[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

yunus.28.1907

yunus.28.1907

Üye
hadi canım boşa mı yükledim :)) bu arada tekrar kurdum bu defa klavye sorunu düzeldi
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre


-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi




:)
 
ali.clay

ali.clay

Üye
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
V2 her yonden daha gelismis
 
  • Beğen
Tepkiler: ali.clay
yunus.28.1907

yunus.28.1907

Üye
usta ben bu roma sony walkman nasil yuklerim. apk hata veriyor. zip olarak da yapamadim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Bu rom guncellendi daha sonra walkman zip linkini atarim
 
yunus.28.1907

yunus.28.1907

Üye
v2 yukledim zaten de. muzik uygulamasi iyi degil. cm 10.1deki ses denetimi cok iyiydi. atarsan sevinirim
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Arkadaşlar whatsappta bana gelen ses kayıtlarını dinleyemiyorum. Romdan mı kaynaklanıyor acaba çok acil yardım edin lutfen.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ac!d sound engine kurun
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
Otroligt

Otroligt

Üye
Romu çok sevmiştim ama önce whatsapp sesleri açmama daha sonra da profil fotoğrafını değiştirememe sorunlarıyla karşılaştım. Şimdi de listedeki kişilerin resimleri gelmiyor. Temiz kurulum yaptığım halde bunları yaşamam üzdü beni.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Romla alakali degil. Ayrica bu rom guncellendi baska bir konuda. Ses kayitlari icin ac!d sound engine kurun demistim
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Romla alakali degil. Ayrica bu rom guncellendi baska bir konuda. Ses kayitlari icin ac!d sound engine kurun demistim
Romun güncellendiği konuyu buraya ekleseydiniz keşke.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Googlea wonderoid rom yaz
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Sen ne anlatiyon ya ? Aga sanki ben bunu yapmak icin para aliyorum bu adamlardan. İsteyen gelir alir ve herkes zaten haberdar. Uslubuna dikkat et.
 
yunus.28.1907

yunus.28.1907

Üye
usta rom gayet iyi eline saglik da muzik performansini begenmedim. normal cmlerdeki ses denetimini buna nasil yuklerim. walkmani ziple yukledim ama yine ayni ayrica ekolayzer hic farketmiyo bende.
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Sen ne anlatiyon ya ? Aga sanki ben bunu yapmak icin para aliyorum bu adamlardan. İsteyen gelir alir ve herkes zaten haberdar. Uslubuna dikkat et.
Uslubumda bi yanlış yok. Para almıyorsun tamam ama yeni bir yere geçmişsin haber vermen gerekmez mi? V2 çıktı konu burada diye eklemen belirtmen gerekmez mi? Rom yapmayı becerebiliyorsun ama konuya bi link eklemeyi zor mu goruyorsun?Yapıcı eleştiriye açık değilsen söyle eleştirmeyeyim dostum. Konuya bir link eklemeyi çok zor görmüşsün bir de herkes haberdar gibi saçma bahaneler sunuyorsun.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
@yunus.28.1907 poweramp kur daha sonra ayarlari vereyim@alpayoktay hala burdayim ve daha onceki yorumlarda verdim baskasi yazana kadar bu konu gerilerdeydi ve guncel konu ondeydi.Ayrica bu elestiri olsa duzgun bir cevap verirdim bu elestiri degil hakarettir.
 
Otroligt

Otroligt

Üye
@yunus.28.1907 poweramp kur daha sonra ayarlari vereyim@alpayoktay hala burdayim ve daha onceki yorumlarda verdim baskasi yazana kadar bu komu gerilerdeydi ve guncel konu ondeydi.
Dostum vermiş olabilirsin bir lafım yok ama 30 sayfa yorum var hangi birini okuyayım? Konuya giriyorum inceliyorum 1-2 sayfa yorumlara bakıp beğenirsem indiriyorum. Nereden bileyim v2 ye geçtiğini. Bu öndeydi ben baktığım zaman buna girdim. Yanlış olmasın kusra bakma amacım tartısma yaratmak değil.Ha konu sahibi olarak linki vermek yerine google a wonderoid rom yaz diyorsunuz da ben birşey dediğimde hakaret etmiş oluyorum? Wonderoid adlı bi sitede rom çıktı dostum eyvallah ta sitede üyeliğim yok onu nasıl yapacağız?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt