Kararsız kaldım e6 kullanıcıları bir baksın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gfberkan

Üye
    Konu Sahibi
Kararsız kaldım e6 kullanıcıları bir baksın
Beyler telefon almaya karar verdim ve e72 alacaktım ama e6nın çıkışı tüm planlarımı mahvetti. Herkes android diyor dokunmatik diyor ama bana herşeyden önce şarjının sağlam olması gerekiyor. isterse 2 milyarlık telefon olsun hergün şarja takmam gerekecekse beş para etmez benim için. Dokunmatik ekranların şarj sorunu olduğunu biliyorum ama e6 şarj konusunda iddaalı ve reklamını bunun üzerinden yapıyor ancak kafama takılan bazı şeyler var. Her telefonda yazar şukadar saat bekleme şukadar saat konuşma ama hiçbitr telefonda göremezsiniz o süreleri neyse demem o ki e6da muhakkak öyle. Ancak tam olarak nekadar dayanıyor bu e6nın şarjı ? Reklamını yaptığı kadar iddaalı mı ? Bide varsa iki telefonuda kullanmış olan e72 ye oranla şarjı hangisinin daha iyi ? e6 nın dokunmatik oluşu hala kafamı kurcalıyor şarj konusunda lütfen kullananlar bir yardım etsin. bir telefondan herşeyden önce şarj önemli benim için diğer özellikleri sonra gelir. kısacası iki telefon arasında kaldım bide sizce hangisi daha iyi ? elbetteki e6 iyi ama fiyatla falan mukayese ettiğinizde bir yorumunuzu bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum ilgilenen herkese.
 


anılbaran

anılbaran

Üye
e72 guzel araksadasta var guzel ıs gorur bugun bıde hacledık telı ıstedıgıg uygulamayı yukluyo

e6 da guzel ama bıraz gereksızgıbı :oke:
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Şarj süresi kullanıma göre değişir. Sürekli oynarsanız hiçbir telefon bu konuda isteklerinizi karşılamaz. Mesela ben telefonu aldığım ilk hafta şarjı çok az gidiyor diye sitem ediyordum ama o sıralar sürekli nete girer müzik dinler arkadaşlarla mesajlaşırdım ve 1 gün anca giderdi. Sonra daha az kullanmaya başladım, titreşimi kapadım, ekran ışığını kıstım, gprs yerine wifi kullandım bide 3g modunu gsm yaptım şuan 3 4 gün rahat gidiyor şarj
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
E6 tavsiye ederim harika hızlı bir cihaz çözünürlügü ve piksel yogunlugu piyasanın en iyileri arasında.
Tasarımıda çok hos.Multimedya özellikler üst düzey ve donanım olarak da çok güçlü anna ile geliyor.
 

Burak

Üye
e6 çok güzel
 
pRime.

pRime.

Üye
Kesinlikle tavsiye ederim, uzun pil ömrü ve kullanışlılık isteyenlere birebir. :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt