lavasoft95
Üye
Sorunu anlamadımTelefonun ana hafızasına nasıl ceviriyorduk benim hafıza kartı ful da![]()
Sorunu anlamadımTelefonun ana hafızasına nasıl ceviriyorduk benim hafıza kartı ful da![]()
Eğer öyleyse google amcaya vold.stab ile hafıza değiştirme filan yazarak adımları takip edebilirsinanladğm kadaryla arkadaş hafıza değşklğnden bahsedyor yani hafıza kartı ile telefonun sdsini değştrme vold stapla değşyor kardeşm
eyvallah# internal sdcard
dev_mount sdcard /storage/sdcard1 28 /devices/platform/msm_sdcc.2/mmc_host/mmc1
# externel sdcard
dev_mount external_sd /storage/sdcard0 auto /devices/platform/msm_sdcc.4/mmc_host/mmc2
# usb disk
dev_mount usbdisk /storage/usbdisk auto /devices/platform/msm_hsusb_host.0
Root explorer ile etc/vold.fstab dosyasını ac internaldeki sdcard1 yerine sdcard0 yaz externaldekine de sdcard0 yerine sdcard1 yaz
Birde ekran kayması oluyor ekrani açarken var mıdır öyle bir sorun
ancak sadece dedikleriniz ile bir perfomans romu sunulamaz system/apps klasorunu de ele almaniz gerekir.cok ince ayrintilara dikkat edecekseniz framwork ve media klasorlerini de incelemeniz gerek
eyvallahBirde ekran kayması oluyor ekrani açarken var mıdır öyle bir sorun
animasyon o 
Hahah tabikide ondan bahsetmiyorum![]()
Ekran beyaz fln oluyor nasıl anlatayım ki![]()
1 ay kullandım öyle bi sorunla karşılaşmadımHayır öyle bi sorun mevcut değil ama
ben 4 aydır kullandım hıc bır sorun gormdım1 ay kullandım öyle bi sorunla karşılaşmadım

Kazandınben 4 aydır kullandım hıc bır sorun gormdım![]()

beyler bende asphalt 8 acılmıyo durduruldu hatası verıyor
farklı apk ile dene kardeşimArkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilirArkadaslar gwonder romunu yukledim asphalt 8 de oynuyorum cok az kasarak ama tokyo bolumu acilmiyo neden olabilir
