Karşılaştırma İphone 5S Vs Samsung Galaxy Note 3

Bak lg g2 al o zaman hem büyük ekran hem ucuz ekrana jelatin çek ve slim armor kilif al
 
şu kılıf ve ekran için koruma alanları hiç anlamıyorum resmen cihazı öldürüyo
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
yaa iphone ve note3 konumuz lg nedir ya metin konusunu oku kırmızı yazıyla yazdım
 
Bence samsung galaxy note 3 Birçieye yaramaz...Zaten i Phone 5s çok sade bu iki telefona vereceğim parayla kesinlikle hTc öne alırdım

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

2en

Üye
    Konu Sahibi
bu yüzden konu uzuyor sohbet sayfası gibi oldu burası resmen sadece iphone5S ve note3Lütfen konuyu uzatmayalım sadece iphone5S ve note3
 
Hangisini alırsan al pişman olacağına eminim çünkü birkaç ay içinde yeni iPhone ve Galaxy Note 4 gelecek muhtemelen. O yüzden benim tavsiyem hazır elinde 2500 lira para varken yeni modelleri beklemendir.
 
Hangisini alırsan al pişman olacağına eminim çünkü birkaç ay içinde yeni iPhone ve Galaxy Note 4 gelecek muhtemelen. O yüzden benim tavsiyem hazır elinde 2500 lira para varken yeni modelleri beklemendir.

1 ay mı note 3 daha ekim Kasım gibi tanıtıldı ne 1 ay sonra note 4 olması her sene ağustosta veya ekim gibi tanıtılıyor.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Türe

Üye
Hangisini alırsan al pişman olacağına eminim çünkü birkaç ay içinde yeni iPhone ve Galaxy Note 4 gelecek muhtemelen. O yüzden benim tavsiyem hazır elinde 2500 lira para varken yeni modelleri beklemendir.
Note 4 ? daha bir 6 ayı var onun rahat. sonbahar sonu tanıtıyorlar.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Türe

Üye
Note 2 agustos note 3 ekim veya kasımdı note 4 de aralık olur her yıl 1 ay erteliyorlar

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ne kadar geç o kadar iyi bence. Sonra etrafta cihazlar uçuşuyor. Keşke 2 yılda 1 model çıksa.
 
1 ay mı note 3 daha ekim Kasım gibi tanıtıldı ne 1 ay sonra note 4 olması her sene ağustosta veya ekim gibi tanıtılıyor.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1 ay demedim, birkaç ay dedim. Ayrıca Note 3 Eylül'de anons edildi.
Note 4 ? daha bir 6 ayı var onun rahat. sonbahar sonu tanıtıyorlar.

Zaten ben de birkaç ay dedim orada. Şahsen benim 2500 lira param olsaydı eğer, birkaç ay sonra tanıtılacak olan modeli beklerdim. Her neyse kişisel bir şey tabi ki bu. Daha güncel bir telefon almak isterim ben.
 

Türe

Üye
6 ay da pek kısa değil. Onu beklersen öbürü çıkıyor.
 

Nextman

Emekli Yönetici
6 sayfa mesaj umarım yeterli olmuştur.
 
Tepkiler: nokia_belle, 2en, smh60 ve 1 kişi daha