sevdan
Üye
hocam notpad ile actigimiz kod dosyasinin uzantısı ne olacak_?
--------------- Ekleme ---------------
arkadasim ozelliklerden not defterini secsen bile yapilan olay dosyanin uzantisini degistirmez ki biz ne yapacagiz bu kodlari alip onlari txt uzantisinda mi tekrardan yaratacaz_?

--------------- Ekleme ---------------
notepad ney kardeşim ya allah için bir şunu bi şekilde anlatsın ne bileyim resimli felan anlatsın madem yogun istek var ben deniyecem yapabirsem resimli anlatırm
--------------- Ekleme ---------------
tamam arkadşlar sorun çözüldü cok basit sadece söylediklerimi yapın
1) indirdiginiz uzaktan kumanda kodlarını hepsini işaretleyim özeliklerden not defterini şececeksiniz şimdi not defteri oldu hepsi
2) karttaki dada kılsörunun icinde kodes dosyası açıp bu notlatı hepsini içine atın
şimdi gelelim işin önemli yerini bu kodları uzaktan kumanda programında göremzsiniz dosya yöneticisinden karttaki data kılasörunu acın codes var işte atıgımız dosylar buda not olarak görünüyor herhangibi bir nota tıkla direk programı acıyor ok kolayı gelsin tşk
arkadasim ozelliklerden not defterini secsen bile yapilan olay dosyanin uzantisini degistirmez ki biz ne yapacagiz bu kodlari alip onlari txt uzantisinda mi tekrardan yaratacaz_?


