Yardım İphone 5s alinirmi

Apple garantili olur büyük ihtimal ama sormak lazım isterseniz sorun yazmıyosa canlı desteğe
 
Tepkiler: legolas29

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
Evet an be an iphone 5s gümüş silver renk alınmıştır gorusleriniz yardımlarınız ve yorumlarınız için teşekkür ler
Evet arkadaşlar batarya ömrü için tavsiye ve sizce alınması gereken önlemler ve ios stabil sürümü güncelleme hangi versiyon olmali ayarlar hakkında bilgileriniz
 
Son düzenleme:
Tepkiler: theeternal
Hayırlı olsun hocam
Şu an 9 ise 9.2.1 yapın
 
çok teşekkürler...pil süresini uzatmak için alınması gereken önlem varmıdır
hocam diğer arkadaşa yazmıştım sizede kopyalıyorum

Hocam konum servisleri kapatın, parlaklığı çok açmayın, handoff kapayın, arkaplanda işlem yapmasına izin vermeyin uygulamaların(arkaplanda uygulama yenile kapayın),mail yenilenmelerini kapatın el ile yapın,otomatik güncelleme kapatın, siriyide kapatın,bildirimleride her uygulamadan gelmesine izin vermeyin çok daha iyi olur.onun dışında şarj ede edede(yani şarj etmek iyi demiyorum gün geçtikce) iyileşiyor 2 günlük biraz yeni.şarj etme konusunda okuduğum yorumlar 15 de falan çıkarıp 100 de takmak ara sırada tamamen bitirip yine 100 de çıkarmak.(tabi her zaman yapmanız şart değil ihtiyaç olur falan sorun olmaz)
---
şarj ile alakası yok ama assistive touch kullanmanızı öneririm

Birde battery doctor uygulaması diyolar bence çok bir işe yaramıyo ama deneyebilirsiniz
Güç tasarrufu moduda mevcut istediğinzde onuda açabilirsiniz
 
Tepkiler: bargnes

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
S Siri çok işime yarayacak bilodut kulaklık kullanıyorum tuşuna basıp siri ye isimle numara aratabiliyorum, bu arada iphone 4s deki iclout yada app store yi 5s te de aktif edebilirmiyiz bu arada mesela 4s te navigasyon satin almıştım 5s e de yüklemek istiyorum yani ortak hesap olabilir mi teşekkür ler
 
Tepkiler: theeternal
evet sorun olmaz o itunes hesabı bağlayın 5s ide tamam siri kullanıyosanız kalsın çok farkettirmez siri
 
Tepkiler: bargnes

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Merhaba tekrardan sormak istediğim sizlere ios da alt menüye kısa yol mesela 3G mobil veriyi kısayol yapmak istiyorum ama nasıl oluyor alt menu düzenlemek
 
Arkadaşlar Merhaba tekrardan sormak istediğim sizlere ios da alt menüye kısa yol mesela 3G mobil veriyi kısayol yapmak istiyorum ama nasıl oluyor alt menu düzenlemek
iOS da kişiselleştirme yok galiba maalesef (en azından ben öyle biliyorum )