iPhone 5S Üretimi Bu Çeyrekte

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
iPhone 5S Üretimi Bu Çeyrekte
Apple’ın yeni nesil iPhone ya da diğer adıyla iPhone 5S üretimine bu çeyrekte başlayacağı söyleniyor. Wall Street Journal’ın haberine göre, iPhone 5 ile aynı görünüme sahip olacak akıllı telefonun sadece özelliklerinde geliştirmeler yapılacak. Bu Yaz sunulması beklenen Apple telefonunun işlemci ve kamera anlamında geliştirmeler kazanacağı tahminleri yüksek. Ayrıca ürünün gürültü yaptığından şikayet edilen titreşim motorunu değiştireceği de daha önce ortaya çıkan görüntülerden hareketle iddia ediliyor.
Ek olarak aynı haberde Apple’ın daha bütçe dostu olacak iPhone modeli için de çalıştığı, şu anki iPhone’dan farklı bir materyalden üretileceği ve renk seçenekleri sunabileceği belirtilmekte.
 

fk555897

Üye
Geçende Haziran ayında tanıtılacak demişlerdi. Bu çeyrekte çıkması zor.
 

71fatih

Üye
Ayni kasa ve ayni ekran boyu ile cikarsa ölüm fermanini yavaştan yazmaya başlasın apple
 

PriZm

Üye
Tasarım değişsin artık.
 

fk555897

Üye
Bence tasarım güzel değişmesin.
 

phasan

Üye
Bencede guzel tasarım
 

PriZm

Üye
Bir anket vardı.Şimdi adını unuttum.10-18 yaş arası kişilere sorulduğunda çoğunluk açık ara tasarım değişmeli diyordu.Bazı Apple fanlarıda reel olarak değişmeli diyordu.

Ki bencede değişmeli.İlk iPhone dan beri hep aynı.Nereye kadar? iPhone 10-15 çıkacak tasarım yine aynı.İnsan bıkmazmı? Tabiki bıkar.
 
tasarimin degismesine gerek yok cok isteyen baska markalara yonelebilir.
 
apple genel müdürü konustu
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

Artles

Üye
Bence iPhone'u iPhone yapan en önemli özellik tasarımı zaten. Yine çok çok iyi bir tasarım yaparlarsa tabiki değişsin ama orjinalden de çok şaşmamak lazım sanki
 
Bence tasarım çok iyi de. Ekran boyutu artsın be abi. Ben zebellah gibi adamım elimde çok komik duruyor iPhone
 

PriZm

Üye
Bence iPhone'u iPhone yapan en önemli özellik tasarımı zaten. Yine çok çok iyi bir tasarım yaparlarsa tabiki değişsin ama orjinalden de çok şaşmamak lazım sanki

Bende zaten % 100 değişsin demiyorumki.Bana göre tasarımı artık "baydı".Düşünsene Galaxy serisinin hep aynı tasarımda olduğunu? Note 2 ve S4'ün Galaxy S tasarımında olduğunu düşünsene
 

MrExpert

Üye


Bende zaten % 100 değişsin demiyorumki.Bana göre tasarımı artık "baydı".Düşünsene Galaxy serisinin hep aynı tasarımda olduğunu? Note 2 ve S4'ün Galaxy S tasarımında olduğunu düşünsene


Okadarda değil 3gs le 5 i yan yana Gördünmü
 

MrExpert

Üye


Yan plakalar değişmiş,arka kapak değişmiş ama o ön ahize hoparlörü paneli ve ev tuşu hep aynı al sana bayıcı sebepler.


Orası öyle tabi Eski 3gs varken (Yani perte Çıkmadan Evvel ) Arkadaşımın 5 le yan yana koymuştum Tasarım yönünden uçurum vardı arasında
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...