Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İşte Se K790i.. Sony çoştu..
Sponsorlu Bağlantılar
abuvice .
Üye
evet haklısın mustang61
DeLmIrA
Üye
biraz dussun fiyati 750yi 90a terfi ettirmek istiorum bende
serkgk33
Üye
Selam Arkadaşlar valla ben K800 i kullanıyorum K790 ile aynı özellikte bir fark var arada k800 i 3g özelliği var bence nokia dan çok çok üstün arkadaşlar
danger03
Üye
ben nokia kullanıcısıydım yeni tel almaya karar verdim s.e k810i aldım bakalım memnun kalacakmıyım
gnraL_07
Üye
değİşİK = )
youngprogrammer
Üye
ben herzaman se kullandım
wurz86
Üye
k790i okadar hoş bi telefon değil
msn yüklenmiyo fiyatı 550 ytl
--------------- Ekleme ---------------
şuanki fiyatı 450 ytl arkadaşlar
esinti-03
Üye
k890i de çıkıyo 7.2megapiksel kamera 3cıgabyte hafıza 33cıgabyte kadar hafıza kartı yükseltme tabiki sony farkıyla piyasaya çıkıyor acele etmeyin daha yüksekleri çıkacak coştu sony