J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
hayırlı olsun iyi günlerde kullan
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim mustafa abi :):)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaç çira bu :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:D 200 tl :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Abi alırsan Wi-Fi a nasıl bağlanacağımızıda öğrenirmisin :ehe :d::d:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tipi gerçekten hoş .
Ama ben dokunmatik telefon kullanamam yahu . Yıllardır N95 8GB kullanıyorum 2007 den beri . Dokunmatik e geçersem epey bir zorlanırım . :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Dün birine mesaj yolladım :d::d: Yollamaz olaydım :D toplam 100 karakteri :D 5 dakikada yazdım :d::d:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Maşallah maşallah .
Çakma ürünler de , klavye daha farklı , ondan dolayı zorlanmışsındır . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Yok abi kalın parmaklı olunca :D Bayağı zor oluyor :D

--------------- Ekleme ---------------

benle dalga geçme :D
Dalga geçmek mi :d::d: Dalga geçilecek olan benim :D Bir türlü wifi ı yapamadım kullanamadım :d::d:
 
zaza

zaza

Üye
Yok abi kalın parmaklı olunca :D Bayağı zor oluyor :D

--------------- Ekleme ---------------


Dalga geçmek mi :d::d: Dalga geçilecek olan benim :D Bir türlü wifi ı yapamadım kullanamadım :d::d:
bağlanman lazım :D :hmmm çin malı diye öneride bile bulunamıyorum:d:sen yapamazsan ben nasıl halledeyim :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Abi bir yerleri ile kurcalamam gerekiyorda :D nere ile bilsem ah :D
Yoksa wifi ı var telefonun :D
 
zaza

zaza

Üye
wifi ayarlarına bak ingilizce dedğil ya bütün ayarları dene hani ayar dediğim onu hayır yap bunu evet yap işte bişiler yap demekki görmüyor:ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Sağol abi çok güzel anlattın şap diye yaparım şimdi :D Seni ayakta alkışlıyorum :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Yahu ayarları versen yine yapardım :D
 
zaza

zaza

Üye
bilmediğim bir telefonun ayarını nasıl vermemi istiyorsun hakan bey :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:d: Telefona özel ayar vermiyorsunya :D
Neyse sağol abi yinede :)
 
zaza

zaza

Üye
sen bana yaz oraya wifide ne yazıyor falan bakalım artık bari faydamız dokunsun hep bana hep bana olmuyor zamanında çok gördüm iyiliğini benim profile yaz şimdi görevliler gelirse konuyu dağıtıyorsunuz diye furça çekecek ve biliyorsun ben müdür konusunda bu fırça olayını hiçsevmem ve ters tepki veririm :ehe
 


Üst Alt