İşte Se K790i.. Sony çoştu..

Sponsorlu Bağlantılar

abuvice .

Üye
evet haklısın mustang61
 


DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
biraz dussun fiyati 750yi 90a terfi ettirmek istiorum bende :)
 

serkgk33

Üye
Selam Arkadaşlar valla ben K800 i kullanıyorum K790 ile aynı özellikte bir fark var arada k800 i 3g özelliği var bence nokia dan çok çok üstün arkadaşlar
 
danger03

danger03

Üye
ben nokia kullanıcısıydım yeni tel almaya karar verdim s.e k810i aldım bakalım memnun kalacakmıyım
 
gnraL_07

gnraL_07

Üye
değİşİK = )
 

youngprogrammer

Üye
ben herzaman se kullandım:D
 

wurz86

Üye
k790i okadar hoş bi telefon değil
msn yüklenmiyo fiyatı 550 ytl

--------------- Ekleme ---------------

şuanki fiyatı 450 ytl arkadaşlar
 

esinti-03

Üye
k890i de çıkıyo 7.2megapiksel kamera 3cıgabyte hafıza 33cıgabyte kadar hafıza kartı yükseltme tabiki sony farkıyla piyasaya çıkıyor acele etmeyin daha yüksekleri çıkacak coştu sony
 


Üst Alt