DiaBLoS™;3259171' Alıntı:Hmm..
Ben orjinalini alayım , sana inceleme imkanı veririm .![]()

2.074 ile 2.470 TL arasıymış abiDiaBLoS™;3259196' Alıntı:Orjinali ne kadar bunun ?

DiaBLoS™;3259220' Alıntı:Bu ne fiyatı böyle ...
İphone 4 . En pahalısı değil mi ?![]()
Zaten söylediğimde İphone 4 ün fiyatı
Normal iphone un fiyatını bulamadım 

DiaBLoS™;3259243' Alıntı:Çok para be .
Değmez diye düşünüyorum .![]()

DiaBLoS™;3259253' Alıntı:Bir incelemem lazım .
İncelemem için bana bir link atsana .![]()

Tam istediğim şekilde .
Tuşları göremedim ya , lan dedim bunun tuşlarını nereye saklamışlar .
O an kafam dalgındı ya ondan .![]()

Telefonun arkasına baksaydın abi belki ordadır 
Baktım yoktu .
Sonra kafam dang dedi .. Güldüm kendi kendime![]()

Fakat sonuç olarak güzel telefon değil mi 
