IPhone Kullanıcılarının Kıskandığı 5 Android Özellik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
daha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi

Google itmek istemese bile Adobe istemiyor.Her iki tarafta resmi açıklama yaptı daha neyi tartışıyoruz anlamıyorum.Belkide Microsoft yüzünden bilinmez ama bu saatten sonra Android'in en büyük üstünlüğü diye övünülen Flash player artık Android'in değil Wp'nin üstünlüğü.He Chrome ile o ile bu ile gelir diyorsanızda IOS'ta da puffin var orjinal tarayıcıda flash olmadıktan sonra gerisi pek önemli değil.


- - - Eklendi - - -


artık html5 gelişiyor ;)

HTML5 asla bir flash'ın yerini tutamayacak.Anca alternatif olur büyük, orta siteler mobiller için düzenleme yapar.
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Google itmek istemese bile Adobe istemiyor.Her iki tarafta resmi açıklama yaptı daha neyi tartışıyoruz anlamıyorum.Belkide Microsoft yüzünden bilinmez ama bu saatten sonra Android'in en büyük üstünlüğü diye övünülen Flash player artık Android'in değil Wp'nin üstünlüğü.He Chrome ile o ile bu ile gelir diyorsanızda IOS'ta da puffin var orjinal tarayıcıda flash olmadıktan sonra gerisi pek önemli değil.


- - - Eklendi - - -



HTML5 asla bir flash'ın yerini tutamayacak.Anca alternatif olur büyük, orta siteler mobiller için düzenleme yapar.
:bilmm :spr
 
aleranol

aleranol

Üye
adamın anlaşmalardan flaşdan haberi gelmiş bana google yapar diyo :) dostum bende eskiden nokia yapar dedim ama gel gör ki tecrübeler düşünceleri nasıl değiştiriyor. Arkadaş gayet güzel açıklamış 1den 7ye kadar hepsi çok önemsiz şeyler. Hani hava için ios ve android alanlar için çocuklarına bunları alan adamlar için olabilecek olasılıklar. Gereksiz konu diye maxicepten soğutacak bir konu daha. Arkadaşlar konularınızı biraz daha düzeltelerek ya da gerekli olacak şekilde açarmısınız lütfen.
 
61semih

61semih

Üye
android jb ne flash eklediler bile daha çıkalı nekadar oldu yaptılar.
arkadaş google derken googleden araştırıp bir çözümünü bulabilirsin demiş heralde..
iş android olunca yapılmayacak şey yok. adobe desteği kessin geliştiriciler bir yolunu buluyorlar ;)
eli kolu bağlı olan ios
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
android jb ne flash eklediler bile daha çıkalı nekadar oldu yaptılar.
arkadaş google derken googleden araştırıp bir çözümünü bulabilirsin demiş heralde..
iş android olunca yapılmayacak şey yok. adobe desteği kessin geliştiriciler bir yolunu buluyorlar ;)
eli kolu bağlı olan ios

Orjinal tarayıcı değil IOS'taki puffin.Android'teki de öyle olacaktır.Zaten önemli olan orjinal tarayıcısında olması ki ona şuan entegre etseler güncenmeyince yok olacak.Android'i IOS'a karşı öven çoğu kişi IOS'taki flash'ın orjinal tarayıcıda olmaması Android'tekinin ise orjinalde olduğunu olduğunu söylüyordu.Şimdi Android kullanıcıları orjinalde olması zaten önemli değil demeye başladılar çok ilginç.Orjinal tarayıcısında Flash -eğer şok bir gelişme olmazsa- sadece Wp'de olacak ki IE10 - Flash player ile birlikte Wp'nin tarayıcısı gerçekten muazzam olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
aleranol

aleranol

Üye


Orjinal tarayıcı değil IOS'taki puffin.Android'teki de öyle olacaktır.Zaten önemli olan orjinal tarayıcısında olması ki ona şuan entegre etseler güncenmeyince yok olacak.Android'i IOS'a karşı öven çoğu kişi IOS'taki flash'ın orjinal tarayıcıda olmaması Android'tekinin ise orjinalde olduğunu olduğunu söylüyordu.Şimdi Android kullanıcıları orjinalde olması zaten önemli değil demeye başladılar çok ilginç.Orjinal tarayıcısında Flash -eğer şok bir gelişme olmazsa- sadece Wp'de olacak ki IE10 - Flash player ile birlikte Wp'nin tarayıcısı gerçekten muazzam olacak.

mobil olmasam beğenecektim +1:oke:
 

moniacful

Üye
chrome artık varrsaylan tarayıcı gelicek androidde ve flash player gelicek flash player yok olunca
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
chrome artık varrsaylan tarayıcı gelicek androidde ve flash player gelicek flash player yok olunca

Ya Adobe yapmayacağını açıkladı Android için.Google'da orjinal tarayıcıda flash olmayacağını açıkladı.Mobil için flash desteği vermeyecek Wp'de olmasının sebebi IE10'nın W8'deki ile aynı olması.Yeterince açık değil mi ? Nokia aslında bırakmadı rol yapıyor yakında oyun yağacak diyen Symbian fanlarına bağladın.
 
Türe

Türe

Üye
daha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi

İtti bile ;) Gir google'a bir araştır Jelly Bean Flaş desteği diye


- - - Eklendi - - -

android jb ne flash eklediler bile daha çıkalı nekadar oldu yaptılar.
arkadaş google derken googleden araştırıp bir çözümünü bulabilirsin demiş heralde..
iş android olunca yapılmayacak şey yok. adobe desteği kessin geliştiriciler bir yolunu buluyorlar ;)
eli kolu bağlı olan ios

Jailbreak diye birşey duyup araştırma zahmetinde bulunmadığınız ne kadar da belli
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


İtti bile ;) Gir google'a bir araştır Jelly Bean Flaş desteği diye


- - - Eklendi - - -



Jailbreak diye birşey duyup araştırma zahmetinde bulunmadığınız ne kadar da belli

Bence bunu Google istemedi.Adobe tek taraflı bırakmış olabilir.Mobil desteğini çekeceğini çok önceden söylemişti zaten.
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Ya Adobe yapmayacağını açıkladı Android için.Google'da orjinal tarayıcıda flash olmayacağını açıkladı.Mobil için flash desteği vermeyecek Wp'de olmasının sebebi IE10'nın W8'deki ile aynı olması.Yeterince açık değil mi ? Nokia aslında bırakmadı rol yapıyor yakında oyun yağacak diyen Symbian fanlarına bağladın.
o zaman bu wp8 baya rağbet görecek :spr sırf bu yüzden olsa bile :hmmm
 
Türe

Türe

Üye


Orjinal tarayıcı değil IOS'taki puffin.Android'teki de öyle olacaktır.Zaten önemli olan orjinal tarayıcısında olması ki ona şuan entegre etseler güncenmeyince yok olacak.Android'i IOS'a karşı öven çoğu kişi IOS'taki flash'ın orjinal tarayıcıda olmaması Android'tekinin ise orjinalde olduğunu olduğunu söylüyordu.Şimdi Android kullanıcıları orjinalde olması zaten önemli değil demeye başladılar çok ilginç.Orjinal tarayıcısında Flash -eğer şok bir gelişme olmazsa- sadece Wp'de olacak ki IE10 - Flash player ile birlikte Wp'nin tarayıcısı gerçekten muazzam olacak.

Adam akıyor. Senin yorumlarını seviyorum dostum objektifsin ve birçok şey öğretiyorsun :tebessüm: :good:


- - - Eklendi - - -



Bence bunu Google istemedi.Adobe tek taraflı bırakmış olabilir.Mobil desteğini çekeceğini çok önceden söylemişti zaten.


Evet bak o da olabilir :hmmm


- - - Eklendi - - -


o zaman bu wp8 baya rağbet görecek :spr sırf bu yüzden olsa bile :hmmm

Flaş Desteği bana ünv.'de çok lazım olabilir sırf bu yüzden wp8 alabilirm :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

o zaman bu wp8 baya rağbet görecek :spr sırf bu yüzden olsa bile :hmmm

Tabikide.Eğer diğer sistemlerin misyonerleri işlerini iyi yaparlarsa gün yüzüne çıkmadan unutulabilirde.Wp8 ile çok gelişti ama işi hala zor.Marketi daha çok gelişmeli.
 

moniacful

Üye


İtti bile ;) Gir google'a bir araştır Jelly Bean Flaş desteği diye


- - - Eklendi - - -



Jailbreak diye birşey duyup araştırma zahmetinde bulunmadığınız ne kadar da belli
google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Adam akıyor. Senin yorumlarını seviyorum dostum objektifsin ve birçok şey öğretiyorsun :tebessüm: :good:


- - - Eklendi - - -




Evet bak o da olabilir :hmmm


- - - Eklendi - - -



Flaş Desteği bana ünv.'de çok lazım olabilir sırf bu yüzden wp8 alabilirm :hmmm

Teşekkürler şımartmayın beni :ehe Bizde çok şeyler öğreniyoruz gerçekten çok bilgili kişiler var forumda.
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Tabikide.Eğer diğer sistemlerin misyonerleri işlerini iyi yaparlarsa gün yüzüne çıkmadan unutulabilirde.Wp8 ile çok gelişti ama işi hala zor.Marketi daha çok gelişmeli.
günden güne hızla büyüyor ea gameloft vs birsürü oyun firmasıylada anlaşıldı :eller:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak

Google Chrome'nin mobil sürümü değil miydi o olan şey ? Flash desteği olmazsa istediği gibi tarayıcı olsun olmaz o iş yatar.Heleki rakipleri bu kadar iyi durumdayken tarayıcı konusunda.
 
Türe

Türe

Üye
google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak

Saçma da değil aslında olabilir :hmmm


- - - Eklendi - - -



Teşekkürler şımartmayın beni :ehe Bizde çok şeyler öğreniyoruz gerçekten çok bilgili kişiler var forumda.

Biri de ben değil mi :sirit: Şaka bir yana cidden çok iyi bir forumuz :eller:


- - - Eklendi - - -


günden güne hızla büyüyor ea gameloft vs birsürü oyun firmasıylada anlaşıldı :eller:

Oyun getireceklerine program getirsinler artık :vur
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Saçma da değil aslında olabilir :hmmm


- - - Eklendi - - -



Biri de ben değil mi :sirit: Şaka bir yana cidden çok iyi bir forumuz :eller:


- - - Eklendi - - -



Oyun getireceklerine program getirsinler artık :vur
şimdi bile birsürü prestijli aplikasyonlar var sağlam :spr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt