bargnes
Üye
-
Konu Sahibi
-
Net, i yoğun kullanırsak sanmam okadar gitsin :-(((hocam atıyorum 8 de kalktım ortalama int e giriyorum ne biliyim whatsapp filan siteler haber vs akşam 10 olur mu :P?
Aslına bakarsan bu şekilde fena sayılmaz şu anki saatte %18 lerde olduğu nu sayarsak güzel bence
Hocam şarjı galiba 12civarı gibi sabah çıkardım whatsapp safari ve messenger ağırlıklı kullandım %30 ekran parlaklığında wifi ile kullandım ama evden çıkınca 3g açtım 3g ile kullanım sürem 1 saat den birazdaha yüksektir heralde whatsapp kullandım 3g ile.
Şuan %18İşte %5 seviyelerinde iyice artar süresi
Aslına bakarsan bu şekilde fena sayılmaz şu anki saatte %18 lerde olduğu nu sayarsak güzel bence
Hocam şarjı galiba 12civarı gibi sabah çıkardım whatsapp safari ve messenger ağırlıklı kullandım %30 ekran parlaklığında wifi ile kullandım ama evden çıkınca 3g açtım 3g ile kullanım sürem 1 saat den birazdaha yüksektir heralde whatsapp kullandım 3g ile.
Şuan %18İşte %5 seviyelerinde iyice artar süresi
İphone 6 serisinde 6s ten başkası alınmaz iphone 6 nin 5s ten hız ekran aynı ppi cozunurluk okadar oaraninda vermeye degmez 6s araba fiyatına o nada paraya yazık emeğe yazık gerçektenAndroid aslında adam akıllı kullanana sorun çıkarmıyor.HTC kullanıcısıyım 2 yıla yakındır kasma donma görmedim.
Başka bir tanıdıkta S5 var onda da hiç problem yok.16 gb hafızasını ağzına kadar doldurmuyoruz çünkü,100 tane uygulama yüklemiyoruz ve saçma sapan virüs taşıyabilecek sitelerden uygulamalardan uzak duruyoruz.
İphone gelirsek,5S güzel telefon fakat ekran biraz küçük gibi 5 inç bana göre tam ideal.Ama sen kullanacaksın tabi.Telefon kullanmasını bilirsen sen telefonu değiştirene kadar ihtiyacını görür.İmkanın varsa 6 serisinden bir tanesini almanı öneririm.
Antutu pek güvenilmez diyor değişken yapıya sahip uzmanların görüşüBuda 9.2.1 antutu benchmark sonucu geçen yaptım 65375
bilmiyorum artık 1k falan farkediyo 2-3 kere yaptımİphone 6 serisinde 6s ten başkası alınmaz iphone 6 nin 5s ten hız ekran aynı ppi cozunurluk okadar oaraninda vermeye degmez 6s araba fiyatına o nada paraya yazık emeğe yazık gerçekten
Antutu pek güvenilmez diyor değişken yapıya sahip uzmanların görüşü
Peki lg g4 var aklımda ikisinin arasında kalmış durumdayım sizce lg g4 alinirmi fikriniz varmı iphone 5s e kiyaslabilmiyorum artık 1k falan farkediyo 2 kere yaptım
bilmiyorumki siz bilirsiniz içinize hangisi sinerse onu alınPeki lg g4 var aklımda ikisinin arasında kalmış durumdayım sizce lg g4 alinirmi fikriniz varmı iphone 5s e kiyasla
Bekleme 9 saat 9 dakika ekran kaoali halimi yoksa kullanımlarınizla beraber mi acaba
Hocam şarjı galiba 12civarı gibi sabah çıkardım whatsapp safari ve messenger ağırlıklı kullandım ve %30 ekran parlaklığında wifi ile kullandım ama evden çıkınca 3g açtım 3g ile kullanım sürem 1 saat den birazdaha yüksektir heralde whatsapp kullandım 3g ile(tabi 1 saat boyunca ekran açık değil).
Şuan %18İşte %5 seviyelerinde iyice artar süresi
he bide biraz clash of clans oynadım :d
telefonun beklemedeki süresi işteB
Bekleme 9 saat 9 dakika ekran kaoali halimi yoksa kullanımlarınizla beraber mi acaba
LG g4 4g ket6 desdeklerken 5s ket 4 modemi destekliyor ekran falan işte 5s de iki üç ay sonra pişman da olmak istemiyorum uzun süre kullanmak istiyorum çünkü iki üç yıl cihaz alamam artikbilmiyorumki siz bilirsiniz içinize hangisi sinerse onu alın
Ayrı ayrı hesap ediyor ozamantelefonun beklemedeki süresi işte
5s pişman etmez ya 4g olayını tam anlamadım ama hız olarak ne kadarını kullanırız zaten türkiyede malum operatörlerLG g4 4g ket6 desdeklerken 5s ket 4 modemi destekliyor ekran falan işte 5s de iki üç ay sonra pişman da olmak istemiyorum uzun süre kullanmak istiyorum çünkü iki üç yıl cihaz alamam artik
A
Ayrı ayrı hesap ediyor ozaman
4g internet fiyatlarını duyunca inanin 2g ye geçeriz büyük bir hızla nedenmi 4g net fiyatlarını duyunca kullsnsin lar diye 3g net fiyatlarını Daha pahali yaparlar somuruculer5s pişman etmez ya 4g olayını tam anlamadım ama hız olarak ne kadarını kullanırız zaten türkiyede malum operatörler
Ana ekran Görseli atabilirmisin arayüz olarak os özel Görselin yoksa
Hocam şarjı galiba 12civarı gibi sabah çıkardım whatsapp safari ve messenger ağırlıklı kullandım ve %30 ekran parlaklığında wifi ile kullandım ama evden çıkınca 3g açtım 3g ile kullanım sürem 1 saat den birazdaha yüksektir heralde whatsapp kullandım 3g ile(tabi 1 saat boyunca ekran açık değil).
Şuan %18İşte %5 seviyelerinde iyice artar süresi
he bide biraz clash of clans oynadım :d
evet atayım4g internet fiyatlarını duyunca inanin 2g ye geçeriz büyük bir hızla nedenmi 4g net fiyatlarını duyunca kullsnsin lar diye 3g net fiyatlarını Daha pahali yaparlar somuruculer
Ana ekran Görseli atabilirmisin arayüz olarak os özel Görselin yoksa
Evet bencede iphone 5s gerçekten nedendir bilmiyorum ama ekran muhteşemevet atayım
2 sayfa çektim
ve
Evet bencede iphone 5s gerçekten nedendir bilmiyorum ama ekran muhteşem
Verdiğin bilgiler ve paylaşımlar için tesekürler paylasimlarin aydınlatıcı oldu
Rica ederimVerdiğin bilgiler ve paylaşımlar için tesekürler paylasimlarin aydınlatıcı oldu
evet atayım
2 sayfa çektim
ve
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?