Iphone vs 5800 xpress music

Sponsorlu Bağlantılar

Iphone - 5800 Xpress music

  • Iphone

    Kullanılan: 107 19.0%
  • 5800

    Kullanılan: 455 81.0%

  • Kullanılan toplam oy
    562
cabbar007

cabbar007

Üye
5800...
 


miascan

Üye
nokia nın en güzel ne ararsan var olan en kaliteli telefonu tabikide 5800
 

by_shot

Üye
5800 aldın 3 qün önce gayet güzel çok memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim
 
petrucci82

petrucci82

Üye
Arkadaşlar bende 5800 almayı düşünüyorum ama iphone tercih etmememin nedeni fiyatı ve üzerinde gps olmaması bide apple'in para politikası insanı gıcık ediyor. Türkiyede MAC bilgisayarların tercih edilmemesindede programlarının yaygın olmaması ve korsanınnın bulunması neden oldu sanırım iphonedada aynı şey söz konusu birde piyasada onlarca çakma iphone var karizması bitti bence
fakat iphone'un malzeme kalitesi 5800 ü geride bırakmış yiğidi öldürelim hakkını yemiyelim ,
iphone da gps var

--------------- Ekleme ---------------

abi paran varsa bitane iphone bitane 5800 alırsın rahatına bakarsın..yer yer ikisi de birbirine basıyor..yazılım olarak apple manyak işler çıkarıyor.ve iphone çok hızlı arkadşlar.gitar programı hiç gecikmiyor..5800 da piano ve gitar çalarken ses geç geliyor...symbian hala neyi bekliyor bilmiyorum..ama alet olarak kamerası olsun flash olsun ekran olsun 5800 diyorum ve 3 aydır zevkle kullanıyorum..ama param olsa yanına bitane de iphone 3gs alırdım..
 

ulassag

Üye
Nokia 5800 xprss msc diyorum baska bir sey demiyorum..
 
futbol123

futbol123

Üye
5800 tabiki
 
hazar07

hazar07

Üye
ben tabiki 5800 dienleri anlamıorum ya ufak tefek bazı ozellikler hariç iphone cok ustun bi tel ya kafadan işlemcisi yeter.sahsen bende 5530 var 10mbnin ustunde sis oyunlarını kasım kasım kasıo.wala param olsaydı iphone alırdım ama 5530un 3 katı fazla oldugu dusunulurse fahiş bir fiyatı oldugu gorulur:D
 

somawawe

Üye
5800 a oy verenler iphoneun ne oldugunu buyuk ihtimalle bilmiyolar, bi ellerine alıp baksınlar, nokianın yaptıugı en dandik teleofnlardan birini nasıl olurda bu kadar yuceltirsiniz ayıptır be, işçilik desen 0 malzeme kalitesi pazardaki oyuncakların plastigi daha kaliteli, sorun desen say say bitmez, ama iphone al bitane kullan ne sorun var ne yavaslama var malzeme 10 numara ha fiyat diceksiniz deger bence nokia para verene kadar taksitle iphone alın
 
adrenarin

adrenarin

Üye
5800 da kullandim ama simdi iphone ama iphone sesoru falan cok ii ama calisdirmak cok zor
 

emremre19971997

Üye
iphon bi b.. a benzemio o ne ole tabaka gibi bu hem kllanışlı hemde rahat
ü
 

coskunresul

Üye
iphone nin üstüne tlefon yok ve telefonları iphon üzerinden kıyaslarsak diğer telefonlara eziyet etmiş oluruz nette videolar mevcut araştırın ve detaylı incelemeleri ve aradaki farkı fark edin fiyat performans derseniz 5800 ama konu performans olunca tartışmasıs iphone belki eksikleri bilnçlide olsa var ama çok akıcı bi telefon telefon değil başkabişey : )
 
e-njoy

e-njoy

Üye
Saçmalık iphone gibi bi tel yerine 5800 ı mı begencem 5800 aldıgımdan beri sorun yaşıorum aldıgımada alcagımıda pişman oldum.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kardeş nokiadan vaz geçmiyeceksin adamlar kaliteli telefon yapıyo menüsü basit kolay ne bileyim kendine özgü modeller yapıyo yani çinliler gibi kopya yapmıyo kesinnlike nokia 5800:oke:
 

ubs_cemil42

Üye
Arkadaşlar sacmalamayın bende ikiside var APPLE numaramı veriyim garantisi benim hiç pişman olmucaksun iphone 3gs... 0506 759 02 89
 

qzem6767

Üye
5800 iyi diye düşünüyodum.
iphone kendini geliştirirse iyi demiştim.
geliştirdigini düsünüp 3gs 30 gb aldım
cok memnunum tavsiye ederim
iphone n dokunmatigini tek geciyorum.
5800 filan yalan kalıyo yanında kafayı yiodum 5800da ben..
 

ubs_cemil42

Üye
Bunu karşılaştıramassın bile kesinlikle %9999999 iphone ;) bende ikiside var emin ol iphone 3gs;)
 
ByPsychooo

ByPsychooo

Üye
5800 diyorum her şeyi ile 5800 daha güzel hatta şu anda 5800ımla bu yorumu yapıyorum iphoneda neymiş mms yok bletooth yok video çekme yok gps yok 5800ın arkasında symbian olması da buyuk bir avantaj
 

qzem6767

Üye
katılıorm ayrıca zil sesi sadece iphone'n sesi olabilio eer iphone kendini biraz daha gelistirirse ii ama suan 5800



katılıyodum desem daha iyi:D
iphone'n dokunmatigi gbi aslaa diil o zevki yasatmıyo 5800.
bi önceki telefonumdu ama simdi 5800da süründügüme cok pismanım
iphone ısıyı algılıyo
5800 dokunmatigi
ama aralarındaki kücücük fark o kadar büyükki
iphone'a verilen fiyata fazlasıyla degiyo..;)
 
Emir

Emir

Üye
Sonuna kadar nokıa sonuna kadar 5800 :D
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
ben 5800 kullanıcısıyım ve bir tane ipod var bende 8 gb touch bana sorarsan tabiki iphone daha iyi mesela ipod touch ' ın bile dokunmatiği kat kat daha iyi 5800 dan bu bir gerçek zaten kimse saklıyamaz oyunlarına zaten diyecek yok ama 5800 da ayrı bişey insan onu brakmak istemiyo :ehe......
 


Üst Alt