J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Neden ki ? :D
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Hiçbir program yüklenmiyor :s Wifi desen çalışıyormu çalışmıyormu onuda bilmiyorum :(
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Abicim , adı üzerinde ÇAK - MA ...
Çok fazla birşey beklememek gerek .:)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
200 TL mi yedi ama :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Görüntüsüne vermişsin parayı . :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Görüntüsüne ve dokunmatiğine verdim :D Birde Wi-Fi a fakat çalışıyormu çalışmıyormu bilmiyorum :D:DNe kadar alanda çekiyor felan :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hmm..
Ben orjinalini alayım , sana inceleme imkanı veririm . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Orjinali ne kadar bunun ?
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bu ne fiyatı böyle ...
İphone 4 . En pahalısı değil mi ? :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3259220' Alıntı:
Bu ne fiyatı böyle ...
İphone 4 . En pahalısı değil mi ? :D

Evet abi :D Zaten söylediğimde İphone 4 ün fiyatı :D Normal iphone un fiyatını bulamadım :d::d:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çok para be .
Değmez diye düşünüyorum . :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bir incelemem lazım . :D
İncelemem için bana bir link atsana . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3259253' Alıntı:
Bir incelemem lazım . :D
İncelemem için bana bir link atsana . :D


Buyur abi :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tam istediğim şekilde .
Tuşları göremedim ya , lan dedim bunun tuşlarını nereye saklamışlar . :D
O an kafam dalgındı ya ondan . :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Baktım yoktu . :D
Sonra kafam dang dedi .. Güldüm kendi kendime :D
 


Üst Alt