Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İşte Se K790i.. Sony çoştu..
Sponsorlu Bağlantılar
RockFord Fosgate
Üye
bn markA tutmamen ıyı kım yaparsa arkasındayım!!!
Gokhan43
Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR @ Mar 6 2006, 06:04 PM) [post=291560]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
La baran tam Anti-nokia cısın hea
[/b][/quote]
Anti-SE'ci demek istedin sanırım
RockFord Fosgate
Üye
ben marka tuuuutttmamm!!!!!!!
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Video kesindir 176*144..
optimal
Üye
umarım fiyatı 850 ytl'yi geçmez...
free
Üye
fotoğraf açısından baya yenilik getirmiş
bence fotoğraf videodan 10 kat daha önemli
Gokhan43
Üye
optimal dolstum , bu telefon en az 1100 YTL'den girer piyasaya
abuvice
Üye
Konu Sahibi
Güzel tel baba kim ne derse desin..
crowler
Üye
Kamera koruma kapağı kılıfa yada cebe sokup çıkartırken sorun çıkarabilir,kırılacak gibi duruyor.
FrontmaN
Üye
Nokia cevap vermezse, işi zor
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
400 Euro avrupa çıkışı..
Gokhan43
Üye
400 Euro 647 YTL yapıyor yaw
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
200 Euro eklersin Tr çıkışı için türkiye ortalama fiyatı belli olur..
Gokhan43
Üye
1000 YTL altında gelecek o zaman
RockFord Fosgate
Üye
yıne de cok ucuz sayılmaz yanı!!!!
Gokhan43
Üye
1000 YTL altında gelecek ya dana neresi ucuz sayılmaz böyle bir telefona
RockFord Fosgate
Üye
6270=680 mılyon o zmn bu bedavaaa!!!
Gokhan43
Üye
Karşılaştırdığın telefona bak bir de bu telefona bak
Ayrıca Nokia için 6270 bedava
RockFord Fosgate
Üye
dımı bnde onu dıyom))ama 3.2 olsa bıle w900 den ne farkı warkı???
Gokhan43
Üye
Aga daha ne farkı olsun
CyberShot 3.2 MP Kamera + Xenon Flash bence bariz farkları ve daha başka da vardır herhalde