Murat Alper
Moderator
-
Konu Sahibi
-
Tasarım değişsin artık.
Malesef "S" Serisinde Tasarım değişmiyor
Bence iPhone'u iPhone yapan en önemli özellik tasarımı zaten. Yine çok çok iyi bir tasarım yaparlarsa tabiki değişsin ama orjinalden de çok şaşmamak lazım sanki
Bence tasarım çok iyi de. Ekran boyutu artsın be abi. Ben zebellah gibi adamım elimde çok komik duruyor iPhone
Bende zaten % 100 değişsin demiyorumki.Bana göre tasarımı artık "baydı".Düşünsene Galaxy serisinin hep aynı tasarımda olduğunu? Note 2 ve S4'ün Galaxy S tasarımında olduğunu düşünsene
Okadarda değil3gs le 5 i yan yana Gördünmü
Yan plakalar değişmiş,arka kapak değişmiş ama o ön ahize hoparlörü paneli ve ev tuşu hep aynıal sana bayıcı sebepler.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?