Yardım İphone 5s alinirmi

Arkadaşlar ben mesela 1.5 - sene sonra ciddi para veripamiral gemilerinden almak istiyorum ancak suan o akdar gidecek şekilde i phone 5s alsam iyi mi etmiş olurum?
Ahahahah hocam kapitalizm işte 2-3 sene önce 1000tl verilir mi diyordum şimdi millet 3bin tl veriyor.
 
Tepkiler: bargnes
1.5 sene seni 5s çok rahat idare eder ya

ben artık 5s 1 gün idare ediyorum önceden zor dayanıyodu biraz ama kullanınca biraz iyi oldu sanki batarya çok oyun oynamıyorum zaten wifi kullanıyorum 3 g de açıyorum ara sıra
 
Son düzenleme:
1.5 sene seni 5s çok rahat idare eder ya


ben artık 5s 1 gün idare ediyorum önceden zor dayanıyodu biraz ama kullanınca biraz iyi oldu sanki batarya çok oyun oynamıyorum zaten wifi kullanıyorum 3g ara sıra
hocam peki turkcell den filan mı almak iyi olur nasıl tavsiye ediyorsunuz zaten her yerde neredeyse space grey kalmış galiba :S
 
Tepkiler: theeternal
hocam peki turkcell den filan mı almak iyi olur nasıl tavsiye ediyorsunuz zaten her yerde neredeyse space grey kalmış galiba :S
silver renkde mevcut vatan turkcell ve teknosada var ben uzay grisi seviyorum daha güzel duruyor bence.valla nakit alcaksanız farketmez apple garantilidir zaten heralde hepsi.bide şu taksitli kredi falan işleri varya vatanbilgisayarda odeabank ile oluyor teknosadada ing galiba kredi olunca vatandaki daha ucuza geliyor
 
Maalesef nakit alamayacağım galiba.Taksitli de o dediğiniz bankalar bizde yok xD. son çare bu sömürücü kan emici tukcell-avea-vodafone galiba
 
Tepkiler: bargnes ve theeternal
Maalesef nakit alamayacağım galiba.Taksitli de o dediğiniz bankalar bizde yok xD. son çare bu sömürücü kan emici tukcell-avea-vodafone galiba
hocam banka olmasın gerekmiyor zaten
mesaj atıyorsunuz vatanda odeabank sizi arıyor ne kadar almak istediğinizi falan soruyor sonra onaylanırsa bidaha arıyorlar sizi işlem max 1 gün civarı sürebilir hemende bitebilir yoğunluğa bağlı galiba sonra onaylandıysa bilgilerinizi falan soruyolar işte ne kadar taksit ile falan 1000 tl de 40 tl faiz biniyor galiba o faizide odeabankl kart istiyorsanız faizi siliyor
ödeme kısmına gelince vatanda bi form gibi bir şey dolduruyorsunuz size kart veriyolar odeabankdan yada ptt den falan her ay yatırıyorsunuz işte taksit tutarını
arkadaşa yaptık oradan biliyorum
yalnız vatandan alıcaksanız odeabankın numarası yani 444 8 444 den başkasına güvenmeyin ararlarsa kandırmak için arıyorlar başka numaralar şifre falan istiyorlar
 
Son düzenleme:
iPhone 5s Hâlâ Birçok Amiral Gemisine Taş Çıkarabilecek Cihaz. Bence Pişman Olmazsınız
 
Tepkiler: bargnes
vay arkadaş ya.. Nolurdu şu taksit kalkmasaydı anlamıorum resmen telefon alamıyorum ya.Neyse o odea bank ı bi araştırıyım da benim peder belki kabul etmez o işi herhalde turkcell filan gideriz yine
 
Tepkiler: theeternal
vay arkadaş ya.. Nolurdu şu taksit kalkmasaydı anlamıorum resmen telefon alamıyorum ya.Neyse o odea bank ı bi araştırıyım da benim peder belki kabul etmez o işi herhalde turkcell filan gideriz yine
haha ben biliyorum o işi sorun olursa yazarsınız
 

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
Benim kullanımlarım da aynen oyun falan asla öyle bir hyum nede vaktim var genellikle wifi 3g paketim i fatura kesim tarihine doğru yükleniyor um boşa gitmesin diye mecbur yinede lagzim oluyor net
 
Tepkiler: theeternal
Benim kullanımlarım da aynen oyun falan asla öyle bir hyum nede vaktim var genellikle wifi 3g paketim i fatura kesim tarihine doğru yükleniyor um boşa gitmesin diye mecbur yinede lagzim oluyor net
sorun olmaz diye düşünüyorum ozaman
 

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
sorun olmaz diye düşünüyorum ozaman
Bende sizin fikrinizdeyim gold yada gümüş her neyse spage grey hariç ikisinden birini alicam beyoglu turktelekom ofis spage gray getirdi depodan yüzüne bile bakmadım kalsın dedim kredi kartı kullanmıyorum malum
 
Tepkiler: theeternal
Bende sizin fikrinizdeyim gold yada gümüş her neyse spage grey hariç ikisinden birini alicam beyoglu turktelekom ofis spage gray getirdi depodan yüzüne bile bakmadım kalsın dedim kredi kartı kullanmıyorum malum
anlamadım ya :d
 
16 gb hafiza yeterli olurmu sizce
aga bana yeter 1.5 sene zaten müzik atıcam en fazla 500 mb sonrası uygulamna. oyun la uğrasamam şimdilik.oyun istiyosam ufak tefek oyunlar en fazka 500 mb lik oyunlar. Yani benim için 1.5-2 sene götürcek tel lazım.Tek korkum batarya aga.Batarya kötü gibi duruyo.1 gün çıkarırmı? normal internet kullananlar için
 
Tepkiler: theeternal
3G mi birde yani 1 gün derken işte sabah 7 de kalkıp akşam 10 da yatan var 12 de kalkıp 1 de yatan var nasıl sizin kaç saat
isterseniz şuan resmini atayım bataryanın pil kullanımını
 
Tepkiler: bargnes

bargnes

Üye
    Konu Sahibi
Şahsen orası beni düşündürüyor ama sanırım çokta yoğun bir şekilde kullanılmazsa çıkartır gibime geliyor 4s ten yola çıkarak dusundugumde umarım ysniltmaz
3G mi birde yani 1 gün derken işte sabah 7 de kalkıp akşam 10 da yatan var 12 de kalkıp 1 de yatan var nasıl sizin kaç saat
isterseniz şuan resmini atayım bataryanın pil kullanımını
Çok iyi olur detay da girerseniz hangi saatten kaca kadar olduğu konusunda bu arada, da ekran kalitesini görmüş oluruz ppi
Co Çözünürlük olarak yzni
 
hocam atıyorum 8 de kalktım ortalama int e giriyorum ne biliyim whatsapp filan siteler haber vs akşam 10 olur mu :P?
 
tamam bir dakika atıyorum %15 seviyesine inince
 
Tepkiler: legolas29 ve bargnes