[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar



gwonder_13

gwonder_13

Üye
anladğm kadaryla arkadaş hafıza değşklğnden bahsedyor yani hafıza kartı ile telefonun sdsini değştrme vold stapla değşyor kardeşm
 

lavasoft95

Üye
anladğm kadaryla arkadaş hafıza değşklğnden bahsedyor yani hafıza kartı ile telefonun sdsini değştrme vold stapla değşyor kardeşm
Eğer öyleyse google amcaya vold.stab ile hafıza değiştirme filan yazarak adımları takip edebilirsin
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
# internal sdcard
dev_mount sdcard /storage/sdcard1 28 /devices/platform/msm_sdcc.2/mmc_host/mmc1

# externel sdcard
dev_mount external_sd /storage/sdcard0 auto /devices/platform/msm_sdcc.4/mmc_host/mmc2

# usb disk
dev_mount usbdisk /storage/usbdisk auto /devices/platform/msm_hsusb_host.0


Root explorer ile etc/vold.fstab dosyasını ac internaldeki sdcard1 yerine sdcard0 yaz externaldekine de sdcard0 yerine sdcard1 yaz
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy ve Bysalih41
spazmol

spazmol

Üye
# internal sdcard
dev_mount sdcard /storage/sdcard1 28 /devices/platform/msm_sdcc.2/mmc_host/mmc1

# externel sdcard
dev_mount external_sd /storage/sdcard0 auto /devices/platform/msm_sdcc.4/mmc_host/mmc2

# usb disk
dev_mount usbdisk /storage/usbdisk auto /devices/platform/msm_hsusb_host.0


Root explorer ile etc/vold.fstab dosyasını ac internaldeki sdcard1 yerine sdcard0 yaz externaldekine de sdcard0 yerine sdcard1 yaz
eyvallah :)Birde ekran kayması oluyor ekrani açarken var mıdır öyle bir sorun
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Hayır
 

uahg

Üye
[Emre kardesim emegine saglik romun cok guzel.DARKO ve diger arkadaslarimizin onerileriyle dahada hosuma gitti.

ekran kilidi acarken grimsi bir ekran geliyor ilk once sora normale donuyor ben pek takmiyorum ama bilgin olsun kilit sekil kullaniyorum, ilk kurdugumda yoktu kaydirmada.

Ben rom yapmaktan ve surecinden hic anlamam sadece fikir olarak sormak istedigim

- turboboost ve supremacy script, iyi bir kernelle roma entegre edilse, rom ve gaps flashlayip direk kullanma mantigi icinde tam bir hazir performans romunu bu sekilde sunabilme imkani varmidir.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler :) ancak sadece dedikleriniz ile bir perfomans romu sunulamaz system/apps klasorunu de ele almaniz gerekir.cok ince ayrintilara dikkat edecekseniz framwork ve media klasorlerini de incelemeniz gerek
eyvallah :)Birde ekran kayması oluyor ekrani açarken var mıdır öyle bir sorun

ekran kayması dediğin olay kilit açarken yukarı kayması mı :D animasyon o :ehe
 
spazmol

spazmol

Üye
Hahah tabikide ondan bahsetmiyorum :)
Ekran beyaz fln oluyor nasıl anlatayım ki :D
 

uahg

Üye
Hahah tabikide ondan bahsetmiyorum :)
Ekran beyaz fln oluyor nasıl anlatayım ki :D


Kilit ekranim sekil, basip acmak istedigimde grimsi bir ekran geliyor 2 sn kadar bndede pek takilacak bisey degil bana gore.
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Hayır öyle bi sorun mevcut değil ama
 
drag10

drag10

Üye
beyler bende asphalt 8 acılmıyo durduruldu hatası verıyor
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Bu arada -Emre kardeş eski wonderimi geri alıcam ve ilk iş bu romu kurmak olucak :D bakalım nasıl
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
drag10

drag10

Üye
Arkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilirArkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilir
 
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
Arkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilirArkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilir
farklı apk ile dene kardeşim
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar google Playden indirin asphalt 8i
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt