<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Mar 10 2006, 08:50 PM) [post=294687]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bnce pek buyuk yenılık deıl kı!!!! vıdeo aynı ekran aynı on kamera aynı!!!eee 3.2 lede 2.0 arasında buyuk fark beklemeyın fotolarda soylıyım !!!
[/b][/quote]
Ne demek 2 Mp. ile 3.2 Mp. kamera arasında büyük fark yok? K750i ile N70'in fotoğraf kalitesi hemen hemen aynı hatta bana göre K750 daha iyi... Bu yüzden sana K800 ve K750i ile çekilmiş bir resim örneğini vereyim ondan sonra sen aradaki farkı gör, tabii gözlerine inanabilirsen:
( Baştaki resim K800 ile ikinci resim K750i ile çekilmiş. )
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu resimler de seni ikna etmezse aşağı linkteki sayfaya bir gözat;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız