irremote.psiloc.com daki kodlar denemiştir

Sponsorlu Bağlantılar

sweeperonur

sweeperonur

Üye
denedim gayat güzel çalışıyor, çok teşekkürler
bazı türk kumandaları var, mesela beko yu görebildim, diğer türk aletlerin kodları halen bulunamadı sanırım. bulan olursa ve ekleyebilirseniz süper olur
 


marvelboy

marvelboy

Üye
    Konu Sahibi
size o kodları da vereyim eklersiniz

--------------- Ekleme ---------------

Türk markalarının kodlarını bulanlar eklerse sevinirim

ya 201 kez indirilmiş nie bu kadar az teşekkr eden var :nono::nono::nono::nono:
 
güvercin

güvercin

Üye
çok teşekkürler bilgi için acaba nextstar uydu receicer leri konrol edebilmek için hangi markayı seçmeliyiz yada hangisini yüklemeliyiz
 
marvelboy

marvelboy

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler bilgi için acaba nextstar uydu receicer leri konrol edebilmek için hangi markayı seçmeliyiz yada hangisini yüklemeliyiz

'' irremote.psiloc.com '' da '' sat '' ın içinde olabilir
 
güvercin

güvercin

Üye
'' irremote.psiloc.com '' da '' sat '' ın içinde olabilir
malesef baktım ama yoktu listede acaba başka marka ilmi konrol edecez tam olarka bilmiyorum kullanan varsa yardımıcı olsun lütfen
 
qrhun919

qrhun919

Üye
paylasım gzl tşk:oke:
 
Nenmorin

Nenmorin

Üye
'' irremote.psiloc.com '' da '' sat '' ın içinde olabilir



Arkadaşım herşey güzel hoş o verdiğin dosyaları açıyor dosya yöneticisinden programla ama ben şmdi VESTEL ve SANSUİ FREE TV ( UYDU RECEVER'I (SAT)) olarak eklemek istiorm onlarda dosya türü desteklemiyor notpad olarak da yaptım ama olmadı o konuya bi yardım edebilirmsn?
 
safakyasak

safakyasak

Üye
Arçelik
ve
saba lazım
 
marvelboy

marvelboy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım herşey güzel hoş o verdiğin dosyaları açıyor dosya yöneticisinden programla ama ben şmdi VESTEL ve SANSUİ FREE TV ( UYDU RECEVER'I (SAT)) olarak eklemek istiorm onlarda dosya türü desteklemiyor notpad olarak da yaptım ama olmadı o konuya bi yardım edebilirmsn?

ya walla onu bende çözemedm bende sadece size verdiğim kodları telefona attım sonradan attıklarmda dosya türü desteklenmior die yazı çıktı.

Ayrıca vestel i nereden buldun ?
 
just4you

just4you

Üye
saol
 
Nenmorin

Nenmorin

Üye
ya walla onu bende çözemedm bende sadece size verdiğim kodları telefona attım sonradan attıklarmda dosya türü desteklenmior die yazı çıktı.

Ayrıca vestel i nereden buldun ?

Hocam irremote nin kendi sitesinde var vestel yaw peqi o dosyayı sen mi hazırladın yada hazırlayan kişiyi bulup söylesek onları da atsa olurmu yada o programın içine nası atıldığını öğrensek??? Çünkü senin verdğin linkden indirdğim program içindeki dosyalar çalıştı...Sonradan eklediklerimde bi problem war??? Çözemedim...:sopa:
 
marvelboy

marvelboy

Üye
    Konu Sahibi
Hocam irremote nin kendi sitesinde var vestel yaw peqi o dosyayı sen mi hazırladın yada hazırlayan kişiyi bulup söylesek onları da atsa olurmu yada o programın içine nası atıldığını öğrensek??? Çünkü senin verdğin linkden indirdğim program içindeki dosyalar çalıştı...Sonradan eklediklerimde bi problem war??? Çözemedim...:sopa:

irremotenin sitesindeki kodları başkaları hazırlıor ama çalışma durumu yanındaki yıldızlara göre olabilir.
istersen onu hazırlayan kişie nasıl yapıldıını sor belki yardımcı olur.
 

lethalking

Üye
yok yaw olmuyor n73 te denilen herşeyi yaptım açılmıyor yardımm :(
 

t_bolt

Üye
irremote.psiloc.com dan indirdiiniz kodları notepad ile açıp telfonunuzu usb ile bilgisayara bağladıktan sonra memory card taki data klasörüne codes die bir klasör açıp oraya koyacaksınız daa sonra dosya yöneticisinden codes klasörüne koyduğunuz kodları kullanabilirsiniz denenmiştir:oke:

"daa sonra dosya yöneticisinden codes klasörüne koyduğunuz kodları kullanabilirsiniz denenmiştir"
diye yazmışsın ama denememişsin. başka yerden alıntı yapıp buraya kopyalamışsın. çünkü işe yaramıyo. çünkü dosya açılamıyor diye yazıyor .......:vur
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bilgi Için Saolasın :nargile:
 

t_bolt

Üye
benim anlamadığım, bilgisayarda dosyayı notepad ile açmanın cep telefona faydası ne olacak. komik şeyler buraya yazıp milletin vaktini çalmayın. tamamen alıntı bir yazı. işe yaramıyor. boşuna denemeyin
 
marvelboy

marvelboy

Üye
    Konu Sahibi
benim anlamadığım, bilgisayarda dosyayı notepad ile açmanın cep telefona faydası ne olacak. komik şeyler buraya yazıp milletin vaktini çalmayın. tamamen alıntı bir yazı. işe yaramıyor. boşuna denemeyin

arkadaşım denemeden konuşma ben yaptm ve benm telefonmda çalıştı yapamıorsun die nie başkalarınn kafasını karıştırıorsun :nono: :nono: :nono:
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
notepad ney kardeşim ya allah için bir şunu bi şekilde anlatsın ne bileyim resimli felan anlatsın madem yogun istek var ben deniyecem yapabirsem resimli anlatırm

--------------- Ekleme ---------------

tamam arkadşlar sorun çözüldü cok basit sadece söylediklerimi yapın
1) indirdiginiz uzaktan kumanda kodlarını hepsini işaretleyim özeliklerden not defterini şececeksiniz şimdi not defteri oldu hepsi
2) karttaki dada kılsörunun icinde kodes dosyası açıp bu notlatı hepsini içine atın
şimdi gelelim işin önemli yerini bu kodları uzaktan kumanda programında göremzsiniz dosya yöneticisinden karttaki data kılasörunu acın codes var işte atıgımız dosylar buda not olarak görünüyor herhangibi bir nota tıkla direk programı acıyor ok kolayı gelsin tşk
 

maybar

Üye
linkte silinmiş uyarısı çıkıyor, kodları tekrar verir misiniz. Teşekkürler
 


Üst Alt