J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Aynen .
Keşke tuşları da olsaydı :D
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Valla hemen alırım :D
Yemişim parasını anasını satayım . :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Alınca resmini vs.. çekip konu açarsın artık :naughty:
 
'Davut

'Davut

Üye
Şu özelliklere bak...:D Güle güle kullan... :)
 

leopard_089

Üye
hayırlı uğurlu olsun, bende aldım aynısını kargoda geliyor :)
ses kalitesi ve kamerası nasıl bunun? benim için önemli olan bu. iyi değilse iptal etmek istiyorum siparişimi:naughty:

--------------- Ekleme ---------------

LG Cookie Fresh GS290 siparişi verdim ama daha temin ediyorlar. Hangisini almalıyım sizce?????
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı uğurlu olsun, bende aldım aynısını kargoda geliyor :)
ses kalitesi ve kamerası nasıl bunun? benim için önemli olan bu. iyi değilse iptal etmek istiyorum siparişimi:naughty:

Teşekkür ederim :)
Ses kalitesi Süper , Kamerası 2.0 megapiksel ve megapikseline göre iyi çekiyor :)
 

leopard_089

Üye
görünüş açısından J8iphone çok hoş ama garantisi yok telefonun elimde kalmasından korkuyorum (bir arkadaş demiş konuda 'havanı alırsın' öyle bişey olsun istemiyorum)
j8 hoşuma gitti ama lg gs290 da beni idare eder en azından garantisi var.
Sizce hangisini seçmeliyim çok kararsızım lütfen yardım edin


--------------- Ekleme ---------------



Teşekkür ederim :)
Ses kalitesi Süper , Kamerası 2.0 megapiksel ve megapikseline göre iyi çekiyor :)

HMM şaşırdım doğrusu hem görüntü açısından süper hemde ses. kamerasıda idare eder desek kaçırılmaması gereken bir telefon. bu dokunmatiği yarı yolda bırakmaz inş. adamı :)

LG GS290 a bir bakarmısın google dan sence hangisi tercih edilmeli
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
görünüş açısından J8iphone çok hoş ama garantisi yok telefonun elimde kalmasından korkuyorum (bir arkadaş demiş konuda 'havanı alırsın' öyle bişey olsun istemiyorum)
j8 hoşuma gitti ama lg gs290 da beni idare eder en azından garantisi var.
Sizce hangisini seçmeliyim çok kararsızım lütfen yardım edin

Düşmedikten sonra bu telefon birşey olmaz :) Çin malı telefonların garantisi olmaz :)
Ayrıca dediğin LG gs290 telefonu tavsiye etmem :) özellik bakımından yetersiz telefon :)
Ayrıca fiyatıda J8Phone dan yüksek :) ve işletim sistemide belirsiz :)
 

leopard_089

Üye
özellik bakımından bana yetiyor kamera hariç (ama bu fiyata bu kadar özellik olur zaten) işletim sisteminden zaten J8iphoneda da memnun kalacağımı sanmıyorum. Ama dediğim gibi J8 sağlamsa görüntüsü falan orjinal gibi olduğu için kaçmaz.
Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

ekran capasitive değil dimi J8iphone da
 

xsmal

Üye
ya arkadaşlar ben merak ettim bende alıcamda tavsiye edermisiniz bide alan arkadas anteni varmı ? + Hayırlı Olsun
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim :) Şarj ında sorun oluyor , orası hariç tavsiye ederim :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çakması bu kadar hit alıyorsa , orjinalini düşünemiyorum . :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3323613' Alıntı:
Çakması bu kadar hit alıyorsa , orjinalini düşünemiyorum . :)
Almaz mı abi :D Soranlara gerçek iphone 4 dedim mi :D Öyle bir havan olur ki :ehe
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
hayırlı olsun yarbayım:)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler binbaşım :)
 
gstaco

gstaco

Üye
Raporunu çıkarmışın :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sivile geçeyim bir , kral bir cihaz alacağım valla . Ömürlük olacak hemide . :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:D Bende isterim :D
 


Üst Alt