Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İşte Se K790i.. Sony çoştu..
Sponsorlu Bağlantılar
zoom
Üye
giriliyor ama tabi symbian gibi değil dediğin gibi
Silinen Üye 153
Kapalı Hesap
Evet symbianda tat bi ayrı
abuvice
Üye
Konu Sahibi
MaNyAk bir telefon bu manyak.. Nokia söndü..
__Midas__
Üye
birbirin aynı telefonlar (k800i,k790i),ama nokia herzaman bir adım önde ...bknz n92...
RockFord Fosgate
Üye
Gokhan kusura bakma yanlıs yazmısım!!bu telefon cıkıncaa kdr dıyecektım yazmayı unutmusum(ayrıca,n93 tede 3mp+3x optık zoom olacakmıs!!!butun forumlarda dolasıyo resımlerı!!nokıa aptal degıl heralde SE cıkarırken o da cıkarıyor ama pahalı(
abuvice
Üye
Konu Sahibi
N 93 artık 2 milyara çıkarır nokia..Artı tabi kesin takoz olur oda var..
RockFord Fosgate
Üye
parası olan alır!!!2 mılyara cıkacagınıda hıc sanmıyorum!!N90-N70 a da aynı sey dendı ama tas catlasa 1500 daha fazlası ımkansız!
ozzzy
Üye
yuh be yine symbian yok bu sony naapmaya calisio nokia en takoz telefona en azindan bi symbian koyuup yine satıo
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
176*144 video hiç konuşulmuyo..
gio
Üye
bencede video ve tip çok kötü
Shadowman07
Üye
allah için güzel cihaz..
abuvice
Üye
Konu Sahibi
Güzel ne kelime manyak.. . ama videosu küçük orası olumsuz özelliği.. w 900 ün videosu bundan çok daha güzel çekim yapıyor
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
176*144 video çeken cihaz almam ben artık..
abuvice
Üye
Konu Sahibi
fotoğraf makinası ve mp3 radyo isteyenler için mükemmel bir cihaz..
zoom
Üye
Eksileri bence videosu ve işletim sistemi olmaması.
bence en azından bir symbian olsa güzel olurdu.
Ama onun dışında güzel telefon
Gokhan43
Üye
Video olayına fena sinirlendim
RockFord Fosgate
Üye
bende o yuzden 6280 e yonelecem!!!VGA vıdeo!!!!!!!!!!!!!1
ChaLLenGeR
Üye
videonun 176*144 olduğu kesin mi ?
Böyleyse tam bi saçmalık yaaa 3,2MP tel yap 640x480 video koyma