Iphone vs 5800 xpress music

Sponsorlu Bağlantılar

Iphone - 5800 Xpress music

  • Iphone

    Kullanılan: 107 19.0%
  • 5800

    Kullanılan: 455 81.0%

  • Kullanılan toplam oy
    562
savaronajointed

savaronajointed

Üye
5800'ın işletim sitemi eski tuşlu telefonlar için olan Symbian işletim sisteminin dokunmatikleştirilmiş halidir. Yani bir dokunmatik ekran işletim sistemi değildir. Dokunmatik ekran işletim sistemi nasıl olur görmek istiyorsan Samsung Wave ya da iPhone alabilirsin.

Symbian için uygulama çok. Ama hemen hemen hepsi basit, saçma, gereksiz, kalitesiz şeyler. Bir insan en azından internetten videolara bakarak iPhone'da nasıl uygulamalar var görmez mi?

Sınırsız navigasyon mu?:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop: Türkiye'nin yarısı yok o haritada.

Apple Store'a on basar demişsin. Bu kadar küçük duruma düşmeyin Allah aşkına komik oluyorsunuz.



küçük durum mu bir telefon içn neden küçük duruma düşüm arkadaşım telefon fiyat açısından ve bizim türk insanın ihtiyaçlarını karşılamak açısından yeter ayrıca ben yeni bir iphone kullanıcısıyım tamam kalite ama fiyatı 2300 lira 5800 450 lira daha ne yani :sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

5800'ın işletim sitemi eski tuşlu telefonlar için olan Symbian işletim sisteminin dokunmatikleştirilmiş halidir. Yani bir dokunmatik ekran işletim sistemi değildir. Dokunmatik ekran işletim sistemi nasıl olur görmek istiyorsan Samsung Wave ya da iPhone alabilirsin.

Symbian için uygulama çok. Ama hemen hemen hepsi basit, saçma, gereksiz, kalitesiz şeyler. Bir insan en azından internetten videolara bakarak iPhone'da nasıl uygulamalar var görmez mi?

Sınırsız navigasyon mu?:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop: Türkiye'nin yarısı yok o haritada.

Apple Store'a on basar demişsin. Bu kadar küçük duruma düşmeyin Allah aşkına komik oluyorsunuz.

Nereden çıkarttın bilmiyorum ama Satio kullanmıyorum. 5800 ve Samsung Wave kullanıyorum.
telefon modelin profilin de experi 10 gözüküyorda ondan hangi teli kullanıyorsan onu yaz ozzaman:islik
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
5800 alırsın her işini rahat görür,iphone alırsın sadece telefonu görürsün:)
 

JayJayyy

Üye
tabiki 5800
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:kop:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
tmm iphone tasarım bakımından olsun karizma bakımındna güzel ama tam randımanlı birşey alamıyon iphonede
 
sWatKinG*

sWatKinG*

Üye
Arkadaşlar Bence iPhone Kullandıktan Sonra Karar Verin :oke:
 
savaronajointed

savaronajointed

Üye
Arkadaşlar italyadan iphone 4 aldım yaklaşık 1300 euro verdim türkiyeden yaklaşık 9 ay önce 5800 aldım 500 lira verdim daha ne

--------------- Ekleme ---------------

mevzu bence fiyat farkı olmalı arkadaşlar
 
5800 cı

5800 cı

Üye
5800 XpressMusic :oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Gülmekten ölecem artık ya :kop:
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
58oo F4R3V3R
 

hancock0638

Üye
çoook komik bir sonuç çıkmış maalesef ben bunu bir 5800 sahibi olarak söylüyorum ben iphone u denedim ve diyorumki iphone piyasanın en iyisidir okadar çok uygulama ve oyunu varki ve dokunmatiği görünüşü o kadar iyiki iphone direk ezer 5800 ı. sybian o kadar eskidiki nokia artık anca müşteri kaybediyor ilk aldığımda 5800 da o kadar sorun yaşadımki anlatamam. bence kedi uzanamadığı dala mundar der hesabı ya abicim eğri oturup doğru konuşmak lazım her daim.Bende para olsa 1 gün beklemeden gider iphone alırım.
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
salla iphoneyi
 
5800 cı

5800 cı

Üye
bende para olsun iphone alırsam şerefsizim
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
hepsiburada.com da canon un 21 mp kamerali bi modeli vardi modeli aklimda degil adam yorumda aynen soyle dedi

bnm 5800 kadar iyi cekmiyor ama yine fena degil
bunu gordukten sonra koptum zaten adam 7 milyarlik makineyle 5800 kiyasliyo:ehe
 

tago1907

Üye
5
8
0
0
 
5800 cı

5800 cı

Üye
iphone kullananlar fazla bıdı bıdı apmasında bu linke baksın ;)
 

siranocan

Üye
BENCE 1600 LÜK TELEFONLA kafa yapıyosa 5800 bence zaten ı phone geçmiştir kıyaslama yapılıyo muhabbete bak eğer kıyaslama yapılıyorsa bence 5800 fiyattı ve kalitesiyle zaten geçmişştir
 


Üst Alt