gfberkan
Üye
Kararsız kaldım e6 kullanıcıları bir baksın
Beyler telefon almaya karar verdim ve e72 alacaktım ama e6nın çıkışı tüm planlarımı mahvetti. Herkes android diyor dokunmatik diyor ama bana herşeyden önce şarjının sağlam olması gerekiyor. isterse 2 milyarlık telefon olsun hergün şarja takmam gerekecekse beş para etmez benim için. Dokunmatik ekranların şarj sorunu olduğunu biliyorum ama e6 şarj konusunda iddaalı ve reklamını bunun üzerinden yapıyor ancak kafama takılan bazı şeyler var. Her telefonda yazar şukadar saat bekleme şukadar saat konuşma ama hiçbitr telefonda göremezsiniz o süreleri neyse demem o ki e6da muhakkak öyle. Ancak tam olarak nekadar dayanıyor bu e6nın şarjı ? Reklamını yaptığı kadar iddaalı mı ? Bide varsa iki telefonuda kullanmış olan e72 ye oranla şarjı hangisinin daha iyi ? e6 nın dokunmatik oluşu hala kafamı kurcalıyor şarj konusunda lütfen kullananlar bir yardım etsin. bir telefondan herşeyden önce şarj önemli benim için diğer özellikleri sonra gelir. kısacası iki telefon arasında kaldım bide sizce hangisi daha iyi ? elbetteki e6 iyi ama fiyatla falan mukayese ettiğinizde bir yorumunuzu bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum ilgilenen herkese.

