legolas29
Üye
Ahahahah hocam kapitalizm işte 2-3 sene önce 1000tl verilir mi diyordum şimdi millet 3bin tl veriyor.Evet batarya düşündürüyor 4s e kıyasla nasıldır bilmiyorum 4s normal koşullarda sabah 7 akşam 16vs17 sularına kadar idare ediyordu 5s nasıl die bilmiyorum birde lg g4 var andoid olması ve zamanla yavaşlayak olmasi beni daha çok korkutuyor asıl alınacak cihaz iphone 6s ama oda çok para araba fiyatına denk valla deymez karı bizi boşar yemin ederim :-)))
1.5 sene seni 5s çok rahat idare eder yaArkadaşlar ben mesela 1.5 - sene sonra ciddi para veripamiral gemilerinden almak istiyorum ancak suan o akdar gidecek şekilde i phone 5s alsam iyi mi etmiş olurum?
Ahahahah hocam kapitalizm işte 2-3 sene önce 1000tl verilir mi diyordum şimdi millet 3bin tl veriyor.
ben artık 5s 1 gün idare ediyorum önceden zor dayanıyodu biraz ama kullanınca biraz iyi oldu sanki batarya çok oyun oynamıyorum zaten wifi kullanıyorum 3 g de açıyorum ara sıraEvet batarya düşündürüyor 4s e kıyasla nasıldır bilmiyorum 4s normal koşullarda sabah 7 akşam 16vs17 sularına kadar idare ediyordu 5s nasıl die bilmiyorum birde lg g4 var andoid olması ve zamanla yavaşlayak olmasi beni daha çok korkutuyor asıl alınacak cihaz iphone 6s ama oda çok para araba fiyatına denk valla deymez karı bizi boşar yemin ederim :-)))
hocam peki turkcell den filan mı almak iyi olur nasıl tavsiye ediyorsunuz zaten her yerde neredeyse space grey kalmış galiba :S1.5 sene seni 5s çok rahat idare eder ya
ben artık 5s 1 gün idare ediyorum önceden zor dayanıyodu biraz ama kullanınca biraz iyi oldu sanki batarya çok oyun oynamıyorum zaten wifi kullanıyorum 3g ara sıra
silver renkde mevcut vatan turkcell ve teknosada var ben uzay grisi seviyorum daha güzel duruyor bence.valla nakit alcaksanız farketmez apple garantilidir zaten heralde hepsi.bide şu taksitli kredi falan işleri varya vatanbilgisayarda odeabank ile oluyor teknosadada ing galiba kredi olunca vatandaki daha ucuza geliyorhocam peki turkcell den filan mı almak iyi olur nasıl tavsiye ediyorsunuz zaten her yerde neredeyse space grey kalmış galiba :S
Maalesef nakit alamayacağım galiba.Taksitli de o dediğiniz bankalar bizde yok xD. son çare bu sömürücü kan emici tukcell-avea-vodafone galibasilver renkde mevcut vatan turkcell ve teknosada var ben uzay grisi seviyorum daha güzel duruyor bence.valla nakit alcaksanız farketmez apple garantilidir zaten heralde hepsi.bide şu taksitli kredi falan işleri varya vatanbilgisayarda odeabank ile oluyor teknosadada ing galiba kredi olunca vatandaki daha ucuza geliyor
hocam banka olmasın gerekmiyor zatenMaalesef nakit alamayacağım galiba.Taksitli de o dediğiniz bankalar bizde yok xD. son çare bu sömürücü kan emici tukcell-avea-vodafone galiba
vay arkadaş ya.. Nolurdu şu taksit kalkmasaydı anlamıorum resmen telefon alamıyorum ya.Neyse o odea bank ı bi araştırıyım da benim peder belki kabul etmez o işi herhalde turkcell filan gideriz yinehocam banka olmasın gerekmiyor zaten
mesaj atıyorsunuz vatanda odeabank sizi arıyor ne kadar almak istediğinizi falan soruyor sonra onaylanırsa bidaha arıyorlar sizi işlem max 1 gün civarı sürebilir hemende bitebilir yoğunluğa bağlı galiba sonra onaylandıysa bilgilerinizi falan soruyolar işte ne kadar taksit ile falan 1000 tl de 40 tl faiz biniyor galiba o faizide odeabank kredi kartı istiyorsanız faizi siliyor
ödeme kısmına gelince vatanda bi form gibi bir şey dolduruyorsunuz size kart veriyolar odeabankdan yada ptt den falan her ay yatırıyorsunuz işte taksit tutarını
arkadaşa yaptık oradan biliyorum
yalnız vatandan alıcaksanız odeabank 444 8 444 den başkasına güvenmeyin ararlarsa kandırmak için arıyorlar başka numaralar şifre falan istiyorlar
hahavay arkadaş ya.. Nolurdu şu taksit kalkmasaydı anlamıorum resmen telefon alamıyorum ya.Neyse o odea bank ı bi araştırıyım da benim peder belki kabul etmez o işi herhalde turkcell filan gideriz yine
Benim kullanımlarım da aynen oyun falan asla öyle bir hyum nede vaktim var genellikle wifi 3g paketim i fatura kesim tarihine doğru yükleniyor um boşa gitmesin diye mecbur yinede lagzim oluyor net1.5 sene seni 5s çok rahat idare eder ya
ben artık 5s 1 gün idare ediyorum önceden zor dayanıyodu biraz ama kullanınca biraz iyi oldu sanki batarya çok oyun oynamıyorum zaten wifi kullanıyorum 3 g de açıyorum ara sıra
sorun olmaz diye düşünüyorum ozamanBenim kullanımlarım da aynen oyun falan asla öyle bir hyum nede vaktim var genellikle wifi 3g paketim i fatura kesim tarihine doğru yükleniyor um boşa gitmesin diye mecbur yinede lagzim oluyor net
Bende sizin fikrinizdeyim gold yada gümüş her neyse spage grey hariç ikisinden birini alicam beyoglu turktelekom ofis spage gray getirdi depodan yüzüne bile bakmadım kalsın dedim kredi kartı kullanmıyorum malumsorun olmaz diye düşünüyorum ozaman
anlamadım ya :dBende sizin fikrinizdeyim gold yada gümüş her neyse spage grey hariç ikisinden birini alicam beyoglu turktelekom ofis spage gray getirdi depodan yüzüne bile bakmadım kalsın dedim kredi kartı kullanmıyorum malum
16 gb hafiza yeterli olurmu sizceanlamadım ya :d
Evet rahat zaten çok oyun oynamayan biriymişsiniz Benim 16 gb 35 uygulama 400 resim 30 müzik var sorun yok halendaha 2gb civarı boş yer var16 gb hafiza yeterli olurmu sizce
aga bana yeter 1.5 sene zaten müzik atıcam en fazla 500 mb sonrası uygulamna. oyun la uğrasamam şimdilik.oyun istiyosam ufak tefek oyunlar en fazka 500 mb lik oyunlar. Yani benim için 1.5-2 sene götürcek tel lazım.Tek korkum batarya aga.Batarya kötü gibi duruyo.1 gün çıkarırmı? normal internet kullananlar için16 gb hafiza yeterli olurmu sizce
3G mi birde yani 1 gün derken işte sabah 7 de kalkıp akşam 10 da yatan var 12 de kalkıp 1 de yatan var nasıl sizin kaç saataga bana yeter 1.5 sene zaten müzik atıcam en fazla 500 mb sonrası uygulamna. oyun la uğrasamam şimdilik.oyun istiyosam ufak tefek oyunlar en fazka 500 mb lik oyunlar. Yani benim için 1.5-2 sene götürcek tel lazım.Tek korkum batarya aga.Batarya kötü gibi duruyo.1 gün çıkarırmı? normal internet kullananlar için
Şahsen orası beni düşündürüyor ama sanırım çokta yoğun bir şekilde kullanılmazsa çıkartır gibime geliyor 4s ten yola çıkarak dusundugumde umarım ysniltmazaga bana yeter 1.5 sene zaten müzik atıcam en fazla 500 mb sonrası uygulamna. oyun la uğrasamam şimdilik.oyun istiyosam ufak tefek oyunlar en fazka 500 mb lik oyunlar. Yani benim için 1.5-2 sene götürcek tel lazım.Tek korkum batarya aga.Batarya kötü gibi duruyo.1 gün çıkarırmı? normal internet kullananlar için
Çok iyi olur detay da girerseniz hangi saatten kaca kadar olduğu konusunda bu arada, da ekran kalitesini görmüş oluruz ppi3G mi birde yani 1 gün derken işte sabah 7 de kalkıp akşam 10 da yatan var 12 de kalkıp 1 de yatan var nasıl sizin kaç saat
isterseniz şuan resmini atayım bataryanın pil kullanımını
Çözünürlük olarak yzniŞahsen orası beni düşündürüyor ama sanırım çokta yoğun bir şekilde kullanılmazsa çıkartır gibime geliyor 4s ten yola çıkarak dusundugumde umarım ysniltmaz
Çok iyi olur detay da girerseniz hangi saatten kaca kadar olduğu konusunda bu arada, da ekran kalitesini görmüş oluruz ppi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?