İşte Se K790i.. Sony çoştu..

Sponsorlu Bağlantılar

RockFord Fosgate

Üye
bn markA tutmam:)en ıyı kım yaparsa arkasındayım!!!
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Mar 6 2006, 06&#58;04 PM) [post=291560]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
La baran tam Anti-nokia cısın hea
[/b][/quote]

Anti-SE&#39;ci demek istedin sanırım


 

RockFord Fosgate

Üye
ben marka tuuuutttmamm&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Video kesindir 176*144..
 

optimal

Üye
umarım fiyatı 850 ytl&#39;yi geçmez...
 
free

free

Üye
fotoğraf açısından baya yenilik getirmiş
bence fotoğraf videodan 10 kat daha önemli
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
optimal dolstum , bu telefon en az 1100 YTL&#39;den girer piyasaya
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Güzel tel baba kim ne derse desin..
 

crowler

Üye
Kamera koruma kapağı kılıfa yada cebe sokup çıkartırken sorun çıkarabilir,kırılacak gibi duruyor.
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Nokia cevap vermezse, işi zor
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
400 Euro avrupa çıkışı..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
400 Euro 647 YTL yapıyor yaw
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
200 Euro eklersin Tr çıkışı için türkiye ortalama fiyatı belli olur..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
1000 YTL alt&#305;nda gelecek o zaman
 

RockFord Fosgate

Üye
yıne de cok ucuz sayılmaz yanı&#33;&#33;&#33;&#33;
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
1000 YTL altında gelecek ya dana neresi ucuz sayılmaz böyle bir telefona
 

RockFord Fosgate

Üye
6270=680 mılyon o zmn bu bedavaaa&#33;&#33;&#33;
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Karşılaştırdığın telefona bak bir de bu telefona bak

Ayrıca Nokia için 6270 bedava
 

RockFord Fosgate

Üye
dımı bnde onu dıyom:)))ama 3.2 olsa bıle w900 den ne farkı warkı???
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Aga daha ne farkı olsun

CyberShot 3.2 MP Kamera + Xenon Flash bence bariz farkları ve daha başka da vardır herhalde
 


Üst Alt