savaronajointed
Üye
5800'ın işletim sitemi eski tuşlu telefonlar için olan Symbian işletim sisteminin dokunmatikleştirilmiş halidir. Yani bir dokunmatik ekran işletim sistemi değildir. Dokunmatik ekran işletim sistemi nasıl olur görmek istiyorsan Samsung Wave ya da iPhone alabilirsin.
Symbian için uygulama çok. Ama hemen hemen hepsi basit, saçma, gereksiz, kalitesiz şeyler. Bir insan en azından internetten videolara bakarak iPhone'da nasıl uygulamalar var görmez mi?
Sınırsız navigasyon mu?Türkiye'nin yarısı yok o haritada.
Apple Store'a on basar demişsin. Bu kadar küçük duruma düşmeyin Allah aşkına komik oluyorsunuz.
küçük durum mu bir telefon içn neden küçük duruma düşüm arkadaşım telefon fiyat açısından ve bizim türk insanın ihtiyaçlarını karşılamak açısından yeter ayrıca ben yeni bir iphone kullanıcısıyım tamam kalite ama fiyatı 2300 lira 5800 450 lira daha ne yani
--------------- Ekleme ---------------
telefon modelin profilin de experi 10 gözüküyorda ondan hangi teli kullanıyorsan onu yaz ozzaman5800'ın işletim sitemi eski tuşlu telefonlar için olan Symbian işletim sisteminin dokunmatikleştirilmiş halidir. Yani bir dokunmatik ekran işletim sistemi değildir. Dokunmatik ekran işletim sistemi nasıl olur görmek istiyorsan Samsung Wave ya da iPhone alabilirsin.
Symbian için uygulama çok. Ama hemen hemen hepsi basit, saçma, gereksiz, kalitesiz şeyler. Bir insan en azından internetten videolara bakarak iPhone'da nasıl uygulamalar var görmez mi?
Sınırsız navigasyon mu?Türkiye'nin yarısı yok o haritada.
Apple Store'a on basar demişsin. Bu kadar küçük duruma düşmeyin Allah aşkına komik oluyorsunuz.
Nereden çıkarttın bilmiyorum ama Satio kullanmıyorum. 5800 ve Samsung Wave kullanıyorum.![]()






