım.:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bende onu düşünüyorum hala ..
O Hasan değildir bencee yaa kesınlıkle ole yapmazdı:hmmm

Güzel bir konu olmuş herkezin kendince haklı sebepleri var öğrenci, iş güç, tasarım bu yoğunluk içinde genede çabalıyorlar sağolsunlar. :polis: adminlerin nezaketini özlediyseniz geçici olarak onlar gibi takılayım.:ehe
Yok yokkk takılmana gerek yok sağoll :ehe bizlee ilgilensinlerr magdururuzzzz :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Benim arkadaşlar yahu :D

Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.
 
Necmati

Necmati

Üye
Benim arkadaşlar yahu :D

Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.
bende dedim bir an Mert'i banlıyacaksın ve bu hasret bitcek sandım :zzz:
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Benim arkadaşlar yahu :D
Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.

Hehhh iştee gerçek Hasan bu iştee :ehe
Şaşırdım Hasan böle yazmazdı dedim bi an :hmmm

Yoksa bizim çocuklar şifrenimi kırdılar dicektim :p :kop:
Yoksaaa Neco bizle dalgamı geçiyor dedimm :p:D

bende dedim bir an Mert'i banlıyacaksın ve bu hasret bitcek sandım :zzz:

Yazık öle deme :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim arkadaşlar yahu :D

Telefonla konuştuğum esnada yazdığım için öyle oldu; ama dalga geçmek için yazdım tabii ki yoksa öyle yazmam.
İki işi aynı anda yapabiliyor. Adam king ya :sukur:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Forum çökse bile benim şifre ayakta kalır. :D

Hadi bakalım dağılmasın konu.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo, Mehmet ve buketcik
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
O halde , kaybolmayan yönetici DiaBLoS™ diyebiliriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
Necmati

Necmati

Üye
DiaBLoS™;3370789' Alıntı:
O halde , kaybolmayan yönetici DiaBLoS™ diyebiliriz :)
tarftar seninle gurur duyuyor.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
güzeL bir konu oLmuş :) eskiden çok fazLa zamanım oLduğu için tüm gün forumda oLurdum ...

ama çok yakında görüneceğim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: s@hr@, Tuba, Mehmet ve 1 kişi daha

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
sabahtan beri gülmekten konuya ancak yazabildim:d: ne yazacağımıda unuttum zaten:D
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref', s@hr@, Tuba ve 2 diğerleri

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
sabahtan beri gülmekten konuya ancak yazabildim:d: ne yazacağımıda unuttum zaten:D

evet abı farkındayım paso butun yazılarımızı beğenmısın :D her gulmende sanırım butona tıkladın pohaha :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
aynen katılıyorum :oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Nadide katılıyorsa bende katılıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt