İşte Se K790i.. Sony çoştu..

Sponsorlu Bağlantılar

RockFord Fosgate

Üye
bnce pek buyuk yenılık deıl kı!!!! vıdeo aynı ekran aynı on kamera aynı!!!eee 3.2 lede 2.0 arasında buyuk fark beklemeyın fotolarda soylıyım !!!
 


free

free

Üye
o zaman farkları yazayım sana
-3.2 mp
-xenon flaş
-kamerada titreşim önleyici
-kırmızı göz etkisi azaltıcı
-bestpic yani 9 kare alıp en beğendiğini kaydet beğenmediklerini sil
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Mar 10 2006, 08&#58;50 PM) [post=294687]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bnce pek buyuk yen&#305;l&#305;k de&#305;l k&#305;&#33;&#33;&#33;&#33; v&#305;deo ayn&#305; ekran ayn&#305; on kamera ayn&#305;&#33;&#33;&#33;eee 3.2 lede 2.0 aras&#305;nda buyuk fark beklemey&#305;n fotolarda soyl&#305;y&#305;m &#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]

Ne demek 2 Mp. ile 3.2 Mp. kamera aras&#305;nda büyük fark yok? K750i ile N70&#39;in foto&#287;raf kalitesi hemen hemen ayn&#305; hatta bana göre K750 daha iyi... Bu yüzden sana K800 ve K750i ile çekilmi&#351; bir resim örne&#287;ini vereyim ondan sonra sen aradaki fark&#305; gör, tabii gözlerine inanabilirsen:

( Ba&#351;taki resim K800 ile ikinci resim K750i ile çekilmi&#351;. )



Bu resimler de seni ikna etmezse a&#351;a&#287;&#305; linkteki sayfaya bir gözat;

 
bassavci

bassavci

Üye
resimler dogru ise ve eşit koşullarda çekilmiş ise baya fark var...
en azından fark var....
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Bencede pek fark yok
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Fark ortada , aradaki farkı arkadaki binanın netliğine bakarak anlayabilirsiniz
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Fark var fakat çok büyük bir fark yok
 

RockFord Fosgate

Üye
verılen k800 fotosu super ancak sunuda belırtmeden gecemeyecegım;k750 o kdr kotu cekmıyo&#33;&#33;&#33;gokhanın buraya cekıp koydugu+arkadasımın bana gonderdıgı fotolar bundan kat kat ıyı&#33;&#33;&#33;&#33;3.2 tabıkı cok daha guzel ama 2mp den 3.2 ye gecmek ıcın kımse heyecanla beklemez bence&#33;
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Bence yanılıyorsun , benim çektiğim fotolar daha güzel olabilir ama unutmaki arada bariz 1.2 Mp fark var
 

RockFord Fosgate

Üye
ya ben de bılıyorum k790 cok super cektıgını&#33;&#33;&#33;3.2 sonucta&#33;&#33;ama burada werılen k750 fotoları cok kotu&#33;&#33;&#33;&#33;
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
İşte aradaki fark burdan anlaşılır. K750i&#39;nin kamerasının kötü olmadığını çoğu kişi biliyor, K750i&#39;nin kötü resim çektiği yerde aynı koşullarda başka bir kamera netlik ve renk bakımından daha iyi çekim yapmış ise bu 2. kameranın yani K800 ve K790i&#39;nin, K750i&#39;ye ezici üstünlük sağladığının belgesidir.
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Örnekteki resimde k750 i o kadar kötü çekmez fotoraf1..bence netlii yap1lmadan yada makro modunda çekildii için berbat çikmis.
 

Vassili

Üye
W900i kadar iyi hatta ondanda iyi
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
0kiside ayni yav 2 megapiksel..
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Ne zaman çıkacak acaba bu telefon?
 
amedian

amedian

Üye
zaten renkli ekran camera hep se onceliginde girdi piyasaya adamlar ii oldukları işte yine ii çalısıyolar helal olsun walla seklide ii ama sanırım yine symbian yok tek dezavantaj o oda olsa varya nokia çöp telefonu olur
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Sana yüzde yüz katılıyorum.. Nokia öldü artık. Ama ne zaman çıkar acaba bu telefon ..?
 

Nurbanu

Üye
bu telefonun herşeyi güzel ama arkada o kapak pek iyi olmamış bence
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Yooo.Bence çok şık düşünülmüş..Aynı fotoğraf makinesi gibi..mercek koruma altında..Gerçek Flaşlı..
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(abuvice &#064; Apr 18 2006, 04&#58;36 PM) [post=318613]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Sana yüzde yüz katılıyorum.. Nokia öldü artık. Ama ne zaman çıkar acaba bu telefon ..?
[/b][/quote]

Ağustos&#39;tan önce çıkacağını sanmıyorum.
 


Üst Alt