zaten ayran içiyoduk, kola pahalı :ehe
By_GaBLiN Üye €fsan€Türk;3612694' Alıntı: zaten ayran içiyoduk, kola pahalı Genişletmek için tıkla ... Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor
€fsan€Türk;3612694' Alıntı: zaten ayran içiyoduk, kola pahalı Genişletmek için tıkla ... Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor
Usta Şirin Üye By_GaBLiN' Alıntı: Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor Genişletmek için tıkla ... orası sizin okul bizim okulda öyle bir ihtimal yok en küçük şişede cola dışarda 1 lirayken bizim okulda 2.5 lira ayrıca özel okul falan değil devlet okulu
By_GaBLiN' Alıntı: Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor Genişletmek için tıkla ... orası sizin okul bizim okulda öyle bir ihtimal yok en küçük şişede cola dışarda 1 lirayken bizim okulda 2.5 lira ayrıca özel okul falan değil devlet okulu
Tuba.Erva Üye benim kardeşm kola manyağı 24saat tüketyo.hberi okuyunca tepksi şu oldu.gdp dışardan alırm nlmş.yanıma getirirm okula gelırken.kantin kaybeder.d.d.d
benim kardeşm kola manyağı 24saat tüketyo.hberi okuyunca tepksi şu oldu.gdp dışardan alırm nlmş.yanıma getirirm okula gelırken.kantin kaybeder.d.d.d
pelın_ Tuba_erva' Alıntı: benim kardeşm kola manyağı 24saat tüketyo.hberi okuyunca tepksi şu oldu.gdp dışardan alırm nlmş.yanıma getirirm okula gelırken.kantin kaybeder.d.d.d Genişletmek için tıkla ... akıllı ya :
Tuba_erva' Alıntı: benim kardeşm kola manyağı 24saat tüketyo.hberi okuyunca tepksi şu oldu.gdp dışardan alırm nlmş.yanıma getirirm okula gelırken.kantin kaybeder.d.d.d Genişletmek için tıkla ... akıllı ya :