Kantinde kola yerine ayran

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Usta Şirin

Usta Şirin

Üye
zaten ayran içiyoduk, kola pahalı :ehe
 


By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
€fsan€Türk;3612694' Alıntı:
zaten ayran içiyoduk, kola pahalı :ehe

Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor
 
Usta Şirin

Usta Şirin

Üye


Bizim Okulda Adam Şişe De Satamıyor Pet Şişeye Koyuyor 50 Kuruşa Satıyor İyide Satıyor

orası sizin okul bizim okulda öyle bir ihtimal yok :D :aha: en küçük şişede cola dışarda 1 lirayken bizim okulda 2.5 lira :D

ayrıca özel okul falan değil devlet okulu :oke:
 
ONER-1997

ONER-1997

Üye
kola neyse de hamburger kötü oldu bee :ağlarım:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
benim kardeşm kola manyağı 24saat tüketyo.hberi okuyunca tepksi şu oldu.gdp dışardan alırm nlmş.yanıma getirirm okula gelırken.kantin kaybeder.d.d.d
 

pelın_

  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
güzel olmuş takdir ettim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

spy ghost
Cevap
0
Görüntüleme
381
spy ghost
tragedie
Cevap
7
Görüntüleme
588
greenmile
Haydar
Cevap
27
Görüntüleme
2K
doctorrr
marist
Cevap
6
Görüntüleme
776
marist
Cevap
3
Görüntüleme
5K


Üst Alt