İşte Se K790i.. Sony çoştu..

Sponsorlu Bağlantılar

zoom

Üye
giriliyor ama tabi symbian gibi değil dediğin gibi
 


Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Evet symbianda tat bi ayrı
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
MaNyAk bir telefon bu manyak.. Nokia söndü..
 
__Midas__

__Midas__

Üye
birbirin aynı telefonlar (k800i,k790i),ama nokia herzaman bir adım önde ...bknz n92...
 

RockFord Fosgate

Üye
Gokhan kusura bakma yanlıs yazmısım!!bu telefon cıkıncaa kdr dıyecektım yazmayı unutmusum:((ayrıca,n93 tede 3mp+3x optık zoom olacakmıs!!!butun forumlarda dolasıyo resımlerı!!nokıa aptal degıl heralde SE cıkarırken o da cıkarıyor ama pahalı(
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
N 93 artık 2 milyara çıkarır nokia..Artı tabi kesin takoz olur oda var..
 

RockFord Fosgate

Üye
parası olan alır!!!2 mılyara cıkacagınıda hıc sanmıyorum!!N90-N70 a da aynı sey dendı ama tas catlasa 1500 daha fazlası ımkansız!
 
ozzzy

ozzzy

Üye
yuh be yine symbian yok bu sony naapmaya calisio nokia en takoz telefona en azindan bi symbian koyuup yine satıo
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
176*144 video hiç konuşulmuyo..
 

gio

Üye
bencede video ve tip çok kötü
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
allah için güzel cihaz..
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
Güzel ne kelime manyak.. . ama videosu küçük orası olumsuz özelliği.. w 900 ün videosu bundan çok daha güzel çekim yapıyor
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
176*144 video çeken cihaz almam ben artık..
 
abuvice

abuvice

Üye
    Konu Sahibi
fotoğraf makinası ve mp3 radyo isteyenler için mükemmel bir cihaz..
 

zoom

Üye
Eksileri bence videosu ve işletim sistemi olmaması.

bence en azından bir symbian olsa güzel olurdu.

Ama onun dışında güzel telefon
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Video olayına fena sinirlendim
 

RockFord Fosgate

Üye
bende o yuzden 6280 e yonelecem!!!VGA vıdeo!!!!!!!!!!!!!1:)
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
videonun 176*144 olduğu kesin mi ?

Böyleyse tam bi saçmalık yaaa 3,2MP tel yap 640x480 video koyma :bann:
 

RockFord Fosgate

Üye
S:E bu ıse yapar:))
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
La baran tam Anti-nokia cısın hea
 


Üst Alt