doctorrr
Üye
artık html5 gelişiyordaha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi
artık html5 gelişiyordaha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi
daha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi
artık html5 gelişiyor![]()
Google itmek istemese bile Adobe istemiyor.Her iki tarafta resmi açıklama yaptı daha neyi tartışıyoruz anlamıyorum.Belkide Microsoft yüzünden bilinmez ama bu saatten sonra Android'in en büyük üstünlüğü diye övünülen Flash player artık Android'in değil Wp'nin üstünlüğü.He Chrome ile o ile bu ile gelir diyorsanızda IOS'ta da puffin var orjinal tarayıcıda flash olmadıktan sonra gerisi pek önemli değil.
- - - Eklendi - - -
HTML5 asla bir flash'ın yerini tutamayacak.Anca alternatif olur büyük, orta siteler mobiller için düzenleme yapar.

dostum bende eskiden nokia yapar dedim ama gel gör ki tecrübeler düşünceleri nasıl değiştiriyor. Arkadaş gayet güzel açıklamış 1den 7ye kadar hepsi çok önemsiz şeyler. Hani hava için ios ve android alanlar için çocuklarına bunları alan adamlar için olabilecek olasılıklar. Gereksiz konu diye maxicepten soğutacak bir konu daha. Arkadaşlar konularınızı biraz daha düzeltelerek ya da gerekli olacak şekilde açarmısınız lütfen.android jb ne flash eklediler bile daha çıkalı nekadar oldu yaptılar.
arkadaş google derken googleden araştırıp bir çözümünü bulabilirsin demiş heralde..
iş android olunca yapılmayacak şey yok. adobe desteği kessin geliştiriciler bir yolunu buluyorlar
eli kolu bağlı olan ios
Orjinal tarayıcı değil IOS'taki puffin.Android'teki de öyle olacaktır.Zaten önemli olan orjinal tarayıcısında olması ki ona şuan entegre etseler güncenmeyince yok olacak.Android'i IOS'a karşı öven çoğu kişi IOS'taki flash'ın orjinal tarayıcıda olmaması Android'tekinin ise orjinalde olduğunu olduğunu söylüyordu.Şimdi Android kullanıcıları orjinalde olması zaten önemli değil demeye başladılar çok ilginç.Orjinal tarayıcısında Flash -eğer şok bir gelişme olmazsa- sadece Wp'de olacak ki IE10 - Flash player ile birlikte Wp'nin tarayıcısı gerçekten muazzam olacak.

chrome artık varrsaylan tarayıcı gelicek androidde ve flash player gelicek flash player yok olunca
daha betayı yeni aştı sabredin biraz yoksa google ,androidin en büyük özelliğini elinin tersiyle iter mi
android jb ne flash eklediler bile daha çıkalı nekadar oldu yaptılar.
arkadaş google derken googleden araştırıp bir çözümünü bulabilirsin demiş heralde..
iş android olunca yapılmayacak şey yok. adobe desteği kessin geliştiriciler bir yolunu buluyorlar
eli kolu bağlı olan ios
İtti bileGir google'a bir araştır Jelly Bean Flaş desteği diye
- - - Eklendi - - -
Jailbreak diye birşey duyup araştırma zahmetinde bulunmadığınız ne kadar da belli
o zaman bu wp8 baya rağbet görecek
Ya Adobe yapmayacağını açıkladı Android için.Google'da orjinal tarayıcıda flash olmayacağını açıkladı.Mobil için flash desteği vermeyecek Wp'de olmasının sebebi IE10'nın W8'deki ile aynı olması.Yeterince açık değil mi ? Nokia aslında bırakmadı rol yapıyor yakında oyun yağacak diyen Symbian fanlarına bağladın.
sırf bu yüzden olsa bile 
Orjinal tarayıcı değil IOS'taki puffin.Android'teki de öyle olacaktır.Zaten önemli olan orjinal tarayıcısında olması ki ona şuan entegre etseler güncenmeyince yok olacak.Android'i IOS'a karşı öven çoğu kişi IOS'taki flash'ın orjinal tarayıcıda olmaması Android'tekinin ise orjinalde olduğunu olduğunu söylüyordu.Şimdi Android kullanıcıları orjinalde olması zaten önemli değil demeye başladılar çok ilginç.Orjinal tarayıcısında Flash -eğer şok bir gelişme olmazsa- sadece Wp'de olacak ki IE10 - Flash player ile birlikte Wp'nin tarayıcısı gerçekten muazzam olacak.

Bence bunu Google istemedi.Adobe tek taraflı bırakmış olabilir.Mobil desteğini çekeceğini çok önceden söylemişti zaten.

o zaman bu wp8 baya rağbet göreceksırf bu yüzden olsa bile
![]()

o zaman bu wp8 baya rağbet göreceksırf bu yüzden olsa bile
![]()
google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak
İtti bileGir google'a bir araştır Jelly Bean Flaş desteği diye
- - - Eklendi - - -
Jailbreak diye birşey duyup araştırma zahmetinde bulunmadığınız ne kadar da belli
Adam akıyor. Senin yorumlarını seviyorum dostum objektifsin ve birçok şey öğretiyorsun![]()
- - - Eklendi - - -
Evet bak o da olabilir
- - - Eklendi - - -
Flaş Desteği bana ünv.'de çok lazım olabilir sırf bu yüzden wp8 alabilirm![]()
Bizde çok şeyler öğreniyoruz gerçekten çok bilgili kişiler var forumda.günden güne hızla büyüyor ea gameloft vs birsürü oyun firmasıylada anlaşıldı
Tabikide.Eğer diğer sistemlerin misyonerleri işlerini iyi yaparlarsa gün yüzüne çıkmadan unutulabilirde.Wp8 ile çok gelişti ama işi hala zor.Marketi daha çok gelişmeli.

google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak
google chrome u oturturlarsa flash playeri bişey et yani. amaçları flashı çekip google chrome u mobil sektöre sokarak para kırmak

Teşekkürler şımartmayın beniBizde çok şeyler öğreniyoruz gerçekten çok bilgili kişiler var forumda.
Şaka bir yana cidden çok iyi bir forumuz 
günden güne hızla büyüyor ea gameloft vs birsürü oyun firmasıylada anlaşıldı![]()

şimdi bile birsürü prestijli aplikasyonlar var sağlam
Saçma da değil aslında olabilir
- - - Eklendi - - -
Biri de ben değil miŞaka bir yana cidden çok iyi bir forumuz
- - - Eklendi - - -
Oyun getireceklerine program getirsinler artık![]()

