Yardım İphone 5s alinirmi



Hocam şarjı galiba 12civarı gibi sabah çıkardım whatsapp safari ve messenger ağırlıklı kullandım ve %30 ekran parlaklığında wifi ile kullandım ama evden çıkınca 3g açtım 3g ile kullanım sürem 1 saat den birazdaha yüksektir heralde whatsapp kullandım 3g ile(tabi 1 saat boyunca ekran açık değil ).
Şuan %18İşte %5 seviyelerinde iyice artar süresi
he bide biraz clash of clans oynadım :d
 
Son düzenleme:
Tepkiler: bargnes

TuqRaa58

Üye
Android aslında adam akıllı kullanana sorun çıkarmıyor.HTC kullanıcısıyım 2 yıla yakındır kasma donma görmedim.
Başka bir tanıdıkta S5 var onda da hiç problem yok.16 gb hafızasını ağzına kadar doldurmuyoruz çünkü,100 tane uygulama yüklemiyoruz ve saçma sapan virüs taşıyabilecek sitelerden uygulamalardan uzak duruyoruz.
İphone gelirsek,5S güzel telefon fakat ekran biraz küçük gibi 5 inç bana göre tam ideal.Ama sen kullanacaksın tabi.Telefon kullanmasını bilirsen sen telefonu değiştirene kadar ihtiyacını görür.İmkanın varsa 6 serisinden bir tanesini almanı öneririm.
 

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
A Aslına bakarsan bu şekilde fena sayılmaz şu anki saatte %18 lerde olduğu nu sayarsak güzel bence
A Aslına bakarsan bu şekilde fena sayılmaz şu anki saatte %18 lerde olduğu nu sayarsak güzel bence
 
Tepkiler: theeternal
Buda 9.2.1 antutu benchmark sonucu geçen yaptım 65375
 
Tepkiler: bargnes

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
İphone 6 serisinde 6s ten başkası alınmaz iphone 6 nin 5s ten hız ekran aynı ppi cozunurluk okadar oaraninda vermeye degmez 6s araba fiyatına o nada paraya yazık emeğe yazık gerçekten
Buda 9.2.1 antutu benchmark sonucu geçen yaptım 65375
Antutu pek güvenilmez diyor değişken yapıya sahip uzmanların görüşü
 
bilmiyorum artık 1k falan farkediyo 2-3 kere yaptım
 

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
B Bekleme 9 saat 9 dakika ekran kaoali halimi yoksa kullanımlarınizla beraber mi acaba
 
5s pişman etmez ya 4g olayını tam anlamadım ama hız olarak ne kadarını kullanırız zaten türkiyede malum operatörler
 
Tepkiler: bargnes

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
5s pişman etmez ya 4g olayını tam anlamadım ama hız olarak ne kadarını kullanırız zaten türkiyede malum operatörler
4g internet fiyatlarını duyunca inanin 2g ye geçeriz büyük bir hızla nedenmi 4g net fiyatlarını duyunca kullsnsin lar diye 3g net fiyatlarını Daha pahali yaparlar somuruculer
Ana ekran Görseli atabilirmisin arayüz olarak os özel Görselin yoksa
 
Tepkiler: theeternal
evet atayım
2 sayfa çektim

ve
 
Tepkiler: bargnes