Aynen .
Keşke tuşları da olsaydı![]()

Şu özelliklere bak...Güle güle kullan...
![]()
Genç 


hayırlı uğurlu olsun, bende aldım aynısını kargoda geliyor
ses kalitesi ve kamerası nasıl bunun? benim için önemli olan bu. iyi değilse iptal etmek istiyorum siparişimi![]()


Teşekkür ederim
Ses kalitesi Süper , Kamerası 2.0 megapiksel ve megapikseline göre iyi çekiyor![]()

görünüş açısından J8iphone çok hoş ama garantisi yok telefonun elimde kalmasından korkuyorum (bir arkadaş demiş konuda 'havanı alırsın' öyle bişey olsun istemiyorum)
j8 hoşuma gitti ama lg gs290 da beni idare eder en azından garantisi var.
Sizce hangisini seçmeliyim çok kararsızım lütfen yardım edin
Çin malı telefonların garantisi olmaz
özellik bakımından yetersiz telefon 
ve işletim sistemide belirsiz 
Almaz mı abiDiaBLoS™;3323613' Alıntı:Çakması bu kadar hit alıyorsa , orjinalini düşünemiyorum .![]()
Soranlara gerçek iphone 4 dedim mi
Öyle bir havan olur ki 
