Işikcell & fonotell s4 garantisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
Işikcell & fonotell s4 garantisi ?
ARKADAŞLAR GALAXY S4 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.Doğubanktan fiyat araştırdım.benim telefon iphone 4 32 gb genpa çıkışlı.benim telefonu veriyorum s4 ü 1050 tlye veeriyorlar.Ancak garanti konusu biraz canımı sıkmış durumda... Garantisi IŞIKCELL YADA FONOTELL DİYE söyledi. Hiç duymadığım garanti firmaları internette araştırdım biraz hep şikayet var fonotell de ışıkcellde 1 adet dükkan sanırım. Sizce almalımıyım? Bana bir sorun cıkarır mı fiyat makul mu ? Başından buna benzer birşey geçen arkadaşlardan yorumlarını 4 gözle bekliyorum teşekkürler :) birde htc one mı s4 mü?




 


Megandroid

Megandroid

Üye
ARKADAŞLAR GALAXY S4 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.Doğubanktan fiyat araştırdım.benim telefon iphone 4 32 gb genpa çıkışlı.benim telefonu veriyorum s4 ü 1050 tlye veeriyorlar.Ancak garanti konusu biraz canımı sıkmış durumda... Garantisi IŞIKCELL YADA FONOTELL DİYE söyledi. Hiç duymadığım garanti firmaları internette araştırdım biraz hep şikayet var fonotell de ışıkcellde 1 adet dükkan sanırım. Sizce almalımıyım? Bana bir sorun cıkarır mı fiyat makul mu ? Başından buna benzer birşey geçen arkadaşlardan yorumlarını 4 gözle bekliyorum teşekkürler :) birde htc one mı s4 mü?





Oyle sey olurmu hic.. Alma sakin. Genpa,telpa veya kvk vb garanti olmazsa cihaz sahte veya ikinci eldir. Bir sorunu vardir. Dusunki bir sorun cikti parca degismesi lazim. Fakat parcayi bulamazlar. Yazik olur. Senden i4 u alip aynisini badkasina yaparlar inanma
 
phasan

phasan

Üye
Bilmedigin garantı servısı dışında alma
 
LimePie

LimePie

Üye
yok arkadaş hiç bulaşma öyle işler ne oldukları belli değil ilk defa senden duydum zaten neyse bilindik yerden alman daha mantıklı 2 3 kuruş için paranı riske atmaya değmez.
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
EYVALLAH arkadaşlar dediğiniz çok doğru.Ben belki bilen vardır diye düşündüm o yüzden.Türkiyede telefon piyasası afedersiniz ama pislik bataklık içinde olmuş durumda yani.Büyük firmalar bile getiriolar yurtdışından grantili diyor .AMA GİDİP SAMSUNG GARANTİ SERVİSİNDE YAPTIRAMIYORSUN ! Koskoca bayi biliyorum başıma denk geldi yani...Saçmalığın daniskası. Bizim akıllı olup bu salaklara para yedirmememiz lazım.
 


Üst Alt