Jar. destekli antivirüs programı arıyorum

yok mu yani jar anti virüs

--------------- Ekleme ---------------

bi TANE BİLE YOKMU
 
ya virüs olmasa bile virüse benzer bişe kaçıyo işte telefona ben kendi telefonumda gördüm bunu...
 

anvir56

Üye
arkadaşlar birisi virüs kodu yazarsa neden virüs bulaşmasın java telefonlara
windows'a hergün birsürü virüs yazılıyor neden çünkü en çok windows kullanılıyor.Linux kullanıcısı az olduğu için çok az virüs yazılıyor
sonrada virüs işlemiyor diyorlar.
 

ByAbsn

Üye
Bulaşıyo Ya Ben Teli Servise Gönderdim Modeli Sony Ericsson W700i Virüs Bulaştı Diyo Nasıl Oluyo Tam 5 Dfa Servise Gitti Hepsinde De Virüs Bulaşmış Dedi Adam.
Ben önceki telefonuma(K750i) jar destekli bir anti-virüs bulmuştum ama oda bir işe yaramıyordu zaten çünkü jar destekli telefonlarda virüs yok.
 

ByAbsn

Üye
Karşıma Çıktı sizinle paylaşıyım dedim

Linkten indirin
Not:Ben Denemedim.Yorumlarınızı Bekliyorum
 
genclik bende ariyorum bi yardim

--------------- Ekleme ---------------

yaa bulamadım bi türlü yardım lütfen
 
o ho böyle olmaz ki bir kaç programda siteye atın arkiler program indir mek istıyoooooo.saygılasrımla
 
java anti virüs var hemde kasperesky ama uydurma java tabanlı tellere asla virüs bulaşmazz...bu kesindir eğer size biri e250 ye virüs bulaşmış derse gülün geçin
 
evet arkadaşlar jar desdtekli telefonum var sınıftan bir arkadaştan birşeyler attım telefonum yavaşladı virüsten çok şüpheleniyorum hiç değilse içim rahat etsin diye arıyordum burayı görüp okuduğumda kafam daha çok karıştı..
 
java telefona virüs girmezzzz
 
Lütfen varsa yazın çok ihtiyacım var telefonum değişti lisedeyim n 92 elimden alındı 2700 classıc almak zorunda kaldım sürekli virüs kapıyor telefon arqilerimle alış veriş yapıom telefonu bilgisayara takıom hemen virüs uyarısı gelio
 
al kardes belkı ısını gorour
 

ömer_21

Üye
s40 a göre antivirüs kesinlikle yok boiuna uğraşma ayrıca virüsler hafıza kartına bulaşırsa hep biçimlendirmek zorunda kalırsın arada bir hafıza kartına şifre de giriyor ve telefon kendiliğinden kapanıp açılıyor
NOT:Eğer telin çok fazla zorlanırsa batarya patlayabilir.Benim tel bi ara o noktaya kadar geldi...
 

baytan05

Üye
internete girip birşey indirir sen bulaşır
 
nasıl girmez öyle bir girerki sen nokia 2600 clasıc bi bu telefona bak telefon S40 ama S60 larla kapışır tek eksigi hafıza kart yeri olmayışı

--------------- Ekleme ---------------

buldum aga nasılyok nod 32 2600c de çaşılıo