İşte Se K790i.. Sony çoştu..

Sponsorlu Bağlantılar

abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Umarım Daha erken çıkmaz.. Yoksa bendeki k750i baya düşecek fiyatı..
 


Sinem's

Üye
müşteri hizmetleriyle konuştum, eylülde dediler
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
kamera olayini kopardi s.e yaf
 
crows

crows

Üye
abi bu nedir yaaa
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
hayırlı işler sony
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
bence p950 den güzel bi cihaz..
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Evet p 950 den daha karizma bi cihaz..Üstelik yok yok telefonda..
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
karizmadan çok işlevi daha ön planda..
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Sony Ericssonların lens kalitesi hep 1 adım önde.
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
nokia carl kullandı ne olduki önemli olan kaliteyi sunmak uydurma şeyler değil..
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Apr 26 2006, 10&#58;57 PM) [post=323428]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kamera olayini kopardi s.e yaf
[/b][/quote]

Haklısın kardeşim
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
se kamera dahil her özelliği aştı artık eksik yok se de..
 
jeacona

jeacona

Üye
sony yakında daha iyilerini de çıkarır....
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(juniouremre &#064; Apr 29 2006, 11&#58;48 AM) [post=325055]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
se kamera dahil her özelliği aştı artık eksik yok se de..
[/b][/quote]
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(juniouremre &#064; Apr 29 2006, 11&#58;48 AM) [post=325055]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
se kamera dahil her özelliği aştı artık eksik yok se de..
[/b][/quote]

Video kalitesi yok ki Sony Ericsson&#39;un çoğu telefonunda..
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Yoo w900i de whs kalitesinde video çekiyor..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Ama yine 3gp
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
video kalitesiz.ALLAHIM&#33;3.2 mp lik tele java mı konur?yani sony ericsson 50 mp yapsın gene almam gıcığım var&#33;&#33;&#33;
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; May 1 2006, 09&#58;35 PM) [post=326438]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ama yine 3gp
[/b][/quote]
Gökan Çok haklısın da sonuçta vhs boyutunda video çekiyor w900i. Yani dvd kalitesinde çekecek hali yokki? dvd kalitesinde 2-3 sene sonra olur ancak..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
En azından mp4 olabilirdi
 


Üst Alt